Martin Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 (redigerat) *redigerat* Redigerat 1 januari 2014 av Martin
Matthew L Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Ganska snygg låt men mixen tycker jag låter alldeles för grötig...
Martin Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 (redigerat) Dom kunde ha skurit lite bättre och tänkt lite modernare kring mixen? Nu när du säger det så lämnar mixen mycket att önska. Det är ju faktiskt ganska gamla gubbar som mixat... Redigerat 7 oktober 2009 av Martin
Martin Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 (redigerat) Lägg den under låtkritik... Du tycker låten är för bra för att kritiseras eller vadå..? Jag citerar låtkritikforumet: "Utbyt konstruktiva idéer om medlemmarnas uppladdade musik." Sist jag kollade postade inte Kent sina ofärdiga projekt där och frågade om tips eller hur? 😄 Redigerat 7 oktober 2009 av Martin
Fertan Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Tacka vet jag pre-DOJD.musiken. Det var bättre förr...
Martin Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 Jag tror den är anpassad för andra sinnestillstånd.
barrf Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 (redigerat) Uäh, dåligt dåligt... och jag som faktiskt gillat Kent fram till Du och jag Döden 😄 Redigerat 7 oktober 2009 av barrf
Fidden Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Nån som är kär i reverb hör jag... Helt ok låt tycker jag ändå, tog sig efter ett par lyssningar.
Stoneyoung Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Som vanilgt när det gäller Kent så är den jävligt grym. Mycket bättre än "Ingenting"!
woollie Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Tycker nog inte att det är en av deras bättre låtar. Har i och för sig bara lyssnat en gång. Jag får under hela låten en känsla av att någonting saknas i produktionen men att det som redan finns tar för stor plats i mixen. Bättre kan dom!
D Vibe Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 (redigerat) Grymt grymt gryymt bra låt! Men varför tycker så många att den låter som depeche mode? Har ni inga andra referenser inom elektronisk musik att tillgå? Det finns inte en tillstymmelse av likhet med depeche mode och Töntarna, förutom val av vissa instrumenttyper. Redigerat 12 oktober 2009 av D Vibe
D Vibe Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 Tycker nog inte att det är en av deras bättre låtar. Har i och för sig bara lyssnat en gång. Jag får under hela låten en känsla av att någonting saknas i produktionen men att det som redan finns tar för stor plats i mixen. Bättre kan dom! Crashar/cymbaler? 😏 Tycker om produktionen/mixen faktiskt. Den är minimalistisk men har ändå ett jädrans tryck..
sisältää Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 Kul att höra att de använder (minst) en gratisplugg. Det säger någonting skönt om hur billigt man kan göra framgångsrik musik. 😏
D Vibe Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 Kul att höra att de använder (minst) en gratisplugg. Det säger någonting skönt om hur billigt man kan göra framgångsrik musik. 😏 Vart har du hört det? Väldigt kul isåfall!
sisältää Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 Vart har du hört det? Väldigt kul isåfall! Jag har hört det i låten. 😏http://www.youtube.com/watch?v=tdesx6nGYwY#t=0m33s http://illformed.org/plugins/glitch/
Stoneyoung Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 De första jag tänkte på när jag hörde den var "Familjen", och de kanske inte är så konstigt efter som att dom hade familjen som förband under deras turné. Vi svängigt sådär.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.