Jump to content
Annons

Dagens Ros!


SadamJR

Recommended Posts

Ja, någon måste göra det; alltså starta den här tråden. Ge "Dagens Ros" till någon som gjort sig

förtjänt av det genom sitt uppträdande på Studio forum. Kanske till någon som givit dig eller någon

annan ett gott råd när behovet uppstod. Kanske till någon som givit ett ord av uppmuntran när det

var vad som behövdes. Förutsättningen för att detta ska fungera är att denna tråd blir en debatt-

fri zon. De som vill delar ut en ros. Övriga läser men avstår från kommentarer. Vem vet, kanske

blir det rentav du som får nästa "Dagens Ros".

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Den första rosen ska naturligtvis gå till Claes, detta forums hustomte, som alltid ställer

upp när någon befinner sig i trångmål. Har själv fått flera goda råd. Vet inte hur han

hinner med, men han personifierar det som är positivt med Studio forum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Jag vill ge en vit ros till SadamJR för att han skrev så värmande ord till mig i min kram-tråd här i OT.

Han har verkligen ett varmt hjärta. 😆

Redigerat av Analogfreak
Link to comment
Dela på andra sajter

Den första rosen ska naturligtvis gå till Claes, detta forums hustomte, som alltid ställer

upp när någon befinner sig i trångmål. Har själv fått flera goda råd. Vet inte hur han

hinner med, men han personifierar det som är positivt med Studio forum.

OJ!

Jag bugar mig i stoftet och tackar så mycket för de vänliga orden. 😆

Hoppas att jag kan fortsätta leva upp till det framöver. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Jag har redan gett Östergötlands första till trådskaparen uppe under allmänt så när det gäller nästa DR så får det då av förklarliga orsaker bli morgondagens och jag kapar/instämmer med SJR.

Här på forumet finns bra power och det är sällan man inte hittar svar och god hjälp och ofta kan man härleda det förlösande svaret till en viss person. Till och med om man har ett nick som lyder anarkisten1 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens Ros den 8:e oktober 2009 är: Malus domestica

Malus Domestica, även kallad apel eller i folkmun äpple, är ett domesticerat träd i storleksordningen 5-12 m högt, varpå det växer knytnävsstora frukter som kort och gott kallas för "äpplen". Av dessa delikata små klot kan man bland annat göra äppelkaka och apfelstrudel, men frukten kan faktiskt ätas rå som den är. Om man är hård i magen, sägs ett äpple med skal kunna fungera som laxermedel.

myraTF-A-1926.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Sånt här tycker jag är nonsens men nu är jag ju så pass gammal och trött så jag vill ändå bara dela ut lite smårosor till några hårdingar:

Slejnard...En liten själsvän i Luleå, snacka bara inte hockey så ordnar det sig!

Hellpig...Inget grepp på karln än, känns mer som en musiker än bara en ljudfixerad gitarrist och så har han dragit igång ett grymt projekt med att spela in KISS "Dressed to kill" där jag fått ynnesten att vara med.

Sedan är han en moderator med kurage...dödade min tråd och gav mig en förklaring och det var starkt gjort, inget "fjäsk".

Sixties...en som verkar vara helt supermusiknördig utan att vara töntig, killen är en ROCKER och basist!

GIGAN...Seriös, ambitiös...men en liten bastard med finurlighet, en vän för livet för dom som träffar honom irl, tror jag (gissar)

Diehard...tror säkert att jag har kapat han nån gång, ibland så undrar man hur det är ställt och nu har hans språk/tonläge nått mig, han är klockren, lite för vass ibland...ger han därför också en marsipanros som min brorsa har tillverkat i vit(rosa marsipan) Muahaha!!

laxlaxlax...en konstnärssjäl som jag tycker är precis lagomt knepig...men han står upp med sina värderingar och levererar, vilket är viktigt för mig, får man inte höra nåt konkret från personen ifråga så är dom lekmän i mina ögon.

Cato...ännu en övervintrad 70-talssjäl...ska det vara flummigt så ska det!

Amanda...saknar dig, eller inte!? 😱

Olsberg...du får en basilikakruka, har ingen större kontakt med dig, men jag gillar detta upplyftande FORUM

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...