Dingbats Postat 30 september 2009 Postat 30 september 2009 AF, Sadam, Valle och alla andra, varsågoda!
SadamJR Postat 30 september 2009 Postat 30 september 2009 AF, Sadam, Valle och alla andra, varsågoda! Vad är ett flamewar?
Micke H Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Vad är ett flamewar? http://sv.wikipedia.org/wiki/Flejma
Valle Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 (redigerat) AF, Sadam, Valle och alla andra, varsågoda! Jag ska faktiskt ta och överväga att anmäla ditt inlägg då jag för min del ser namngivningen som en direkt och medvetet riktad förolämpning. Jag ser mig själv som en seriös postare/debattör här på forumet, seriös nog för att slippa etiketteras "flejmare" och associeras med barnsligheter som att starta och driva på låtsas-"flamewar"-trådar. Redigerat 1 oktober 2009 av Valle
laxlaxlax Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 seriös nog för att slippa etiketteras "flejmare" och associeras med barnsligheter som att starta och driva på låtsas-"flamewar"-trådar. Ja, du. All eld behöver virke.
SadamJR Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Jag ska faktiskt ta och överväga att anmäla ditt inlägg då jag för min del ser namngivningen som en direkt och medvetet riktad förolämpning. Jag ser mig själv som en seriös postare/debattör här på forumet, seriös nog för att slippa etiketteras "flejmare" och associeras med barnsligheter som att starta och driva på låtsas-"flamewar"-trådar. Japp, tryck på mesknappen.
Valle Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 (redigerat) Ja, du. All eld behöver virke. Inte mitt. Redigerat 1 oktober 2009 av Valle
Fidden Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Jag ska faktiskt ta och överväga att anmäla ditt inlägg då jag för min del ser namngivningen som en direkt och medvetet riktad förolämpning. Jag ser mig själv som en seriös postare/debattör här på forumet, seriös nog för att slippa etiketteras "flejmare" och associeras med barnsligheter som att starta och driva på låtsas-"flamewar"-trådar. Haha, detta passar lika bra i alanis-låten som den där antignäll-tråden för några dagar sedan 🥰
Hellpig Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Tsk... alla era åsikter under par och ni ser ut som åsneavkommor allihop!
SadamJR Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Tsk... alla era åsikter under par och ni ser ut som åsneavkommor allihop! Hur i hela helvete har du kunnat bli moderator?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Hur i hela helvete har du kunnat bli moderator? Den frågan har jag ställt mig själv flera gånger...
Valle Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Jag kräver Dingbats på en ursäkt! Annars lämnar jag det här jävla skitforumet! Och ni kan dra åt helvete allihop! Speciellt du, Fidden!
Fidden Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Jag kräver Dingbats på en ursäkt! Annars lämnar jag det här jävla skitforumet! Och ni kan dra åt helvete allihop! Speciellt du, Fidden! Tack men jag bor redan i helvetet, men du är välkommen att hälsa på när du vill. 😕 eller, eeeh, jag menar.. Vad är ditt jävla problem? Har du en lök i röven eller? Hoppas verkligen inte Dingbats ber om ursäkt.
tordA Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Den frågan har jag ställt mig själv flera gånger... Uh, jag har inte sett nån... var ställde du den ??
tordA Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Tsk... alla era åsikter under par och ni ser ut som åsneavkommor allihop! Hej Pappa 😉
Analogfreak (oregistrerad) Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Jag kräver Dingbats på en ursäkt! Annars lämnar jag det här jävla skitforumet! Och ni kan dra åt helvete allihop! Speciellt du, Fidden! Hur ska jag klara mig utan dig här? 😉
Analogfreak (oregistrerad) Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 (redigerat) Jag kräver Dingbats på en ursäkt! Annars lämnar jag det här jävla skitforumet! Och ni kan dra åt helvete allihop! Speciellt du, Fidden! Du framstår som en väldigt stabil person Valle. Nattvaktaren kan klappa dig på huvet! 😉 Redigerat 1 oktober 2009 av Analogfreak
Valle Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Hur ska jag klara mig utan dig här? 😉 Ja, du, jag vet inte... Du kan väl fråga rösterna?
laxlaxlax Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Inte mitt. Då får du lära dig att stänga flabben, käre vän.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Då får du lära dig att stänga flabben, käre vän. Jag trodde ni var kompisar...
maart (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Jag ska faktiskt ta och överväga att anmäla ditt inlägg då jag för min del ser namngivningen som en direkt och medvetet riktad förolämpning. Jag ser mig själv som en seriös postare/debattör här på forumet, seriös nog för att slippa etiketteras "flejmare" och associeras med barnsligheter som att starta och driva på låtsas-"flamewar"-trådar. Men du har inga problem att namnge och förolämpa andra..? Trovärdigt 😆
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 3 oktober 2009 Postat 3 oktober 2009 Dålig idé den här, kanske läge för en snäll tråd nu
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.