Jump to content
Annons

Lexicon PCM Native

Ekstasis

Recommended Posts

DieHard (oregistrerad)
smidigt också att man väljer iLok som kopieringsskydd.

Vad är det för smidigt med ilok? Finns inga kopieringsskydd som inte är crackade. Bara en onödig pryl som de som köper mjukvaran måste punga ut med med en onödig sak som tar upp en usbport. Precis som dongeln.

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 185
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Och om det är mig du menar så kan du skriva det rakt ut istället för han. Alltså du beter dig som en 5-åring. Först förväntar du dig att alla andra ska tycka det här är fantastiskt och när du inte tycker du får den reaktionen som alla andra borde ha sitter du här och lipar som en barnunge och tycker synd om dig själv för att din förväntning inte infriades. Och dessutom påstår att du idiotförklaras och som om du inte hade rätt till en åsikt. Vad förväntar du dig egentligen? Och slutligen är det ingen som har sagt heller att det här är knappast dåliga pluggar. Det enda som har sagts att priset inte är motiverat.

Du kanske inte märkte det, med admin tog bort några av mina inlägg...vilket var lite synd...

Hade du dock läst mina förra inlägg då hade jag inte behövt läsa detta inlägg just nu, som är ytterlligare en provokation från din sida.

Och NEJ tänker inte bråka mer med dig nu, speciellt inte då mina inlägg med största sannolikhet kommer ta borts igen....

Och jo oavsett vad du säger, så idiotförklarar du mig som tycker att 13 000 för ett Lexicon reverb i den här klassen är "motiverat" det är ju LEXICON vi snackar om, Lexicon har alltid varit dyra, men folk

betalar för det ändå av nån jävla anledning ??

Men förstår inte vad problemet ligger, om jag nu tycker priset är OK då kan väl jag få tycka det ???

Visst det är fortfarande mycket pengar, men om man jämför med hårdvaran som är 3 gånger dyrare.

För min del får du gärna sitta med dina gratispluggar livet ut..fast du gör dig själv bara till åtlöje och ger sken av att du inte vet du vad du pratar om...Förvänta dig inte bara att du kommer imponera något på mig med dit skitsnack.

Dela på andra sajter

Vad är det för smidigt med ilok? Finns inga kopieringsskydd som inte är crackade. Bara en onödig pryl som de som köper mjukvaran måste punga ut med med en onödig sak som tar upp en usbport. Precis som dongeln.

ILOK till MAC är fortfarande inte crackat... är ju rätt många som anävnder MAC fortfarande.

Syncrosoft har blivit hackat också...dock verkar det som att gruppen som hade det...bara vill visa att det "går"...

Har iallafall ännu bara sett ett litet fåtal crackade program med Syncrosoft. Cubase 4 är en av dom.

Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
ytterlligare en provokation från din sida.

Du kör med offermentalitet, det är uppenbart. Att jag skulle provocera för att jag inte håller med dig helt och hållet är en dålig bortförklaring från din sida.

Och jo oavsett vad du säger, så idiotförklarar du mig som tycker att 13 000 för ett Lexicon reverb i den här klassen är "motiverat" det är ju LEXICON vi snackar om, Lexicon har alltid varit dyra, men folk

betalar för det ändå av nån jävla anledning ??

Nu är vi där med offermentalitet. Du får tycka det är hur motiverat som helst med det priset. Har aldrig påstått något annat. Det jag påstår är att jag tycker det är ett omotiverat pris. Att du finner det provocerande och idiotförklarande att jag tycker det finner jag mycket märkligt. Du får tycka att Lexicon är gud bland studioprylar hur mycket du vill. Har aldrig påstått att det är dåligt eller att de här pluggarna skulle vara annat än riktigt bra. Det är priset jag har reagerat på och inget annat.

Men förstår inte vad problemet ligger, om jag nu tycker priset är OK då kan väl jag få tycka det ???

Se ovan

För min del får du gärna sitta med dina gratispluggar livet ut..

😑 Ja du, jag har aldrig påstått att jag sitter med gratispluggar. Har jag någonsin påstått det? Jodå jag har några bra gratispluggar med. Men det mesta inte. Och vad har gratispluggar med det här att göra?

fast du gör dig själv bara till åtlöje och ger sken av att du inte vet du vad du pratar om...

