Jump to content
Annons

Delat ämne från säljannons om Adam-monitorer


Analogfreak (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
Analogfreak (oregistrerad)
Nej jag är inte snål jag är student.

Samma sak med andra ord...

Då får du väl köpa monitorer som matchar din plånbok. Folk kan ju inte skänka bort grejer bara för att köparen har taskig ekonomi. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

maart (oregistrerad)

tyckte det var lite kul först, trodde det var på skoj...

Det är nog så att man får betala det säljare vill ha. 7000:- känns inte som något överpris enligt mig. Ska man ha bra grejor får man nog betala därefter, oavsett om man är student eller inte.

jag är själv student, och jag har ett par A7or... och en del annat 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

macperson (oregistrerad)
Vad svenska och jobbiga ni är! Givetvis var det ett skämt! 😕

7000 lökar är inget överpris. Man slipper importera och vänta m.m.

Har själv varit student så jag vet precis hur det ligger till. Jag vet också att om man har sex tusen kan det väldigt enkelt bli sju, och det är sju som är priset.

J

Link to comment
Dela på andra sajter

Men give me a break! Läs om och gör rätt 😕

Jag önskar ts lycka till med att sälja dom. lär gå som smör i solsken. både till överpris och underpris.

hypen tar över människan.

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

macperson (oregistrerad)
Men give me a break! Läs om och gör rätt 😕

Jag önskar ts lycka till med att sälja dom. lär gå som smör i solsken. både till överpris och underpris.

hypen tar över människan.

Vilken hype? Vad är det som ska läsas om och göras rätt?

7 lök känns fair och kan du inte matcha det så beklagar jag.

J

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken hype? Vad är det som ska läsas om och göras rätt?

7 lök känns fair och kan du inte matcha det så beklagar jag.

J

Haha. Jag kanske ska börja göra en sak i taget så ni förstår mig bättre. 😕