Fidden Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Varför är det alltid samma personer som måste hålla på å dryga sig? En stor eloge till Olsberg som får ta en massa skit trots att han gör sitt bästa för att hålla igång en gratis tjänst.
Björn Olsberg Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 Trots att vi hade ganska trevligt Självklart ska alla få ha det trevligt - men några här i tråden, inklusive du, anstränger sig för att missa poängen. Vill man prata om något annat än det tråden handlar om, skicka ett PM till vederbörande (eller hela gänget) med rubben "Ses i Allmänna snacktråden?" - och chatta vidare där. Eller skapa en ny tråd och skicka ett PM med länken dit. Svårare än så är det inte. Tjipp, nu tänker jag ta en pizza med min tjej.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Jag låter nivån på den spekulationen få tala för sig själv. Jag tror inte du förstår vad jag vill komma fram till Björn 🙁
Björn Olsberg Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 En stor eloge till Olsberg som får ta en massa skit trots att han gör sitt bästa för att hålla igång en gratis tjänst. Tack Fidden, det värmer 🙁
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Tjipp, nu tänker jag ta en pizza med min tjej. Ordna en chatt med autoscroll då Olsberg! Ta hand om din tjej nu!
Björn Olsberg Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 Jag tror inte du förstår vad jag vill komma fram till Björn 🙁 Nej, verkligen inte. Inte när du uttrycker dig som du gör. Skicka mig ett PM med vad du menar, nu ska jag hem till min tjej som har väntat i över 1,5 timmar med mat och har fått huvudvärk för att jag har jobbat över. Igen. Hon är fantastiskt överseende.
Björn Olsberg Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 Ordna en chatt med autoscroll då Olsberg! Ta hand om din tjej nu! Starta en tråd under "Om sajten" och beskriv idén om hur det skulle lösa forumets problem så tar jag det imorgon.
Guitar Nilsson Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 AnalogFr... du är ju ganska sanslös du. Vete f-n om man ska skratta eller gråta! Var du en sån som störde lektionerna i skolan oavbrutet också? 🙁 Blir lite avundsjuk på dina 20 procent. Som Japansk saké!
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 (redigerat) Nej, verkligen inte. Inte när du uttrycker dig som du gör. Skicka mig ett PM med vad du menar, nu ska jag hem till min tjej som har väntat i över 1,5 timmar med mat och har fått huvudvärk för att jag har jobbat över. Igen. Hon är fantastiskt överseende. Jag ska köra ditt race Björn... Men det kommer inte kännas lika fritt att inte få vara spontan... Men jag ska rätta mig efter vad du nu kommit fram till. Inget blir bättre av att käfta med varandra. Nu lämnar jag den här diskussionen och ser fram emot att prata musik och studioprylar istället. Hoppas pizzan smakar. Ge tjejen en kram från hela forumet 🙁 Redigerat 7 oktober 2009 av Analogfreak
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 AnalogFr... du är ju ganska sanslös du. Vete f-n om man ska skratta eller gråta!Var du en sån som störde lektionerna i skolan oavbrutet också? 🙁 Blir lite avundsjuk på dina 20 procent. Som Japansk saké! Vi tar det via PM... Jag vill inte få fler varningar...
Fidden Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 AnalogFr... du är ju ganska sanslös du. Vete f-n om man ska skratta eller gråta!Var du en sån som störde lektionerna i skolan oavbrutet också? 🙁 Blir lite avundsjuk på dina 20 procent. Som Japansk saké! suck... Läs igenom ditt inlägg en gång och fundera på om det verkligen är så lämpligt.
Guitar Nilsson Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 suck...Läs igenom ditt inlägg en gång och fundera på om det verkligen är så lämpligt. AnalogFreak är en snäll pojk, han tål lite skoj från Revox-freak.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 (redigerat) Undra om han berättar om det här för sin tjej... 🙁 Redigerat 7 oktober 2009 av Analogfreak
DieHard (oregistrerad) Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Blir lite avundsjuk på dina 20 procent. Som Japansk saké! Du kan få mina om du vill. 🙁
Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Vill också ge en stor eloge till Olsberg, som jag vet av erfarenhet är en ordentligt trevlig människa och som via detta forum får ta emot så mycket skit så det är helt sanslöst.
cborg Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Vill också ge en stor eloge till Olsberg, som jag vet av erfarenhet är en ordentligt trevlig människa och som via detta forum får ta emot så mycket skit så det är helt sanslöst. +1
tordA Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Vill också ge en stor eloge till Olsberg, som jag vet av erfarenhet är en ordentligt trevlig människa och som via detta forum får ta emot så mycket skit så det är helt sanslöst. +2
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Jag kommer bidra med mina kunskaper så gott jag kan och vara behjälplig inom alla områden jag har kunskap inom. Men jag kommer inte svara trådskaparen genom att posta i tråden utan istället genom pm för att undvika obehag. Alla nöjda och ingen kommer känna sig kränkt eller urspårad 😮
Fidden Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Jag kommer bidra med mina kunskaper så gott jag kan och vara behjälplig inom alla områden jag har kunskap inom.Men jag kommer inte svara trådskaparen genom att posta i tråden utan istället genom pm för att undvika obehag. Alla nöjda och ingen kommer känna sig kränkt eller urspårad 😮 Klart du ska svara i tråden om svaret handlar om det tråden handlar om. 🙂
laxlaxlax Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Jag skulle också gärna efterlysa lite mer integritet eller åtminstone mer respekt för den. Alla har problem och behov av att ifrågasätta världen och munhuggas med kompisar men jag tröttnar på att läsa om det överallt på forumet. En stor eloge till Björn som orkar hålla igång det trots allt.
Directsound Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Tack Olsberg, det här kommer att bli tokbra 😳 +1
Gäst Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Vill också ge en stor eloge till Olsberg, som jag vet av erfarenhet är en ordentligt trevlig människa och som via detta forum får ta emot så mycket skit så det är helt sanslöst. +3. Rätt kul tråd att läsa, eller kanske gråta.
Dingbats Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Missade den här tråden fram tills nu, men vill också passa på och tacka Olsberg för allt jobb han lägger ner här. Tack 🙁 Nu tycker jag vi släpper allt drama och bara snackar musik och slappnar av lite.
Hellpig Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Missade den här tråden fram tills nu, men vill också passa på och tacka Olsberg för allt jobb han lägger ner här. Tack 😄 Nu tycker jag vi släpper allt drama och bara snackar musik och slappnar av lite. You wish... och det gör jag också. Men vi vet båda två att så lär det inte bli.
SvartSaft Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Ja, tack Olsberg för allt jobb investerat i det här forumet (och i den eminenta tidningen)! Ska göra ett försök att hänga lite här igen nu!
Pär Ekberg Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Kanon Olsberg, då skall jag nog försöka posta i trådar och inte bara skriva PM som jag gör nu. Topp / Pär
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.