ryssen (oregistrerad) Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 Jag är också väldigt intresserad av att få veta vad som gör Lexicons Native-plugg så unik. 🙂 Jag tror det har att göra med samma sak som får folk att gagga om att den o den gitarren är det mest fantastiska som gjorts, eller att den vintage 12-bit-samplern är det enda som ger en verkligt ruffig finish på dina beats. Alla av Ekstasis stora idoler kör med Lexiconreverb, därmed är de det bästa som går att få, de som lyfter en låda/plugg från ett verktyg att simulera en utmärkt rumsklang till en ny nivå av musikinstrumentstatus. Ekstasis stora idoler gör svettig, mörk ambient, den fantasilöse gitarrfundamentalistens nestor heter Hendrix eller Knopfler, hip hop-puritanen letar upp samma utrustning som DJ Premier använde. Folk tror att soundet sitter i grejorna, den tanken/förhoppningen är, eller har kanske blivit, en stor del i detta forums fortlevnad. Tyvärr! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 11 oktober 2009 Trådstartare Dela Postat 11 oktober 2009 Ja, vad vet jag... Det är ju du som säger dig veta, dock verkar du sakna viljan eller förmågan att kunna ge ett övertygande svar på varför pluggen är så unik. Faktum är att jag tvivlar på att du själv begriper vad det är du bubblar om. Jag upprepar.... vad som är unikt är algoritmerna och inget annat... det är just det folk betalar 13 000 för...detta kan jämföras med 32 000 som Hårdvaran kostar... Du kanske börjar fatta nu vad som är unikt ??? Och lägg ner den där översittar attityden tack, har du inget bättre för dig än att sitta här och tjafsa, jag blir bara irriterad ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 Äh info finns ju på nätet! http://en.wikipedia.org/wiki/Lexicon_(company) Lexicon gör bra reverb och effekter inget snack! Men att det den gör är inget unikt! Ska man ha ett bra reverb så ställ dig å skrik i nån gruva eller katedral! Personligen har jag svårt för Lexicon då det är helt kassa menyer och parametarar. Ett jävla rattande innan man blir nöjd! Då är TC-Electronics bra mycket bättre! Snyggare reverb! Men oxå heller inget unikt! Nachhallverstärker är för mig riktigt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 11 oktober 2009 Trådstartare Dela Postat 11 oktober 2009 Jag tror det har att göra med samma sak som får folk att gagga om att den o den gitarren är det mest fantastiska som gjorts, eller att den vintage 12-bit-samplern är det enda som ger en verkligt ruffig finish på dina beats.Alla av Ekstasis stora idoler kör med Lexiconreverb, därmed är de det bästa som går att få, de som lyfter en låda/plugg från ett verktyg att simulera en utmärkt rumsklang till en ny nivå av musikinstrumentstatus. Ekstasis stora idoler gör svettig, mörk ambient, den fantasilöse gitarrfundamentalistens nestor heter Hendrix eller Knopfler, hip hop-puritanen letar upp samma utrustning som DJ Premier använde. Folk tror att soundet sitter i grejorna, den tanken/förhoppningen är, eller har kanske blivit, en stor del i detta forums fortlevnad. Tyvärr! Ok precis, förlåt mig så hemskt mycket för att gillar bra grejjor, det är visst förbjudet på det här forumet. Här får man bara gilla gratispluggar. Om man gillar Lexicon så är man en idiot som bara slänger pengarna i sjön. Lexicon låter som vilket gratisreverb som helst. Du sa det ju själv ljudet sitter inte i grejjorna, utan med vilken skit som helst kan man åstakomma precis allt man drömmer om! Om jag drömmer om att få ett Lexicon sound så är allt jag behöver den sämsta gratispluggen jag kan hitta, och sedan forma det perfekta lexicon ljudet med mina magiska fingrar!