Analogfreak (oregistrerad) Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 Jag rakade bort mina en gång
Analogfreak (oregistrerad) Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 Nu är det din tur att berätta om dina ögonbryn...
debatt Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 Jag rakade bort mina en gång 🙂 Har de vuxit ut igen? 🙂
debatt Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 Mina har blivit blondgrå, liksom min mustasch/skäggväxt (som jag bara har då jag inte hunnit raka mig)... I övrigt har jag mellanbrunt hår. Det är liksom... onormalt... på andra grånar oftast håret före ögonbryn och skägg...
SadamJR Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 Mitt skägg är grått och ögonbrynen bruna. Håret är spräckligt.
debatt Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 Jag hade en farfar som mirakulöst bytte ögonfärg under livet.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 Jag fick en gammal rakapparat av min morfar och på den tiden var ögonbryna det enda som jag kunde raka bort. Det var långt innan puppstadiet
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.