tordA Postat 20 februari 2004 Postat 20 februari 2004 nu skall ni få lyssna på ett hemsk felspel 😄 blackout ! 😎 Åh hur i attan spelar jag sen då... 🙂 (varning: halvtung rock) Your browser does not support the HTML5 audio tag fast DURAN DURAN gjorde det inför 6 MILJONER tittare: Duran.WMV (236kbps) (jag vet inte hur länge han har länken uppe) 😎
Neosus Postat 20 februari 2004 Postat 20 februari 2004 (redigerat) Vad händer? 😎 Skönt riff annars. 😄 "Även solen har sina fläckar..." 🙂 Redigerat 20 februari 2004 av Grahn
Neosus Postat 20 februari 2004 Postat 20 februari 2004 (redigerat) Hahahahaaahaaaa Duran Duran...vilka amatörer... Nä skojja bah. 😎 Joda även dom kunniga gör fel ibland. ( 🙂 skadeglädjen är den enda sanna glädjen....) 😄 Redigerat 20 februari 2004 av Grahn
insolitus Postat 20 februari 2004 Postat 20 februari 2004 Är det jag som är totalt omusikalisk eller vad var det som va fel? 😎
Neosus Postat 20 februari 2004 Postat 20 februari 2004 Nej men jag tänker på Duran Duran. Pinsamt att spela fel inför flera tusen pers hehe. 😲🙂 Ditt riff, har du gjort nånting utav det eller? Sjysst riff förutom fadesen. 🙂 😎
insolitus Postat 20 februari 2004 Postat 20 februari 2004 Jo, men jag hörde inget fel... Kan i och för sig på att jag förmodligen aldrig hört låtarna innan... 😲
Neosus Postat 20 februari 2004 Postat 20 februari 2004 Jo, men jag hörde inget fel...Kan i och för sig på att jag förmodligen aldrig hört låtarna innan... 😲 Hahaha jo jag trodde att det var du som startade inlägget...nu blev det fel för mig igen... Hehe. 😎
Neosus Postat 20 februari 2004 Postat 20 februari 2004 Ställer frågan till Rockfart då´ra.... Riffet, har du gjort något av det eller? Mvh/ Virrhönan.... 😲
tordA Postat 21 februari 2004 Trådstartare Postat 21 februari 2004 Riffet, har du gjort något av det eller? hahahah 😎 Jodå, vi håller på för fullt, det är grunden på en ny SulkSteel låt, dock inte denna inspelning 😲 guitarljudet kommer från en Zoom606 dosa och min son's WarLock (som jag dagen till ära fick låna 🙂 )
®offe Postat 21 februari 2004 Postat 21 februari 2004 Kul felspel, men det är ju det som är schysst med live. Hellre sånt än att nån smyger på en cd-skiva bakom kulisserna. Grahn! Musiklänksamlingen var ju toppen! /R
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.