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Limpan Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 jag kan också hålla med om att det är lite överpris, men säkerligen mycket kompetenta reverb om man gillar lexicon. Angående originalitet så är denna plugg inte speciellt unik, precis som andra stora hårdvaru-jättar har man börjat utnyttja smidigheten med mjukvara också antagligen lyckats bra med få det i samma klass ljudmässigt. Att det är Native-versioner utan extern DSP var dock lite förvånande, trodde de skulle gå samma väg som SSL med sitt duende. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 11 oktober 2009 Trådstartare Dela Postat 11 oktober 2009 Äh info finns ju på nätet!http://en.wikipedia.org/wiki/Lexicon_(company) Lexicon gör bra reverb och effekter inget snack! Men att det den gör är inget unikt! Ska man ha ett bra reverb så ställ dig å skrik i nån gruva eller katedral! Personligen har jag svårt för Lexicon då det är helt kassa menyer och parametarar. Ett jävla rattande innan man blir nöjd! Då är TC-Electronics bra mycket bättre! Snyggare reverb! Men oxå heller inget unikt! Nachhallverstärker är för mig riktigt bra! Jag vet då inget annat reverb som låter lika bra på långa mjuka atmosfäriska reverb. Det är som sagt bara på det här jävla forumet man blir totalt idiotförklard för att man gillar proffsgrejjor. På KVR eller Gearslutz så är det nog få människor som håller med "er" att man kan skapa det perfekta lexicon soundet från ingenting alls... bara fantasin som sätter gränserna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 11 oktober 2009 Trådstartare Dela Postat 11 oktober 2009 jag kan också hålla med om att det är lite överpris, men säkerligen mycket kompetenta reverb om man gillar lexicon. Angående originalitet så är denna plugg inte speciellt unik, precis som andra stora hårdvaru-jättar har man börjat utnyttja smidigheten med mjukvara också antagligen lyckats bra med få det i samma klass ljudmässigt. Att det är Native-versioner utan extern DSP var dock lite förvånande, trodde de skulle gå samma väg som SSL med sitt duende. DSP behövs inte, då pluggen blev mer CPU snål än väntat... med en Core I7 kan man köra många många Lexicon Native pluggar samtidigt...vilket är en stor fördel...köper man hårdvaran kan man bara köra EN, så öppnar upp helt nya möjligheter helt klart... Vet inte hur det går med Duende, dom har enorma problemet med drivrutinerna... vad jag har läst så är DSP kortet så dåligt att folk börjar undrar om det bara är en "dongle"... aja..kanske har blivit lite bättre nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 Ok precis, förlåt mig så hemskt mycket för att gillar bra grejjor, det är visst förbjudet på det här forumet.Här får man bara gilla gratispluggar. Om man gillar Lexicon så är man en idiot som bara slänger pengarna i sjön. Lexicon låter som vilket gratisreverb som helst. Du sa det ju själv ljudet sitter inte i grejjorna, utan med vilken skit som helst kan man åstakomma precis allt man drömmer om! Om jag drömmer om att få ett Lexicon sound så är allt jag behöver den sämsta gratispluggen jag kan hitta, och sedan forma det perfekta lexicon ljudet med mina magiska fingrar!!! Som jag förstått det i tidigare Lexicon-diskussioner på forumet arbetar du med extremt långa decay-tider. Jag tror att många (även anhängare av Lexicon-soundet) arbetar med betydligt kortare decay-tider och då fungerar ofta enkla impulser av vissa Lexicon-presets. Ur det perspektivet känns inte 32000:- för hårdvara motiverat. Kanske inte ens 12000:- för mjukvara. Speciellt inte om man inte kan få en vettig demo på produkten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 11 oktober 2009 Trådstartare Dela Postat 11 oktober 2009 Som jag förstått det i tidigare Lexicon-diskussioner på forumet arbetar du med extremt långa decay-tider. Jag tror att många (även anhängare av Lexicon-soundet) arbetar med betydligt kortare decay-tider och då fungerar ofta enkla impulser av vissa Lexicon-presets. Ur det perspektivet känns inte 32000:- för hårdvara motiverat. Kanske inte ens 12000:- för mjukvara. Speciellt inte om man inte kan få en vettig demo på produkten. Jag håller med