Jump to content
Annons

Recommended Posts

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Nu är det minusgrader igen...

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)
Man får hoppas att det ordnar sej. Kattskinn lär va bra, men då måste man ju ha en katt.

Fick rådet av den minst sagt minnesfattiga sjukgymnasten (som jag nu inte ska besöka mer) att vända mig till min vårdcentral.

Jag är i skarven mellan att byta från min gamla till min nya vårdcentral.

Har ni skickat in papper på vilken vårdcentral ni ska tillhöra?

SU har ingen ortopedi längre som man kan söka till, utan hänvisar till ökända ortopedin på Mölndals Lasarett.

Privata alternativ har jag sökt, men det finns inga, om man inte vill söka någon med udda metoder.

Jag ska få en tid hos min valda nye läkare på min nya vårdcentral.

Fast såna är ju "bara" allmänläkare. Har jag tur kan det räcka.

Annars blir det en remiss.

Rådet alla ger på mottagningarna när man ringer är dock att man inte ska göra något alls de första månaderna.

Bara vila, utan läkarkontakt.

Redigerat av debatt
Postat
Eller oxå var det ingen reva utan en spricka. Du kanske sprack helt enkelt.

Kan man det?

Nej, det var en reva. Blodig och... var kom DEN ifrån??

🙂

Postat

Allting spårar ur. Värst är ändå försäkringskassan. Om man arbetar där och hävdar att

man gör det för att hjälpa människor är man antingen en lögnare eller en dumskalle.

Postat
Uppe på Svalbard kanske.

Men på natten till onsdag hade vi minusgrader i Göteborg!!

När jag gick till jobbet hade vi en ynka plusgrad.

Och jag gick mer än halva sträckan.

🙂

Postat
Allting spårar ur. Värst är ändå försäkringskassan. Om man arbetar där och hävdar att

man gör det för att hjälpa människor är man antingen en lögnare eller en dumskalle.

Eller båda?

Postat

Min arbetsgivare säger bryskt att man alltid ska ringa till Försäkringskassan OCKSÅ om man blir sjuk och hemma från jobbet.

Ringer man till Försäkringskassan om det då, så skäller de bara och säger att man inte ska ringa dit alls.

Intressant!

Postat
Blåbär är den nya mirakelkuren. Själv äter jag blåbärssoppa varje dag nu.

Det gör nog viss nytta för synen iaf.

Jag tycker det är rätt gott också.

Köpte blåbär nyligen och bara åt dem som de var.

Postat

Eller så tror de att de bäst hjälper människor genom att inte hjälpa dem för att om man hjälper dem så stjälper man dem och DÅ vore man en dumskalle.

🙂

Postat
Min arbetsgivare säger bryskt att man alltid ska ringa till Försäkringskassan OCKSÅ om man blir sjuk och hemma från jobbet.

Ringer man till Försäkringskassan om det då, så skäller de bara och säger att man inte ska ringa dit alls.

Intressant!

Tror du kan anmäla sånt via "www" nu 2009. Var in på deras sida i ett annat ärende för ett tag sen och där står allt möjligt.

brb...ölen viskar

Postat
Uppe på Svalbard kanske.

Här hos mig är det -3.

drloop (oregistrerad)
Postat

Förlorade stort i L4D... förbannad.

drloop (oregistrerad)
Postat

Satan vad med skitmusik det finns.... arg!

drloop (oregistrerad)
Postat

Allvarligt talat. Hur kan skit få ta upp plats för oss som gör kvaitét. Har pöbeln ingen urskiljning? Emmon? Vad är det för nåt?

Postat

HEJ 🙂 kommer vara så jävla bakis imorgon men fan vad värt det är!

vi ringde pico förut 😑 och frågade när ford köpte volvo xD jag ropade iofs mest hej men. jaa. sne vr vi hos mattias och pazo stack sen efter en stund. åt hushållsostn är jag kom hem. gott xD

Postat

Nu sover alla så då kommer Längstas pausbild att visas:

Postat
071215_-_UTS.jpg
Postat
071215_-_UTS.jpg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.