Dingbats Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Nu är det minusgrader igen... Uppe på Svalbard kanske.
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 (redigerat) Man får hoppas att det ordnar sej. Kattskinn lär va bra, men då måste man ju ha en katt. Fick rådet av den minst sagt minnesfattiga sjukgymnasten (som jag nu inte ska besöka mer) att vända mig till min vårdcentral. Jag är i skarven mellan att byta från min gamla till min nya vårdcentral. Har ni skickat in papper på vilken vårdcentral ni ska tillhöra? SU har ingen ortopedi längre som man kan söka till, utan hänvisar till ökända ortopedin på Mölndals Lasarett. Privata alternativ har jag sökt, men det finns inga, om man inte vill söka någon med udda metoder. Jag ska få en tid hos min valda nye läkare på min nya vårdcentral. Fast såna är ju "bara" allmänläkare. Har jag tur kan det räcka. Annars blir det en remiss. Rådet alla ger på mottagningarna när man ringer är dock att man inte ska göra något alls de första månaderna. Bara vila, utan läkarkontakt. Redigerat 2 oktober 2009 av debatt
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Det låter nyttigt, gott och bra, men imorrn bör du äta lite blåbär oxå. Det var en tidig frukost dessutom! 🙂
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Eller oxå var det ingen reva utan en spricka. Du kanske sprack helt enkelt. Kan man det? Nej, det var en reva. Blodig och... var kom DEN ifrån?? 🙂
SadamJR Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Allting spårar ur. Värst är ändå försäkringskassan. Om man arbetar där och hävdar att man gör det för att hjälpa människor är man antingen en lögnare eller en dumskalle.
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Uppe på Svalbard kanske. Men på natten till onsdag hade vi minusgrader i Göteborg!! När jag gick till jobbet hade vi en ynka plusgrad. Och jag gick mer än halva sträckan. 🙂
Dingbats Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Allting spårar ur. Värst är ändå försäkringskassan. Om man arbetar där och hävdar attman gör det för att hjälpa människor är man antingen en lögnare eller en dumskalle. Eller båda?
SadamJR Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Det var en tidig frukost dessutom! 🙂 Blåbär är den nya mirakelkuren. Själv äter jag blåbärssoppa varje dag nu.
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Allting spårar ur. Värst är ändå försäkringskassan. Om man arbetar där och hävdar attman gör det för att hjälpa människor är man antingen en lögnare eller en dumskalle. Min arbetsgivare säger bryskt att man alltid ska ringa till Försäkringskassan OCKSÅ om man blir sjuk och hemma från jobbet. Ringer man till Försäkringskassan om det då, så skäller de bara och säger att man inte ska ringa dit alls. Intressant!
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Blåbär är den nya mirakelkuren. Själv äter jag blåbärssoppa varje dag nu. Det gör nog viss nytta för synen iaf. Jag tycker det är rätt gott också. Köpte blåbär nyligen och bara åt dem som de var.
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Allting spårar ur. Värst är ändå försäkringskassan. Om man arbetar där och hävdar attman gör det för att hjälpa människor är man antingen en lögnare eller en dumskalle. Eller så tror de att de bäst hjälper människor genom att inte hjälpa dem för att om man hjälper dem så stjälper man dem och DÅ vore man en dumskalle. 🙂
slejnard Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Min arbetsgivare säger bryskt att man alltid ska ringa till Försäkringskassan OCKSÅ om man blir sjuk och hemma från jobbet.Ringer man till Försäkringskassan om det då, så skäller de bara och säger att man inte ska ringa dit alls. Intressant! Tror du kan anmäla sånt via "www" nu 2009. Var in på deras sida i ett annat ärende för ett tag sen och där står allt möjligt. brb...ölen viskar
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Byeeeeeeeeeeeee lilla tråden med dess invånare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂
SadamJR Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Eller båda? Frågan är om man kan va både en duktig lögnare och en dumskalle samtidigt.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Uppe på Svalbard kanske. Här hos mig är det -3.
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Frågan är om man kan va både en duktig lögnare och en dumskalle samtidigt. Jo, det är väl synonymt. 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Förlorade stort i L4D... förbannad.
drloop (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Satan vad med skitmusik det finns.... arg!
drloop (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Allvarligt talat. Hur kan skit få ta upp plats för oss som gör kvaitét. Har pöbeln ingen urskiljning? Emmon? Vad är det för nåt?
Overkill Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 HEJ 🙂 kommer vara så jävla bakis imorgon men fan vad värt det är! vi ringde pico förut 😑 och frågade när ford köpte volvo xD jag ropade iofs mest hej men. jaa. sne vr vi hos mattias och pazo stack sen efter en stund. åt hushållsostn är jag kom hem. gott xD
Analogfreak (oregistrerad) Postat 3 oktober 2009 Postat 3 oktober 2009 Nu sover alla så då kommer Längstas pausbild att visas:
Recommended Posts