dig... Ju längre decay tid desto bättre reverb behöver man i regel...det är iallafall med dessa mer "extrema" reverb typer som jag är intresserad av som man märker skillnaden...Vilket inte går att ta miste på.. Med kortare decay tider blir skillnaden givetvis mer subtil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ryssen (oregistrerad) Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 (redigerat) Ok precis, förlåt mig så hemskt mycket för att gillar bra grejjor, det är visst förbjudet på det här forumet.Här får man bara gilla gratispluggar. Om man gillar Lexicon så är man en idiot som bara slänger pengarna i sjön. Lexicon låter som vilket gratisreverb som helst. Du sa det ju själv ljudet sitter inte i grejjorna, utan med vilken skit som helst kan man åstakomma precis allt man drömmer om! Om jag drömmer om att få ett Lexicon sound så är allt jag behöver den sämsta gratispluggen jag kan hitta, och sedan forma det perfekta lexicon ljudet med mina magiska fingrar!!! Alla blir lyckliga på sin egen tro. Du får jaga hur mycket du vill efter ditt fantastiska reverb, på samma sätt som unkna blues- o rockstofiler söker efter att tweeka sina riggar o sin spelstil till att precis efterlikna nåt fastkört gammalt ideal. Jag ville bara förklara för de som undrade varför du hade en sån dogmatisk förhållningssätt i Lexiconfrågan då jag läst många av dina andra inlägg i frågan samt har en viss koll på de artister du droppat tidigare, även om jag personligen föredrar min dark ambient lite mindre new ageig o med en nedtonad musikermentalitet. Genom att hänvisa till att det är samma sak som får dig att jaga o supporta Lexicon som någon annan svär vid en sliten gitarr från -67 tänkte jag att det kanske skulle hjälpa dem att se varför reverbet, som du (iaf nästintill) räknar som ett instrument, är lika viktigt för dig som gitarren är för rockmuppen. Folk tenderar att diskutera på sådana här forum om vilka grejor man bör skaffa för att uppnå ett visst sound, som musiker eller på ett mer tekniskt plan, istället för att tala kring vilka skills o tankesätt man måste lära sig o framförallt träna på o granska från alla håll o kanter innan man når nånstans. Har man tur o är lite envis kanske man till o med lär sig att göra saker på ett sätt som låter bra enligt många, men kanske inte alls en karbonkopia av det nån annan sysslar med, eller vad 10 000-tals andra har sysslat med i 40 år. Edit: Använder f.ö. nästintill aldrig pluggar om det inte rör sig om ngn dB's limitering för att späka vinylknaster o artefakter ur samplingar. Arbetar överhuvudtaget nästan aldrig med reverb i komponerandet så jag har inga åsikter om vilken plugg/hårdvara som låter bra, ännu mindre bäst. Mitt gamla Quadraverb gör vad den gör o vi kommer överens ibland, ibland inte. Vill du betala 10 000 kr för en plugg o Göran väljer att köra med FL:s default-reverb, det är upp till er. Redigerat 11 oktober 2009 av ryssen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 11 oktober 2009 Trådstartare Dela Postat 11 oktober 2009 Alla blir lyckliga på sin egen tro. Du får jaga hur mycket du vill efter ditt fantastiska reverb, på samma sätt som unkna blues- o rockstofiler söker efter att tweeka sina riggar o sin spelstil till att precis efterlikna nåt fastkört gammalt ideal. Jag ville bara förklara för de som undrade varför du hade en sån dogmatisk förhållningssätt i Lexiconfrågan då jag läst många av dina andra inlägg i frågan samt har en viss koll på de artister du droppat tidigare, även om jag personligen föredrar min dark ambient lite mindre new ageig o med en nedtonad musikermentalitet. Genom att hänvisa till att det är samma sak som får dig att jaga o supporta Lexicon som någon annan svär vid en sliten gitarr från -67 tänkte jag att det kanske skulle hjälpa dem att se varför reverbet, som du (iaf nästintill) räknar som ett instrument, är lika viktigt för dig som gitarren är