Jump to content
Annons

Basshunters musik är farlig för människors kreativa tänkande

Martin

Recommended Posts

😄 Du ryckte ur sitt sammanhang men vore jag kvinna så fick du ligga eller vice versa ☺️ . du är en bra oliggen musiker.. 😛

Håller med, det jag hört från lax har varit jäkligt bra. (måste passa på att sprida lite värme här ibland också 😄 )

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 249
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

För att balansera den flodvåg av avundsjuka hobbymusiker som känner sig manade att berätta för världen om hur usla alla dessa framgångrika artister egentligen är. Om smakpoliser och översittare får hållas blir världen en sämre plats.

Tycker du inte?

så man får inte tycka att någon är dålig inom musik?

men man får tycka att någon är en dålig recenscent?

vem är nu smakpolis?

Redigerat av Demonproducenten
Dela på andra sajter

Läste igenom hela tråden nu, och hittade den här..fan va skönt..tror du inte din diregentstyvpappa hade gillat det kulturella djupet i "wild and horny"? <Tusan vad inskränkt! 😛😄

Hehe, nej. Han blev verkligen provocerad av punk och att då spela det taffligt och att dessutom kombinera det med en dansbandsliknande (han avskydde även dansbandsmusik) bas skulle nog tagit död på honom i förtid...

Han hörde en gång en liveinspelning vi hade gjort kvällen innan och gick då ut med hunden i 2-3h. Vet inte om han grät, kräktes eller skrattade...

Cheers!

Redigerat av ONSatan
Dela på andra sajter

pHISTERmILL (oregistrerad)
Man får kritisera Basshunters musik hur mycket man vill, men man ska inte bestämma vad andra anser är bra eller inte. Jag har heller inte "hackat" på Britneys talang (dina ord), jag har däremot ifrågasatt om man kan kan kalla det talang och hur man i sådana fall definerar talang. I Basshunters fall har jag inte använt ordet talang, jag har bara konstaterat att jag anser att han gör grymt bra låtar.

Med andra ord så misstolkar du mitt inlägg grovt. Medvetet eller omedvetet.

Jag har läst hela tråden och kan inte hitta nån som försöker tvinga dig eller nån annan till nånting. Ämnet är just Basshunters musik och huruvida den hämmar kreativiteten hos andra eller inte, vilket du nu tycker är ok att diskutera, fast tidigare inte.

Som fan läser bibeln har du valt att läsa tråden.

Dela på andra sajter

Det må ha lite med trådens ursprungsämne att göra, men det måste sägas - Demonproducenten, du här bättre hemma på ett skitforum som Flashback med dina fjantiga signaturcitat än på ett forum som detta. Du är verkligen bra på att förstöra stämningen här med att dra hit din flashbackmentalitet. Du är en riktig barnrumpa. Gör du ens något annat än att hetsa till tjafs här?

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.