MattiasA Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 http://www.harrisonconsoles.com/joomla/ind...8&Itemid=42 Ser ut att vara som Propellerheads Record men ett Harisson bord istället. Bara till Mac...bara 79 dollar.
Apep Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Ser läskigt likt ut som ardour i edit window. Ardour
joachime Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Det verkar vara ett Ardour dekorerade med pluggar och funktioner utvecklade av Harrison. Ardour + Harrison
Anders F Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 (redigerat) Det verkar vara ett Ardour dekorerade med pluggar och funktioner utvecklade av Harrison. Ardour + Harrison japp, tycker också det verkar så. Kollade på videon till och visst ser det ut som man får mycket för pengarna. Dock ställer jag mig tveksam till integrationen med hårdvara. Det är inget de nämner, eller hur möjligheterna är att själv styra signalvägarna, göra massor av hörlursmuxar osv. För min del så skulle detta bli ett köp om jag någonsin hittar en plugg i AU-format som jag bara MÅSTE ha. Någon som vet möjligheterna arr köra det via rewire? Men om man vill göra allt in the box så kan det säkert vara väldigt kompetent. (om jag inte missat något) MVH Anders Redigerat 1 oktober 2009 av Gizmozis
MattiasA Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 Vi får vänta och se. Några på Gearslutz har redan köpt det så snart komer nog lite rapporter om eventuella för o nackdelar. Lite rolig reklam dom kör... - True analog mixing - eller hur haha
Nikolaus Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 japp, tycker också det verkar så. Kollade på videon till och visst ser det ut som man får mycket för pengarna. Dock ställer jag mig tveksam till integrationen med hårdvara. Det är inget de nämner, eller hur möjligheterna är att själv styra signalvägarna, göra massor av hörlursmuxar osv. För min del så skulle detta bli ett köp om jag någonsin hittar en plugg i AU-format som jag bara MÅSTE ha. Någon som vet möjligheterna arr köra det via rewire? Men om man vill göra allt in the box så kan det säkert vara väldigt kompetent. (om jag inte missat något) MVH Anders Leta i Jack avsnittet i Quick start pdf:n.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.