för rockmuppen. Folk tenderar att diskutera på sådana här forum om vilka grejor man bör skaffa för att uppnå ett visst sound, som musiker eller på ett mer tekniskt plan, istället för att tala kring vilka skills o tankesätt man måste lära sig o framförallt träna på o granska från alla håll o kanter innan man når nånstans. Har man tur o är lite envis kanske man till o med lär sig att göra saker på ett sätt som låter bra enligt många, men kanske inte alls en karbonkopia av det nån annan sysslar med, eller vad 10 000-tals andra har sysslat med i 40 år. Jo men om jag nu gillar Lexicon, kan jag då inte få göra det utan bli idiotförklad av alla här på forumet ? Tycker det bara är så jävla tragiskt...Jag antar att dom bara är avundsjuka eller missunsamma 🙂 Här har du lite bra Dark Ambient! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 Jag tycker Lexicon har gjort bland de absolut bästa reverben som funnits.... Men idag har många andra tillverkare av algoritmer nått lika långt... därför funkar det inte att sätta ett så högt pris som Lexicon gjort. Men vi kan nog snart se en prisdumpning när Lexicon märker att det inte säljer som väntat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 Jo men om jag nu gillar Lexicon, kan jag då inte få göra det utan bli idiotförklad av alla här på forumet ?Tycker det bara är så jävla tragiskt...Jag antar att dom bara är avundsjuka eller missunsamma 🙂 Det är ingen som har idiotförklarat dig bara för att andra har en annan åsikt. Det är det enda och inget annat. Vad skulle andra vara avundsjuka på? Att de inte har ett lexicon? För att du råkar veta vad det är? Sen verkar du glömma att många som är unga idag inte är uppvuxna med att ha lyssnat på låtar med ett Lexicon och inte har den blekaste aning vad ett lexicon är. Det är långt fler idag som tänker jaha okej den där låter bra fast jag inte vet något mer om den och den laddar jag ned med en torren snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 (redigerat) Jo men om jag nu gillar Lexicon, kan jag då inte få göra det utan bli idiotförklad av alla här på forumet ? Idiotförklarar dig bara för att du gillar Lexicon tror jag inte att någon gör. Men å andra sidan så måste du förstå att dina åsikter knappast gör en plugg unik. M'kay, chap? Edit: DieSoft hann lite före... Redigerat 11 oktober 2009 av Valle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 Jag tycker inte priset är ett skämt, utan är rimlig...visst det är dyrt som helvete... Eh hur ska du ha det nu? 🙁 rimligt eller dyrt som fan? ...dessutom kommer det bli något lägre i butik förmodligen... Eh nej. Har du sett Waves pluggar som är billigare i svenska butiker än på deras hemsida? Och även om det skulle vara en tusing mindre är det fortfarande allt för dyrt. Men å andra sidan tar ju Waves flera tusen för sitt impulsreverb. Värt det? Så fan heller!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 11 oktober 2009 Trådstartare Dela Postat 11 oktober 2009 (redigerat) Eh hur ska du ha det nu? 🙁 rimligt eller dyrt som fan? Eh nej. Har du sett Waves pluggar som är billigare i svenska butiker än på deras hemsida? Och även om det skulle vara en tusing mindre är det fortfarande allt för dyrt. Men å andra sidan tar ju Waves flera tusen för sitt impulsreverb. Värt det? Så fan heller!! Ja...smakar det så kostar det ? Som jag förstår det...kommer dom säljas i box i butik... man behöver ju även en Ilok nyckel.... Lexicon själva sa på något forum att $1899 är deras rekommenderade säljpris..men att det kommer variera... Så tror inte man kommer kunna ladda hem den från hemsidan bara... Redigerat 11 oktober 2009 av Ekstasis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 11 oktober 2009 Trådstartare Dela Postat 11 oktober 2009 Idiotförklarar dig bara för att du gillar Lexicon tror jag inte att någon gör. Men å andra sidan så måste du förstå att dina åsikter knappast gör en plugg