Blek Stena Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 (redigerat) För det första köpte jag Cubase 5 Essential , för orkade inte se crackade versonen som chrashar varje 2 min. Man går in " project" ---- "project setup"---- där ställer man sample rate ...sedan ställer man "device "--- " device setup " vilken ASIO driver man vill använda , det låste alla problem Har fått hjälp från ... Andreas ...Jam Malmö... data guru 🙂 kan det mesta Hej alla ! Testade flera sequncer program med min motu 192 HD , samplings frekvenser ändras automatisk till 44.1 khz , googlade och insåg att det är flera som har såna problem , men ingen vet varför? Redigerat 8 oktober 2009 av Blek Stena
laxlaxlax Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 (redigerat) Gå in i menyn på kortet och ändra clock frequency från "get from host" till "force xx.xxxx" eller vad du nu vill ha. Kan inte exakta namnen, men kan guida dig bättre när jag kommer hem om det inte hjälper. EDIT: Strunta i mitt inlägg - läste fel på vilket kort du har, trodde du hade 828. Kan tyvärr inte hjälpa dig. Redigerat 5 oktober 2009 av laxlaxlax
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.