Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Är ni full? 😄

Postat

jag har visst lyssnat på bon iver-prylen, gjorde det igårkväll... men jag sa inget om den, för jag tyckte det var en ganska crappy version 😄

Postat

för övrigt har jag precis cyklat 60 km... tog 2,5h. skitjobbigt. kommer vara helt död imorgon, vilket är min plan för då kan jag säkert somna i nåt hörn medan resten av släkten dricker hallonsaft och pratar om vädret.

Postat
för övrigt har jag precis cyklat 60 km... tog 2,5h. skitjobbigt. kommer vara helt död imorgon, vilket är min plan för då kan jag säkert somna i nåt hörn medan resten av släkten dricker hallonsaft och pratar om vädret.

Vem är det som fyller år?

😄

Postat

Hittade just en gammal klasskamrat från lågstadiet på Facebook. På den tiden var han lite lätt överviktig normal kille typ. Idag verkar han vara sjukt biffiga hårdrockaren med ZZ Top-skägg. 😉 Jävlar vad han förändrats. Skickade en friend request. Vi var hyfsat bra polare på den tiden, får se vad han säger.

Postat

det är faktiskt släktträff utan varken födelsedag eller dödsfall. helt i onödan alltså.

Postat

Fidden... Minns du Valles utfall i Flamewartråden där han hotade att lämna forumet om du inte bad honom om ursäkt?

Postat
Fidden... Minns du Valles utfall i Flamewartråden där han hotade att lämna forumet om du inte bad honom om ursäkt?

Jodå. Har du fortfarande inte förstått ironin?

Postat
Jodå. Har du fortfarande inte förstått ironin?

Din ironi eller Valles ironi?

I alla fall så har Valle skrivit ett svar i nattvaktarens tråd om onödiga trådar där Valle bla nämner att han avskyr liptrådar där hot om att lämna forumet förekommer.

😉

Postat
Din ironi eller Valles ironi?

I alla fall så har Valle skrivit ett svar i nattvaktarens tråd om onödiga trådar där Valle bla nämner att han avskyr liptrådar där hot om att lämna forumet förekommer.

😉

Valles ironi givetvis. Om han avskyr liptrådar med hot om att lämna, ligger det ju precis i linje med hur han ironiserade i flame-tråden. Vad är din poäng?

Postat

Då var det jag som inte förstod hans ironi där.

Postat
Misär. Peter och Niclas Jihde på tv samtidigt... i varsin kanal. icon8.gif

Förstår du ironin?

Postat
nä, förklara den för mig.

Vem har sagt att jag förstår den?

Postat
Låter som kommentatorn skiter ned sig varje gång han säger "Zetterberg!"

låter som han skiter på sig varje gång det händer - eller skulle kunna hända - någonting. Ganska bra, då får man anledning att titta upp från skärmen 😆

drloop (oregistrerad)
Postat

Grace Jones - Pull up to the bumper

Världsklass

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.