SadamJR Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Jag vet bara att både Oldsberg och Treutiger har hjärtfel och jag ser ingen av dem som dominant. Jag kunde Redbone oxå.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Jag sträcker ut en hand åt dig. Prata med den. http://www.grimmemennesker.dk/data/media/2/1.jpg
Analogfreak (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Men det gör inte jag. 🙂 Nej... Men vi måste ju inte tycka lika ju. 😄
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Nej... Men vi måste ju inte tycka lika ju. 🙂 Nej, det tycker inte jag. Heller. 😄
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Hyfsat partisk, den där Aschberg. Men av vad jag sett så brukar han väl ta den "svages" sida iaf. Kunde aldrig med honom under de första programserierna. Läste rätt nyligen att han haft en bakgrund som kommunist. Men det övergav han när han började tjäna kulor.
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 De har ju snö däruppe i norr. Inte för att det lagt sig nåt nämnvärt. Strömmen fallerar och telefonerna. Norr och norr förresten... Egentliga norr är väl Kiruna, Kalix, Boden och såna ställen...
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Hedervärt dock att de gjort en insamling mot prostatacancer, för det handlar väl promenaderna med Gert Fylking. Trots att det är så att de låtsas gå en halv minut när kameran rullar bara...
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Idag har jag lämnat in Europatipset inkl Topptipset. Det var en klurig omgång. Hade ett par 10-or i onsdags, men det var ingen utdelning... hehe
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Finns ingen snö här ännu... Det har snöat två gånger i Östersundstrakten. Men det har inte lagt sig.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Jo men Östersund ligger högre än Boden.
SadamJR Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 De har ju snö däruppe i norr. Inte för att det lagt sig nåt nämnvärt.Strömmen fallerar och telefonerna. Norr och norr förresten... Egentliga norr är väl Kiruna, Kalix, Boden och såna ställen... Lapphelvetet.
SadamJR Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Idag har jag lämnat in Europatipset inkl Topptipset. Det var en klurig omgång.Hade ett par 10-or i onsdags, men det var ingen utdelning... hehe Hur stort system kör du?
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Hur stort system kör du? Då var det 64 raders, alltså sex halva. Nu blev det 96 raders, fem halva och en hel.
SadamJR Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Är nervös inför MATCHEN. Alltså, Danmark-Sverige. Zlatan ligger centralt och hugger. Sätter en tåfjutt och en strumprullare.
Dingbats Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 🙂🙂 <-- 😄 --> 😄😛😐🤪 🙂 Fattar ni budskapet med mitt lilla konstverk?
slejnard Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Fattar ni budskapet med mitt lilla konstverk? Tror det. Multipersonell! 😄
slejnard Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Hey gheys Gör nu ett lag i NHL spelet ni som inte gjort...fasen gött att det dragit igång äntligen. Debatt: Städa brus i låten sa du. Ska kolla upp det.
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Zlatan ligger centralt och hugger. Sätter en tåfjutt och en strumprullare. Hoppas det. Sydafrika here they come!
slejnard Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Den ena av de två ölburkarna i kylen fullkomligt skriker att den vill ner i magen på mig
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Hey gheysGör nu ett lag i NHL spelet ni som inte gjort...fasen gött att det dragit igång äntligen. Debatt: Städa brus i låten sa du. Ska kolla upp det. 😄
Recommended Posts