Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 jag har visst lyssnat på bon iver-prylen, gjorde det igårkväll... men jag sa inget om den, för jag tyckte det var en ganska crappy version 😄
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 för övrigt har jag precis cyklat 60 km... tog 2,5h. skitjobbigt. kommer vara helt död imorgon, vilket är min plan för då kan jag säkert somna i nåt hörn medan resten av släkten dricker hallonsaft och pratar om vädret.
debatt Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 för övrigt har jag precis cyklat 60 km... tog 2,5h. skitjobbigt. kommer vara helt död imorgon, vilket är min plan för då kan jag säkert somna i nåt hörn medan resten av släkten dricker hallonsaft och pratar om vädret. Vem är det som fyller år? 😄
SadamJR Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Behöver väl inte va nån som fyller år för att man ska ha släktträff. Kan ju va nån som har dött oxå.
Micke H Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Hittade just en gammal klasskamrat från lågstadiet på Facebook. På den tiden var han lite lätt överviktig normal kille typ. Idag verkar han vara sjukt biffiga hårdrockaren med ZZ Top-skägg. 😉 Jävlar vad han förändrats. Skickade en friend request. Vi var hyfsat bra polare på den tiden, får se vad han säger.
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 det är faktiskt släktträff utan varken födelsedag eller dödsfall. helt i onödan alltså.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Fidden... Minns du Valles utfall i Flamewartråden där han hotade att lämna forumet om du inte bad honom om ursäkt?
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Fidden... Minns du Valles utfall i Flamewartråden där han hotade att lämna forumet om du inte bad honom om ursäkt? Jodå. Har du fortfarande inte förstått ironin?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Jodå. Har du fortfarande inte förstått ironin? Din ironi eller Valles ironi? I alla fall så har Valle skrivit ett svar i nattvaktarens tråd om onödiga trådar där Valle bla nämner att han avskyr liptrådar där hot om att lämna forumet förekommer. 😉
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Din ironi eller Valles ironi? I alla fall så har Valle skrivit ett svar i nattvaktarens tråd om onödiga trådar där Valle bla nämner att han avskyr liptrådar där hot om att lämna forumet förekommer. 😉 Valles ironi givetvis. Om han avskyr liptrådar med hot om att lämna, ligger det ju precis i linje med hur han ironiserade i flame-tråden. Vad är din poäng?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Då var det jag som inte förstod hans ironi där.
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Misär. Peter och Niclas Jihde på tv samtidigt... i varsin kanal.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Misär. Peter och Niclas Jihde på tv samtidigt... i varsin kanal. Förstår du ironin?
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Förstår du ironin? nä, förklara den för mig.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 nä, förklara den för mig. Vem har sagt att jag förstår den?
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Vem har sagt att jag förstår den? det var ju du som sa att det var ironi där...
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 NHL på sexan, Fidden. 😄 Detriot-St Loius mm, jag kollar ju 😆
Pico Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Låter som kommentatorn skiter ned sig varje gång han säger "Zetterberg!"
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 det var liksom i sexan som den andra jihdebrodern var 😆
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Låter som kommentatorn skiter ned sig varje gång han säger "Zetterberg!" låter som han skiter på sig varje gång det händer - eller skulle kunna hända - någonting. Ganska bra, då får man anledning att titta upp från skärmen 😆
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 har canal+ tappat alla NHL-rättigheter till viasat?
drloop (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Grace Jones - Pull up to the bumper Världsklass
Recommended Posts