tordA Postat 20 februari 2004 Postat 20 februari 2004 100 post jubileum så det kan vara lämpligt med en liten presentation 😄 namnet "Rockfart" kommer från Interconnected's forum där moderatorerna döpte mig till "the Ol' RockFart" (uttalas alltså med Amerikansk brytning, trots att det är ett Tyskt forum 😮 ) Jag bor i Stockholm. född 1951. började spela guitar 1967. första bandet 1969, 😎 var kroniskt berusad fram till 1987, 😎 då jag tröttnade på musik. hittade tillbaka till musiken 1999 tack vare AcidMusic har gjort musik med ett skrämmande antal musiker runt jorden (TACK Internet) men inga offentliga gig nu för tiden, 🙁 nu orkar jag bara spela 50-60 min. innan jag kroknar. 😲 har 2 pojkar, varav den älsta (15år) har spelat dödsmetal i 2 år (det går nog över *suck* 🙂 ) själv spelar jag alla stilar utom Country, HipHop eller Dansband (fast det höll på att gå illa en gång, men jag klev av i tid :- *pust* 🙂) fast HårdRock är det som ligger mig varmast om hjärtat, och Disco, och, och, och... sen 1987 är mitt yrke programerare i PC, databas och web. på Ezboard heter jag Rod Steel Global, Rod Steel är ett alias jag blev döpt till i New York när vi bodde på Manhattan (47'th & Broadway) 1979. lite kort så där.... ( sitt inte bara där, fyll på kaffe så kör vi... 😉 )
insolitus Postat 21 februari 2004 Postat 21 februari 2004 ( sitt inte bara där, fyll på kaffe så kör vi... 😲 ) Mmmm...kaffe underbart! 😎
Neko Postat 21 februari 2004 Postat 21 februari 2004 Kul att få veta lite mer om dig när vi sett dig på forumen så länge! 😲
Neosus Postat 21 februari 2004 Postat 21 februari 2004 Grattis till 100 post jubileumet. Roligt att läsa om vilka andra är. 😎 (Kanske jag oxå skulle presentera mig lite bättre snart...hehe...) 😲
Lundin Postat 8 mars 2004 Postat 8 mars 2004 Howdy RockfaRT. Been there, done that med andra ord? Kul..... Tja. /D
tordA Postat 29 mars 2004 Trådstartare Postat 29 mars 2004 (redigerat) rykande färsk bild, påklädd och allt... 😄 om det är någon som undrar, så är ackordet Em7May3sep1928 Redigerat 29 mars 2004 av Rockfart
insolitus Postat 29 mars 2004 Postat 29 mars 2004 Åh, det är ju nästan så man blir lite sugen på att lära sig spela lite gitarr.... 😎
Neosus Postat 29 mars 2004 Postat 29 mars 2004 (redigerat) Snygg gitarr. Den verkar vara gammal som gatan. 😎 Redigerat 29 mars 2004 av Grahn
tordA Postat 8 augusti 2004 Trådstartare Postat 8 augusti 2004 (redigerat) och som 1000postjubileum vad har hänt sen sist, "SilverSteel Fundation" HårdrocksTrance börjar ta sin slutgilltiga form med Shanna (California) som sångerska en vacker dag kommer jag på något vettigt att säga i forumet 😆 nu är det dax för fika.... IGEN 😮 Redigerat 8 augusti 2004 av Rockfart
Neko Postat 8 augusti 2004 Postat 8 augusti 2004 och som 1000postjubileum vad har hänt sen sist, "SilverSteel Fundation" HårdrocksTrance börjar ta sin slutgilltiga form med Shanna (California) som sångerska en vacker dag kommer jag på något vettigt att säga i forumet 😆 nu är det dax för fika.... IGEN 😮 skinn och ben 🙂
Stinkey (oregistrerad) Postat 8 augusti 2004 Postat 8 augusti 2004 Rock on!! Kaffe är gott, jag ska ta mej fan gå och koka en kopp själv. Grattis till tusen btw. 😆
Jazzman Postat 8 augusti 2004 Postat 8 augusti 2004 (redigerat) jahapp.. grattis rockfart. Fjärde att passera 1000.. hur orkar ni? 😆 ... a juste, kaffet 😮 Redigerat 8 augusti 2004 av Jazzman
tordA Postat 14 augusti 2005 Trådstartare Postat 14 augusti 2005 ytterligare en avdammning 😄😆 det är strax dax att säga ajö 😄 jag har inte bidragit med mycket men dåligt 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 ytterligare en avdammning 😮😳 det är strax dax att säga ajö 😄 jag har inte bidragit med mycket men dåligt 😆 Det har blivit allt vanligare att använda mitt avdammningskoncept nu. + Alla snor mitt så uppskattade idé! 🙁
Jazzman Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 ytterligare en avdammning 😄 😳 det är strax dax att säga ajö 🙁 jag har inte bidragit med mycket men dåligt 😮 hur menar du nu 😆
Linus Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 har 2 pojkar, varav den älsta (15år) har spelat dödsmetal i 2 år (det går nog över *suck* ) 😛
tordA Postat 4 december 2007 Trådstartare Postat 4 december 2007 av-damm-i-damm och är jag lite tillbaka... 😉🙂🙂😄 ytterligare en avdammning 🙂😄 det är strax dax att säga ajö 😄 jag har inte bidragit med mycket men dåligt 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.