unik. M'kay, chap? Edit: DieSoft hann lite före... Alla som gillar Lexicon tycker iallafall den är det... Har full förståelse för att reverb inte är lika viktigt för alla... Beror helt och hållet på vad man gör för typ av musik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 Alla som gillar Lexicon tycker iallafall den är det... Det kan du inte veta. Du har knappast hört vad alla som använt det och andra likvärdiga reverb också tycker eller hur? Precis som med andra saker också finns det dem som fastnar i sin grej och fortsätter hävda den är bäst trots att det dyker upp andra likvärdigt bra konkurrenter som är minst lika bra. Ej att förglömma. Men den som funnits längre har ju alltid ett försprång av att ha funnits längre. Det tar alltid sin tid att inarbeta nya likvärdiga produkter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iGnu Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 Får jag fråga Extasis om du har testat denna plugg än? kan ju vara en ide innan du kallar den "världens kanske bästa mjukvaru-plugg".. Det är ju lätt att ha hutlösa priser för sin plugg om folk redan älskar den innan någon har testat den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 11 oktober 2009 Trådstartare Dela Postat 11 oktober 2009 Det kan du inte veta. Du har knappast hört vad alla som använt det och andra likvärdiga reverb också tycker eller hur? Precis som med andra saker också finns det dem som fastnar i sin grej och fortsätter hävda den är bäst trots att det dyker upp andra likvärdigt bra konkurrenter som är minst lika bra. Ej att förglömma. Men den som funnits längre har ju alltid ett försprång av att ha funnits längre. Det tar alltid sin tid att inarbeta nya likvärdiga produkter. Du får se dig om på andra forum t.e.x Gearslutz...kom inte och säg till mig att Lexicon nördarna är grymt imponerad av denna pluggen ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 11 oktober 2009 Trådstartare Dela Postat 11 oktober 2009 Får jag fråga Extasis om du har testat denna plugg än? kan ju vara en ide innan du kallar den "världens kanske bästa mjukvaru-plugg".. Det är ju lätt att ha hutlösa priser för sin plugg om folk redan älskar den innan någon har testat den. Finns ju massa samplingar på youtube det är allt jag har hört. Alla omdömmen på Gearslutz forumet väger ganska tungt också... Jag har svårt att tänka mig att man blir missnöjd med en Lexicon, det enda negativa är ju som sagt priset...kan man väl överkomma priset så lär man bli totalnöjd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 Du får se dig om på andra forum t.e.x Gearslutz...kom inte och säg till mig att Lexicon nördarna är grymt imponerad av denna pluggen ? Nä dig går det inte att diskutera med alls. Du har aldrig suttit vid någon lexicon eller andra likvärdiga reverb i hårdvaruform. Trots att andra här har gjort det och kan ge en bredare bild fortsätter du hävda något som du aldrig har gjort eller har erfarenhet av. Det har ju dina andra inlägg i reverbtrådar visat. Och hur många av dessa lexiconnördar har suttit framför hårdvaran? Jo självklart ett flertal. Men finns säkert fler än dig som säger hur bra lexicon är och att det är bäst, men inte heller suttit framför en, för att få hänga med de stora pojkarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sisältää Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 Mycket konflikt här. Det känns som att vissa anstränger sig för att inte förstå samtidigt som trådskaparen är lättstött. Synd. Det är intressant att erkänt duktiga reverbmakare gör en serie pluggar. Dock är de så dyra att snittpersonen på forumet aldrig ens kommer att fundera på att köpa dem. Hade jag lagt 100 000 om året på min studio så hade jag funderat på det men nu lägger jag 100 000 per livstid och då faller de bort, hur bra de än låter. Jag kör Audio Damage Eos och är mycket nöjd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 har varit