debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Slå Ungern med 2-1 och bara 0-0 mot Malta. Det var otäckt nära att det gick in. Har dock ingen känsla för hur det går mot Danmark.
SadamJR Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Den ena av de två ölburkarna i kylen fullkomligt skriker att den vill ner i magen på mig Aluminium är inte nyttigt.
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Har läst på på Nätet att det ska vara helt andra och rentav MOTSATTA övningar än de jag fick av sjukgymnasten mot tennisarmbåge. Lysande.
SadamJR Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Har läst på på Nätet att det ska vara helt andra och rentav MOTSATTA övningar än de jag fick av sjukgymnasten mot tennisarmbåge. Lysande. Har du inte träffat nån riktig läkare än?
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Mer eller mindre turligt vinna mot Danmark borta med uddamålet, så räcker väl vinst mot Albanien hemma onsdagen därefter? Mardrömmen är då oavgjort mot Albanien. De är ju bättre än Malta... Tror inte Sverige pallar kvalmöten mot ett lag. Som en cup.
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Mer eller mindre turligt vinna mot Danmark borta med uddamålet, så räcker väl vinst mot Albanien hemma onsdagen därefter? Mardrömmen är då oavgjort mot Albanien. De är ju bättre än Malta... Tror inte Sverige pallar kvalmöten mot ett lag. Som en cup.
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Har du inte träffat nån riktig läkare än? Nej, det är kö. Akut kunde man inte söka.
slejnard Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Aluminium är inte nyttigt. 😄 ...tänkte inte på de.. 😄
slejnard Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 KLAPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYZ......GlöööööööööööRRPP!
Linus Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Tänkte ett tag på om det var en kvinna. Men de går ju bort. Malou von Sivers?
Dingbats Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Tror det. Multipersonell! 😄 Nej att det är svårt att riskera trygghet för lycka. DUH 😄
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Malou von Sivers? Ja, fast sista ledtråden var "man". Hon är rätt ok annars.
SadamJR Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Jag väntar på en tid nu. Man får hoppas att det ordnar sej. Kattskinn lär va bra, men då måste man ju ha en katt.
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Man får hoppas att det ordnar sej. Kattskinn lär va bra, men då måste man ju ha en katt. Apropå katter och kattor... Jag märkte häromdan att jag hade en över decimetern lång blodig reva på ryggen, men t-shirten, tröjan och jackan hade inga märken alls. Var kom den ifrån? Idag satte jag igång med desivon, idomin och plåste på det oförklarliga såret.
Dingbats Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 idomin Idomin är en av mina favoritapoteksprodukter.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Nope jag sover 😄 Hälsa Elin att hon sjunger väldigt fint! 😄
Dingbats Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Idag har jag ätit frukost, två mackor och en massa godis.
SadamJR Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Apropå katter och kattor... Jag märkte häromdan att jag hade en över decimetern lång blodig reva på ryggen, men t-shirten, tröjan och jackan hade inga märken alls.Var kom den ifrån? Idag satte jag igång med desivon, idomin och plåste på det oförklarliga såret. Eller oxå var det ingen reva utan en spricka. Du kanske sprack helt enkelt.
SadamJR Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Idag har jag ätit frukost, två mackor och en massa godis. Det låter nyttigt, gott och bra, men imorrn bör du äta lite blåbär oxå.
slejnard Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Hälsa Elin att hon sjunger väldigt fint! 🙂 Det ska jag göra när vi surrar nästa gång.
Recommended Posts