Jump to content
Annons

Klistra på prisändringarna själv


debatt

Recommended Posts

Hemköp (livsmedelskedjan) kör med ett system där man ska klistra på rabattmärken SJÄLV som kund, på de varor som är prisnedsatta. Klistermärkena hittar man i bästa fall i butiken. Dessutom är det bra om man ser vad som står på dem under beloppet, så man klistrar på rätt vara. Jag ser vad som står, men har stött på många som inte sett det i butiken. Dessutom brukar märkena vara slut, men inte de varor som de ska gälla för... hehe.

Nåt mer idiotiskt har jag aldrig varit med i butikssammanhang. Bara för att djävlas så vägrade jag klistra på en prissänkningslapp på den glass jag köpte, som de påtalade.

En morgon ska jag gå till affären och klistra på varenda klisterlapp de har i arken i affären på en och samma vara, tar gärna nån stor toarulleförpackning då eller nåt... Undrar hur mycket rabatt jag får? Att det står öl, pasta, kryddor och choklad med mikroskopisk text under beloppen bajsar jag inom.

🥰

//:debatt

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...