Vad är det som jag ger sken av att jag inte vet vad jag pratar om? 😛 Det är inte jag som har påstått något som jag inte har erfarenhet av som du har gjort. Bara titta i dina andra trådar om reverb och se vem som gör sig till åtlöje.

Förvänta dig inte bara att du kommer imponera något på mig med dit skitsnack.

😛 Jag har aldrig försökt imponera på någon här överhuvudtaget. Du resonerar som en tonåring. Gissar på att ditt inlägg blir snart raderat det med.

Dela på andra sajter

Du kör med offermentalitet, det är uppenbart. Att jag skulle provocera för att jag inte håller med dig helt och hållet är en dålig bortförklaring från din sida.

Nu är vi där med offermentalitet. Du får tycka det är hur motiverat som helst med det priset. Har aldrig påstått något annat. Det jag påstår är att jag tycker det är ett omotiverat pris. Att du finner det provocerande och idiotförklarande att jag tycker det finner jag mycket märkligt. Du får tycka att Lexicon är gud bland studioprylar hur mycket du vill. Har aldrig påstått att det är dåligt eller att de här pluggarna skulle vara annat än riktigt bra. Det är priset jag har reagerat på och inget annat.

Se ovan

😑 Ja du, jag har aldrig påstått att jag sitter med gratispluggar. Har jag någonsin påstått det? Jodå jag har några bra gratispluggar med. Men det mesta inte. Och vad har gratispluggar med det här att göra?

Vad är det som jag ger sken av att jag inte vet vad jag pratar om? 😛 Det är inte jag som har påstått något som jag inte har erfarenhet av som du har gjort. Bara titta i dina andra trådar om reverb och se vem som gör sig till åtlöje.

😛 Jag har aldrig försökt imponera på någon här överhuvudtaget. Du resonerar som en tonåring. Gissar på att ditt inlägg blir snart raderat det med.

Det är synd att man inte får tala klarspråk på det här forumet, utan att ens inlägg tas bort. Så jag ska försöka uttrycka mig mildare i det här inlägget...så hoppas

inte admin tar bort detta också...

Så du tycker inte att du enbart provocerar och försöker göra mig förbannad ? För alla andra förutom du själv så är det nog ganska uppenbart.

Om du hade läst mitt inlägg som togs bort som vara ganska långt hade du fan inte skrivit det här inlägget som jag sitter och läser just nu.

För mig är det solkart ATT DET ÄR DU gör dig till åtlöje och att du inte vet vad du snackar, din kunskap om reverb är uppenbarligen bristande.

Jag har nog provat mer reverb än vad du har gjort, och jag kan nog avgöra vad som är ett BRA och ett DÅLIGT reverb.

Kom ihåg det är fortfarande DUoch inte jag som påstår att ett billigt reverb KAN ersätta ett Lexicon reverb, och påstår man något sådant

förtjänar man ingen respekt överhuvudtaget i den här diskussionen!

Till skillnad från dig hör jag hur ett Lexicon Låter, medans du själv inte hör skillnad på ett Lexicon reverb och ett gratisreverb.

Paradoxen i det hela är ju att du själv inte har någon erfarenhet av Lexicons reverb så dina påstående väger ju inte direkt tyngre.

Med din egen logik så borde du alltså själv inte få ha rätt till din egen åsikt ???

Jag är inte här på forumet för trampa på människor och vara allmänt arrogant som du är. Det är sånna som du som förstär atmosfären på det här forumet, om du fick bestämma skulle vi alla vara förbannade och kasta skit på varandra. Du är enbart här på forumet för att trycka ner människor och vara allmänt arrogant och överbevisa människor att du har rätt.. Själva sakfrågan i diskussionen är inte relevant... diskussionens kärna för dig är att bevisa att du har rätt och att alla andra har fel och att alla andra förutom du själv är idioter som varken vet ut eller in... Hela världen förutom du själv lever i en sorts "falsk verklighet" som inte finns, en illussion, medans du själv lever i den verkliga verkligheten och kan därmed besvara verklighetens alla frågor...

Angånde min så kallade "Offermentalitet" ... På ytan kanske du är stark...men skenet bedrar...Din karraktärstyp signalerar snarare att du är svag och osäker inombords och att du har en svag idenitet, och det är just därför du har behovet av att vara arrogant och trampa på människor och överbevisa människor i all oändlighet, för att få någon slags "bekräftelse" på något som du inte är, då du inte får den "bekräftelse" du söker i det verkliga livet.. Vad jag vill få sakt är, att vad du försöker göra biter inte på mig alls, jag ser igenom det.. Problemet är ju om man lider av en arrogant-personlighetstyp så inser man ju själv inte sin egen arrogans, och att man lever i en illusion, tro mig, jag lider med dig, men det finns hjälp att få.

