Hwagang Postat 21 december 2004 Postat 21 december 2004 Hej- eftersom jag vill ha igång mitt lilla "produktions-centrum så fort som möjligt så frågar jag här.... Har någon annan haft problem med installationen av SL3? -Jag tror att Syncrosoft-installationen misslyckas på något sätt, men allt verkar funka ända tills jag försöker starta Cubase. Då laddar den fram tills det står "initialising: time strech ..." ...sen får jag ett felmeddelande som säger att jag måste släcka programmet... -Vad gör man? -Får man svar ifrån Steinberg-supporten? mvh och God Jul från Hwagang
Hwagang Postat 21 december 2004 Trådstartare Postat 21 december 2004 Testa med generalagenten MI-7 Tack för tipset- jag har testat...svårt att få tag på dom?
jesper (oregistrerad) Postat 21 december 2004 Postat 21 december 2004 Ring supporten och klaga, du lär nog få uppge ditt licensnr men det ska ju inte vara några problem...
Hwagang Postat 21 december 2004 Trådstartare Postat 21 december 2004 Ring supporten och klaga, du lär nog få uppge ditt licensnr men det ska ju inte vara några problem... Nej det är inga problem - var hittar man ett support-nummer? Vi letar som ett gäng illrar här... -Jag antar att du menar MI-7? Jag har handlat av JAM, men dom lär väl inte ha någon support? ...letar... tack /Hwagang
Hwagang Postat 23 december 2004 Trådstartare Postat 23 december 2004 -hej ...tänkte dela med mej av lösningen på mitt problem.... -Vi fick göra en helt ny installattion på en egen disk (dual boot nu alltså) -inte vad jag hoppts på, men nu funkar de`! mvh /Hwagang
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.