Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Ordna Vänner finns ju som man kan klicka på.

Och jag vet hur man får Vänner.

Men hur gör man för att ta bort Vänner?

🙂

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat

Enkelt. Låna de stålar. 🙂

DieHard (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Går det inte bara ta bort dem genom att klicka på dem? 😄 Nej folk blir inte mer vänner om man lånar ut. De glömmer mycket snabbt att de har lånat och man får tjata för att få tillbaka dem. Eller en som försvann i Europa med mina 10 000:- 🙁

Redigerat av DieHard
Postat

I "hantera vänner" finns det en liten röd gubbe med ett kryss till vänster om vännen i fråga. Har du provat att klicka på den? (det finns två röda gubbar per vän, men bara en med ett kryss)

Postat
I "hantera vänner" finns det en liten röd gubbe med ett kryss till vänster om vännen i fråga. Har du provat att klicka på den? (det finns två röda gubbar per vän, men bara en med ett kryss)

Kommer det att skickas ett meddelande till vb nu?

Postat
Kommer det att skickas ett meddelande till vb nu?

Du kan ju prova att klicka på mig, så kan jag berätta det sen.

Postat
okaaaayyy...

Hände det nåt?

Inte det minsta. Du står dessutom fortfarande som vän hos mig. Det enda sättet för mig att märka det är om jag går in på din sida och bläddrar bland dina vänner.

Postat
Inte det minsta. Du står dessutom fortfarande som vän hos mig. Det enda sättet för mig att märka det är om jag går in på din sida och bläddrar bland dina vänner.

Ok, märkte du nåt... då?

😄

Postat
Ok, märkte du nåt... då?

😄

tja, jag fanns ju inte bland dina vänner, vilket jag antar att jag gjorde innan 🙂

Annat än det, nä.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.