Analogfreak (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 det var ju du som sa att det var ironi där... Sa? Jag ställde en fråga om du förstod ironin... 😆
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Har inte varit på nån släktträff sen mormor dog. Begravning, menar du?
drloop (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=N7MMTwIlWlU
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Sa? Jag ställde en fråga om du förstod ironin... 😆 krävs det då inte att det finns något att förstå?
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Tack linus, jag behöver ändå ingen bredbandskvot kvar i slutet av månaden 😛
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 eller kvot är väl fel ord förresten... men orka bråka med det. fan. förlåt 😛
Linus Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Så trevligt att du förstod anledningen till min grafik... Jag kastar upp några saftigt stora gif-animationer senare.
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 HAHAHA. "Leino.. JAAAAAAJOJOJOJOJ" Kommentatorn försökte dölja sitt jubelvrål xD
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 ehm, mitt senaste inlägg var riktat mot hockyn på kanal 6...
drloop (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Ibland får jag lust att säga vad jag egentligen tycker... din musik stinker du är en lallande amatör och idiot och du tror att du gör musik bara för att du kör ditt krackade Logic/SX3 och det låter nice.... Men så inser jag att den som förlorar på det är jag.... därför håller jag tyst. Jag ger er återigen, miss Grace Jones.... http://open.spotify.com/track/4veRrJjAXnJi95hlJvQUzc
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Så trevligt att du förstod anledningen till min grafik... Jag kastar upp några saftigt stora gif-animationer senare. Det tar jag tacksamt emot 😛
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Ibland får jag lust att säga vad jag egentligen tycker... din musik stinker du är en lallande amatör och idiot och du tror att du gör musik bara för att du kör ditt krackade Logic/SX3 och det låter nice....Men så inser jag att den som förlorar på det är jag.... därför håller jag tyst. Jag ger er återigen, miss Grace Jones.... http://open.spotify.com/track/4veRrJjAXnJi95hlJvQUzc Tycker det är hedervärt att du orkar lyssna på demos över huvud taget. Tummen upp för det! 😛
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Det är farsans uppkoppling När man försöker skaffa en egen gör de en kreditkoll Jag är arbetslös Lägg ihop ovanstående 😛
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Hej Sweethearts!! Vet ni ifall Robert Aschberg har adligt påbrå??
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 hocky --> Alltså, vad sa han nu? "EEEEEeeeeeeeeh!". Lät som en grav cp-skada faktiskt..
Analogfreak (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 krävs det då inte att det finns något att förstå? Jo men du förstår ju inte...
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Det gäller en frågesport. Svensk dominant programledare i TV, särskilt populär under 90-talet då han slog igenom och tjänade bra. Omusikalisk och med adligt påbrå. Vem kan det vara?? 😮😲😐😆😛
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Jo men du förstår ju inte... Vad är det jag inte förstår? Ironin som du inte vet om den finns?
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Tänkte Robert Aschberg fär han är ju en dominant djävel. Men har han verkligen adligt påbrå? Han var med i kommunisterna vet jag iaf.
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Jag vet inte vad du förstår. Jag sträcker ut en hand åt dig. Prata med den.
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Jag sträcker ut en hand åt dig. Prata med den. Detta påminner om Sickan, när han går i barndom och snackar med en doja!
Recommended Posts