Redigerat av Ekstasis
Dela på andra sajter

De studior jag varit i på senare tid har redan iLok, och att lägga till en licens verkar inte speciellt krångligt!!

För min del är det som sagt högst intressant att kunna tillägna sig Lexicon-kraft för bara en tredjedel av priset på hårdvaran, och jag tror många som jobbar med ljud tycker likadant. Jag förstår inte riktigt varför så många tycks bli upprörda av det!!

"Ekstatis" har en poäng tycker jag, det måste väl finnas plats här på forumet för oss som uppskattar Lexicon att glädjas över denna goda nyhet?

Dela på andra sajter

"Ekstatis" har en poäng tycker jag, det måste väl finnas plats här på forumet för oss som uppskattar Lexicon att glädjas över denna goda nyhet?

Jo, fast nu är det ju faktiskt inte så många som inte uppskattar Lexicon. Sign. Ekstasis blev ju helt av sig till trasorna över att ingen höll med henne (eller honom) om att "Lexicons prylar är de bästa pluggarna i hela världen" och att de är oersättliga. Dessutom förtjänar man ingen respekt om man tyckte annorlunda.

Så talar bara en loser!

Dela på andra sajter

Jo, fast nu är det ju faktiskt inte så många som inte uppskattar Lexicon. Sign. Ekstasis blev ju helt av sig till trasorna över att ingen höll med henne (eller honom) om att "Lexicons prylar är de bästa pluggarna i hela världen" och att de är oersättliga. Dessutom förtjänar man ingen respekt om man tyckte annorlunda.

Så talar bara en loser!

Vad tjafsar du om igentligen ???

Vad är det du vill ha sagt

Helt tagen blev jag väl inte kanske, har inte haft speciellt höga tankar om detta forumet

sedan en lång tid tillbaka, detta forum är ju mer ett tillhåll för amatör musiker, som enbart

använder gratis pluggar en laptop och datorhögtalare till sin så kallade "studio". Sedan finns det väl ett och annat PRO

här också...

Jag sparar iallafall ihop till proffs grejjor, Visst det kostar pengar,Men det är värt det anser jag... jag har knappast något bättre att lägga min pengar på...Att bygga min egen studio har varit mitt livsdröm... och om ett år kommer jag ha byggt min första studio.

Och då kan ni köra upp era gratispluggar i röven hehe 🙂

Dela på andra sajter

Vad tjafsar du om igentligen ???

Vad är det du vill ha sagt

Helt tagen blev jag väl inte kanske, har inte haft speciellt höga tankar om detta forumet

sedan en lång tid tillbaka, detta forum är ju mer ett tillhåll för amatör musiker, som enbart

använder gratis pluggar en laptop och datorhögtalare till sin så kallade "studio". Sedan finns det väl ett och annat PRO

här också...

Jag sparar iallafall ihop till proffs grejjor, Visst det kostar pengar,Men det är värt det anser jag... jag har knappast något bättre att lägga min pengar på...Att bygga min egen studio har varit mitt livsdröm... och om ett år kommer jag ha byggt min första studio.

Och då kan ni köra upp era gratispluggar i röven hehe 🙂

Jag delar din uppfattning. Andelen medlemmar som lägger riktigt mycket pengar på sin hobby är förhållandevis låg jämfört med internationella forum.

Håller däremot inte med om att det skulle vara en heltigenom negativ aspekt. Tvärtom tycker jag det är sunt med en viss skepticism. Bara för at det finns lösningar på alt och att det ofta går att ta rejält betalt för dessa lösningar innebär inte att man behöver det för att skapa musik eller ha en kul stund framför ett musikprogram.

Jag har kompisar som gör musik på sin fritid med prylar värda flera hundratusen. Jag känner även professionella producenter och ljudtekniker som gör utmärkta jobb på utrustning värd mindre än femtitusen.

Jag ser inte en stor mobb som hånar dig för att du vill äga ett PCM91.