vaken 30 timmar just nu, så blir lätt jävligt förbannad just nu, så snälla sluta tjafsa Vi kan ju inte hylla din plugg bara för att du är arg pga sömnbrist det inser du väl själv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 11 oktober 2009 Trådstartare Dela Postat 11 oktober 2009 (redigerat) Vi kan ju inte hylla din plugg bara för att du är arg pga sömnbrist det inser du väl själv... Det har jag inte sagt heller. Ni får tycka vad ni vill, ni har rätt till en egen åsikt, det önskar jag att jag fick också... Vad som gör mig förbannad är som sagt att han fortfarande tror att jag inte vet hur Lexicon låter, ungefär som jag vore helt jävla döv ? Tycker det är så jävla onödigt från hans sida att vara så jävla arrogant...det är öppenbart att han bara försöker provocera... Redigerat 11 oktober 2009 av Ekstasis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 Det har jag inte sagt heller. Ni får tycka vad ni vill, ni har rätt till en egen åsikt, det önskar jag att jag fick också... Vad som gör mig förbannad är som sagt att han fortfarande tror att jag inte vet hur Lexicon låter, ungefär som jag vore helt jävla döv ?Tycker det är så jävla onödigt från hans sida att vara så jävla arrogant...det är öppenbart att han bara försöker provocera... Försök att inte ta åt dig av det! Det viktigaste av allt är ju att du har hittat nånting som du själv tycker är väldigt bra och du har nu delat med dig av det. Om sen inte alla tar till sig av dina värderingar kring produkten så kan du inte göra nåt åt det. Du blir bara besviken om du lägger all din energi på att försöka få alla att tycka som du. Jag tycker du har varit snäll som visat oss nyheten. Jag ska prova den vid tillfälle men jag tycker den i nuläget är lite i överkant dyr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 Jag är mycket förtjust i Lexicons reverb. Skall bli kul att höra pluggen. Kommer inte att köpa den själv för den är helt utanför min personliga budget. Tror säkert att några av de studios som jag besöker kommer att köpa detta reverb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 (redigerat) Det har jag inte sagt heller. Ni får tycka vad ni vill, ni har rätt till en egen åsikt, det önskar jag att jag fick också... Vad som gör mig förbannad är som sagt att han fortfarande tror att jag inte vet hur Lexicon låter, ungefär som jag vore helt jävla döv ?Tycker det är så jävla onödigt från hans sida att vara så jävla arrogant...det är öppenbart att han bara försöker provocera... Och om det är mig du menar så kan du skriva det rakt ut istället för han. Alltså du beter dig som en 5-åring. Först förväntar du dig att alla andra ska tycka det här är fantastiskt och när du inte tycker du får den reaktionen som alla andra borde ha sitter du här och lipar som en barnunge och tycker synd om dig själv för att din förväntning inte infriades. Och dessutom påstår att du idiotförklaras och som om du inte hade rätt till en åsikt. Vad förväntar du dig egentligen? Och slutligen är det ingen som har sagt heller att det här är knappast dåliga pluggar. Det enda som har sagts att priset inte är motiverat. Redigerat 11 oktober 2009 av DieHard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Göran Ewertsson Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 Eftersom ryktet säger att pluggen under optimala förhållanden, jag tänker på hårdvaran förstås, gör jobbet identiskt med Lexicons klassiska apparater är jag klart intresserad, smidigt också att man väljer iLok som kopieringsskydd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 Eftersom ryktet säger att pluggen under optimala förhållanden, jag tänker på hårdvaran förstås, gör jobbet identiskt med Lexicons klassiska apparater är jag klart intresserad, smidigt också att man väljer iLok som kopieringsskydd. Hur menar du med optimala förhållanden? När gör den inte jobbet bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.