seeage Postat 5 oktober 2009 Dela Postat 5 oktober 2009 Ja som topic lyder! 3 rätters + fylleslag och prisutdelning i flera kategorier. urval ur nomineringarna Årets Kompositör Nomineringar: Anders Hansson Nadir Khayat Anna Ternheim Martin Sandberg Årets Internationella Framgång Nomineringar: Benny Andersson, Björn Ulvaeus Nadir Khayat Martin Sandberg Anders Hansson Årets Låt Nomineringar Hurtful - Gustav Jonsson,Markus Sepehrnanesh,Tommy Tysper,Erik Hassle So What - Martin Sandberg (Max Martin), Johan Schuster (Shellback), Alecia Moora "Pink" Release me - Anders Hansson, Sharon Vaughn, Agnes Carlsson Dance with somebody - Gustav Norén, Björn Dixgård Någon här inne man kanske kommer att springa på? MVH Chris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 5 oktober 2009 Dela Postat 5 oktober 2009 Ja inte mig i alla fall. 🙂 Måste erkänna att de enda jag kände igen på den där listan var Björn&Benny och Anna Ternheim. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
seeage Postat 5 oktober 2009 Trådstartare Dela Postat 5 oktober 2009 Ja inte mig i alla fall. 😉 Måste erkänna att de enda jag kände igen på den där listan var Björn&Benny och Anna Ternheim. Martin Sandberg är väl mer känd som Max Martin som ingen här inne kan ha missat. Nadhir kallar sig RedOne och har proddat och skrivit till bland andra Lady GaGa och producerade Michael Jacksons sista platta.(som inte har getts ut) Shellback är en ung kille som skriver tillsammans med Max Martin sedan Rami lämnade Maratone. Alicia känner du väl igen som artisten Pink? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.