I och med att du ännu inte lagt vantarna på det reverb du har ett sånt ha-begär efter gör dig sårbar för kritik av alla möjliga aspekter av det reverbet. Läs igenom de inlägg som triggat dig till att bli arg och du kommer förhoppningsvis upptäcka att det finns en stor variation av åsikter och synpunkter.

Redigerat av joachime
Dela på andra sajter

Kul att det äntligen kommer i mjukvaruform, dock inget kul med priset! Det känns ju svårt att motivera sig själv att lägga de pengarna när man tex gratis kan få Bricasti M7-impulserna! Men skulle vara kul att testa det och kolla vad det går för.

Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Var och en bestämmer vad man vill lägga pengar på.

En sak är jag tämligen säker på, pluggen kommer att säljas till proffs och folk som har stålar att lägga på sin hobby.

Och att troligen låter pluggen grymt.

Om jag jobbade kommersiellt med musik och mix så skulle jag inte tveka en sekund att köpa Lexicon pluggen.

Sedan är det så att det inte finns ett verktyg som löser allt utan det finns många sätt och lösa uppgiften.

Både dyra pluggar och bra gratis pluggar är användbara på sitt sätt.

Lexicon 480 är mitt favoritreverb.

Hade jag haft råd skulle jag ha en Lexicon 224, 480 och 960 hemma. Så det så! 😄

Dela på andra sajter

Men å andra sidan så måste du förstå att dina åsikter knappast gör en plugg unik.

lika lite som dina åsikter gör den till motsatsen 🙂

själv ser jag fram emot att få provlyssna

lite skeptisk till att den verkligen lever upp till hårdkvaran men jag har blivit glatt överraskad förr 🥰

marknaden finns helt klart om det är en bra produkt även om det är mycket pengar - man kan (ev) få ett flertal enheter som gör samma sak som en ännu dyrare högt ansedd hårdvara

att marknaden inte finns här ska man inte förvånas så mycket över

men ju mer allting bara är kod som körs på samma hårdvara (datorn) desto lättare är det att närma sig samma kvalitet å funktion som tidigare varit i stort ouppnåbar för en budgetpryl

vi är nog tillräckligt nära för att gemene man idag kan hitta nåt som kommer tillräckligt nära i kvalitet för att inte behöva sukta över nåt som ligger långt över egen budget

att lexicon gör något unikt betyder inte att nån annan inte kan göra samma sak - bara att ingen ännu gör det

och det vill jag påstå att ingen gör - ännu

lexicon betyder för mig inte bara väldigt hög kvalitet - det betyder också ett särskilt sound, ett ytterst funktionellt verktyg

kanske går det att uppnå samma sak som vissa påstår men vem orkar å har tid att sitta å mejsla fram en silversked med hjälp av en kofot?

inte jag

ni som med profetens säkerhet utgår från att produkten kommer floppa pga för högt pris utgår alldeles för mycket från er egen situation å budget å alldeles för lite från dagens bef lexicon användare som sitter i en helt annan situation med en helt annan budget

dom har inte tid eller lust att försöka emulera ett lexicon med cockos free ware pluggar - dom har råd att köpa originalet

Dela på andra sajter

dom har inte tid eller lust att försöka emulera ett lexicon med cockos free ware pluggar - dom har råd att köpa originalet

Ja men, det är ju jättetrevligt för dem. Och för dig. Det är inget fel i att inte orka "emulera" och istället köpa originalet (vad du nu menade med "original"). Tid är ju pengar i proffsbranschen, och då kan det säkert vara tacksamt med tillverkarnas färdigrattade expert-presets.

Dessutom, och nu kollade jag lite hastigt bara, men någon flopp på grund av priset är det väl ingen som direkt är inne på. Tvärtom, så länge det finns köpare som pröjsar det aviserade priset, så är det ju klart att tillverkarna är smarta nog att inte tramsa med priser på Cockos-nivå. Fan vore väl annars!

Dela på andra sajter

Ja men, det är ju jättetrevligt för dem. Och för dig.

Egentligen är det ju trevligt och ett steg i rätt riktning för oss alla. Lexicon släpper sina välanvända algoritmer i ett så pass lättillgängligt format som en native plugin. Och det till ett pris som är överkomligt för de flesta. Speciellt dem som drömmer om lexiconsoundet.

Dela på andra sajter

säkert vara tacksamt med tillverkarnas färdigrattade expert-presets.

det handlar inte om presets utan om att man vet vad man får när man hanterar en viss funktion på ett visst sätt

nu visade du på en fördom ovanlig för att komma från dig

eller blandar jag ihop dig med nån?

