Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

(med reservation för att detta kan tyckas vara en dålig kontaktannons för en desperat singel haha)

Hej,mitt namn är Patrick och jag är en kille på 19 år som bor 30 minuter från Göteborg i "Torslanda".

Jag har en mindre inspelnings-studio (i absoluta ammatör-klassen). och är gladeligen intresserad av att träffa någon annan (helst inte överkvalificerad 😄 musikintresserad) att skriva lite låtar med, bolla idéer, spela in med och producera lite musik.

Just nu läser jag upp gamla ämnen och kör GP med bil på nätterna (helger) men tycker det hade varit roligt att skriva lite musik!

Så är du // omkring // min ålder, slå mig en signal så kan vi ju ta en öl i Göteborg och snacka lite, hade varit roligt att skriva och producera lite musik tillsammans. hör av dig!

0762 704590 där kan du nå mig på alla dygnets timmar.

Förövrigt så spelar jag gitarr men har flertalet instrument hemma såsom elbas, midiklaviatur, flertalet gitarrer, percussion-isntrument och en billig ukulele! 😄

och såklart även lite annat junk som ett väldigt billigt mixerbord och ljudkort, en dyrare konding-mic och en dynamisk, mm.

Hör av dig så kan vi ju ta en öl och snackas vid!

Ciao!

PS: (igen, med reservation för att detta verkligen ser cheasy ut så kastar jag upp en bild, som att det är viktigt , men endå! 😄

2iufcyo.jpg

Här är de ljuva tonernas mecka....... !

2ryo9yo.jpg

Redigerat av spawnfestis
Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Uppfyller inte dina kriterier men jag måste berömma dig för en bra "kontaktannons".

Lycka till med att finna en bra kompanjon!

Postat
Uppfyller inte dina kriterier men jag måste berömma dig för en bra "kontaktannons".

Lycka till med att finna en bra kompanjon!

Haha tackar tackar,

vi hemmasnickare får ta lite plats här vi ochså 😉

• 2 veckor senare...
Postat

Jag och undrar lite om vilken slags person du söker för samarbete? En som kan sjunga eller spela instrument eller både och?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.