®offe Postat 20 december 2004 Dela Postat 20 december 2004 Om åtta da'r har jag hängt här ett år, samma avatar, med grönfärgat hår och skjortan med kräkmoffler på orsakade kommentarer då å då. Men nu, den gamla avataren är död uppstånden den nya, med luva så röd Jag vet att jag var irriterad en gång när vissa här bytte avatar som kalsong Men nu har jag lärt mig ett trick eller två för alla heter ju samma ändå Och en annan anledning till att jag hördes ryta var att jag själv inte visste hur jag skulle byta Guds fred, ropar nu denne luvklädde avatar till alla andra som avatar här har /® 😳 ffe Ok, kanske inte precis årets mest intressanta nyhet 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 20 december 2004 Dela Postat 20 december 2004 grattis eller vad man skall säga:P o rip till din avatar:S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 20 december 2004 Dela Postat 20 december 2004 Grattis eller nåt =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 20 december 2004 Dela Postat 20 december 2004 ®offe, du skaldar som själva tomtefar Och stoltserar så fint nu med fräck avatar Hoppas sen bara när vi på julgröten färdigt smaka Att ®offe med spyan som bild är tillbaka Fan, där sprack mitt rimlexikon... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 20 december 2004 Dela Postat 20 december 2004 Undrar vad det är i paketen 🙂😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 21 december 2004 Dela Postat 21 december 2004 Grattis Ta Me´Fan!!!! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 21 december 2004 Dela Postat 21 december 2004 Grattis till både dig och mig! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 21 december 2004 Dela Postat 21 december 2004 Grattis till båda 😉 neko, 2000 inlägg på exakt ett år, inte dåligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 21 december 2004 Dela Postat 21 december 2004 Jösses jag är åxå ett år 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 Jösses jag är åxå ett år 😳 Grattis! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nudel af Ludenben Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 Nu när ni uppmärksammar era "födelse"dagar, vill jag erkänna att mitt medlemskap egentligen bara är ett skämt... och jag tror att ni gick på det allihopa! 😳 April-april! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 Egghuvet är konsekvent. Ingen luva, inget jultjaffs och absolut inget avatarbyte...(fast det vore fint med ett upphottat påskägg när den säsongen kommer...hmmm) 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 22 december 2004 Trådstartare Dela Postat 22 december 2004 Nu när ni uppmärksammar era "födelse"dagar, vill jag erkänna att mitt medlemskap egentligen bara är ett skämt... och jag tror att ni gick på det allihopa! 😛 April-april! Ha ha ha, hela jag är ett skämt och har aldrig, och kommer aldrig, att finnas. Aprilapril /® p.s tack för alla varma gratulationer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.