Dela på andra sajter

Lexicon släpper sina välanvända algoritmer i ett så pass lättillgängligt format som en native plugin. Och det till ett pris som är överkomligt för de flesta. Speciellt dem som drömmer om lexiconsoundet.

Finns det ingen som har släppt Lexicon(emulerande)-pluggar tidigare då — och som rimligen borde anses vara lika "bra"?

Dela på andra sajter

det handlar inte om presets utan om att man vet vad man får när man hanterar en viss funktion på ett visst sätt

Men visst kan man väl veta vad man får när man hanterar en viss funktion på ett visst sätt även om pluggen är billigare?

Använder inte du presets?

Dela på andra sajter

Finns det ingen som har släppt Lexicon(emulerande)-pluggar tidigare då — och som rimligen borde anses vara lika "bra"?

Inte vad jag vet.

Lexicon använder modulerande effekter i utklingningen. Filter och pitch. Det går ju självklart att efterskapa (inuti en efterklangsplugg), men jag vet faktiskt inte någon som lyckats efterlikna just Lexicon. Andra tillverkare som använder modulerande effekter är Bricasti och TC Electronics.

Dela på andra sajter

Men visst kan man väl veta vad man får när man hanterar en viss funktion på ett visst sätt även om pluggen är billigare?

Använder inte du presets?

ja absolut

likadant där föredrar man det man kan framför nåt man måste lägga tid på att experimentera sig fram till nåt som kanske är likt

den som är van vid lexicon kommer förmodligen veta hur man ska hantera denna mjukvara för att uppnå samma ljud som man får fram på hårdvaran

presets använder jag i stort sett aldrig - dom är oftast mer exempel på hur nåt kan låta med lite mer extrema inställningar

att däremot gå igenom presets för att hitta en utgångspunkt att skruva ifrån däremot

jo förresten egna presets i samma projekt

Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Det är synd att man inte får tala klarspråk på det här forumet, utan att ens inlägg tas bort. Så jag ska försöka uttrycka mig mildare i det här inlägget...så hoppas

inte admin tar bort detta också...

Så du tycker inte att du enbart provocerar och försöker göra mig förbannad ? För alla andra förutom du själv så är det nog ganska uppenbart.

Om du hade läst mitt inlägg som togs bort som vara ganska långt hade du fan inte skrivit det här inlägget som jag sitter och läser just nu.

För mig är det solkart ATT DET ÄR DU gör dig till åtlöje och att du inte vet vad du snackar, din kunskap om reverb är uppenbarligen bristande.

Jag har nog provat mer reverb än vad du har gjort, och jag kan nog avgöra vad som är ett BRA och ett DÅLIGT reverb.

Kom ihåg det är fortfarande DUoch inte jag som påstår att ett billigt reverb KAN ersätta ett Lexicon reverb, och påstår man något sådant

förtjänar man ingen respekt överhuvudtaget i den här diskussionen!

Till skillnad från dig hör jag hur ett Lexicon Låter, medans du själv inte hör skillnad på ett Lexicon reverb och ett gratisreverb.

Paradoxen i det hela är ju att du själv inte har någon erfarenhet av Lexicons reverb så dina påstående väger ju inte direkt tyngre.

Med din egen logik så borde du alltså själv inte få ha rätt till din egen åsikt ???

Jag är inte här på forumet för trampa på människor och vara allmänt arrogant som du är. Det är sånna som du som förstär atmosfären på det här forumet, om du fick bestämma skulle vi alla vara förbannade och kasta skit på varandra. Du är enbart här på forumet för att trycka ner människor och vara allmänt arrogant och överbevisa människor att du har rätt.. Själva sakfrågan i diskussionen är inte relevant... diskussionens kärna för dig är att bevisa att du har rätt och att alla andra har fel och att alla andra förutom du själv är idioter som varken vet ut eller in... Hela världen förutom du själv lever i en sorts "falsk verklighet" som inte finns, en illussion, medans du själv lever i den verkliga verkligheten och kan därmed besvara verklighetens alla frågor...

Angånde min så kallade "Offermentalitet" ... På ytan kanske du är stark...men skenet bedrar...Din karraktärstyp signalerar snarare att du är svag och osäker inombords och att du har en svag idenitet, och det är just därför du har behovet av att vara arrogant och trampa på människor och överbevisa människor i all oändlighet, för att få någon slags "bekräftelse" på något som du inte är, då du inte får den "bekräftelse" du söker i det verkliga livet.. Vad jag vill få sakt är, att vad du försöker göra biter inte på mig alls, jag ser igenom det.. Problemet är ju om man lider av en arrogant-personlighetstyp så inser man ju själv inte sin egen arrogans, och att man lever i en illusion, tro mig, jag lider med dig, men det finns hjälp att få.

:rolleyes: Fantastiskt inte ett enda rätt hade du överhuvudtaget.

Dela på andra sajter

Inte vad jag vet.

Lexicon använder modulerande effekter i utklingningen. Filter och pitch. Det går ju självklart att efterskapa (inuti en efterklangsplugg), men jag vet faktiskt inte någon som lyckats efterlikna just Lexicon. Andra tillverkare som använder modulerande effekter är Bricasti och TC Electronics.

Filter är med i pluggen..vilket är väldigt viktigt komponent i Lexicon soundet...

De effekterna som inte är med i pluggen.. Pitch-shifting/chourus/delay/resonant chords

När det gäller pitch-shifting kan jag rekommendera denna plugg.

PRISM.jpg

Dela på andra sajter

den som är van vid lexicon kommer förmodligen veta hur man ska hantera denna mjukvara för att uppnå samma ljud som man får fram på hårdvaran

Och då är en prissättning på ca 16000 SEK för pluggen rimlig?

(Om man inte sitter och emulerar ett lexicon med cockos free ware pluggar, vill säga — då man helt enkelt inte har råd att köpa originalet. Apropå "fördomar".)

Dela på andra sajter

Och då är en prissättning på ca 16000 SEK för pluggen rimlig?

beror ju helt på vem du menar

är tre miljoner rimligt för en bil när det finns bilar för 179000?

för den som vill få samma sak eller nästintill som den vill ha ur en hårdvara fast mångdubblat i mjukvaruform låter det väl helt rimligt - så länge det inte finns något billigare som ger exakt samma sak

finns det det?

för dom allra flesta är det inte rimligt - för man ser inte samma värde i lexicon som vissa andra

precis som med allt annat

är diamanter värda sitt pris?

är guld?

och det är ju ändå bara prål utan nån större nytta

det enda du behöver fundera över är om det är rimligt för dig - alla andra får nog anses vara lika kompetenta att avgöra om det är rimligt för dom

Dela på andra sajter

Det finns en delay-plugg som har fått Lexicons välsignelse, från PSP Audioware: Lexicon PSP 42 (som dessutom bara kostar 149 USD+moms), men annars vet jag inte...

Den omtalade Lexicon reverbpluggen för ca 16000:-, känns omotiverat dyr för min del, eftersom jag tycker att impulsreverben jag har och Breverb, gör ett utmärkt jobb för mina behov - så jag känner inget behov av den pluggen.

Hade jag däremot jobbat professionellt med musikproduktion, så hade jag däremot troligen inte tvekat just för att Lexicon är erkänt i toppklass och knappast skulle riskera sitt goda rykte genom att släppa något dåligt. Det är ju dessutom skitbra att ha ett högklassigt reverb i plugin-form, eftersom man då kan använda den på flera olika spår, med olika inställningar - något som är omöjligt med hårdvaran och som gör egentligen pluggen betydligt mer prisvärd än hårdvaran, om den nu låter lika bra.

Redigerat av Claes
Dela på andra sajter

Ja, det fattar väl jag med. Men vad tycker du? Är en prissättning på ca 16000 SEK för pluggen rimlig?

Valle, om det är så att du vill starta en petition mot Lexicons prissättning på sina pluggar så föreslår jag i all ödmjukhet att du startar en tråd om det. Annars tillhör nog varken din, min eller Demonproducentens åsikt om denna prissättning vare sig allmänintresse eller ämnet för tråden. Om du är hemskt nyfiken på just Demonproducentens åsikt i frågan så finns det ju PM? 😛

Dela på andra sajter

Tvivlar inte en sekund på att denna plugin låter bra men stora ord som "unik" är ju lite överdrivet.

Och med tanke på den enorma konkurrens som finns på plug-in marknaden så tycker jag att priset inte är så konkurrenskraftigt så man ramlar av stolen.

Jag menar...det jag klämde ur mig på bakfyllan i söndags var också "unikt". :-)

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.