drloop (oregistrerad) Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Träffade Loopis IRL förut. Var synnerligen trevligt!! 🙂 Tack det samma! Memphis e en trevlig prick IRL! Jösses vad det blev sent. Och det blev galet på många sätt. Gunatt!
SadamJR Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Imon ska vi lägga upp riktlinjerna för mitt nya jobb. Vad är det för nytt jobb du ska få?
SadamJR Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Inte mycke action här på sista tiden. Det kan väl inte va så att folk har viktigare saker för sej?
debatt Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Vad är det för nytt jobb du ska få? Vilken sekund som helst börjar det, men det är inte så mycket ett jobb jag ska få som ett jobb jag ska ta... Vad jobbar du med själv? Eller har jobbat med? 🙂
SadamJR Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Arbetade på SJ i en väldig massa år. Nu har jag en anställning i skolan. Vad är det för jobb du ska ta?
Dingbats Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Du vet det där bandet med hon från Cardigans. De känns så himla medelålders och typ "vi har minsann eeeerfarenhet så vi är bättre än alla ni småungar som tror ni gör bra musik" fast inte rakt ut så det blir jätteirriterande. De är liksom trevliga utåt men innerst inne är de små djävlar allihopa.
SadamJR Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Hur vet du allt detta om dom? Små djävlar? Vad är det för fel med att va medelålders, vissa säger att den är gyllene. Inte jag dock. Jo, förresten, låter dom bra?
drloop (oregistrerad) Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 (redigerat) A Camp känns lite pretto. Men några bra låtar har dom. Redigerat 27 september 2009 av drloop
debatt Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Pretentiös är den finaste egenskap man kan ha! Dingbats, jag ska säga till Niklas vad du sa nästa gång jag träffar honom... Det är svårt att ha missat A Camp. I can buy you - A Camp
Pazo Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Pretentiös är den finaste egenskap man kan ha! Dingbats, jag ska säga till Niklas vad du sa nästa gång jag träffar honom... Det är svårt att ha missat A Camp. I can buy you - A Camp Min bror känner också dem 🙁
debatt Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Vad är det för nytt jobb du ska få? Vet inte. Får reda på det idag förhoppningsvis.
debatt Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Jag hittade min gamla Bodum Espressobryggare. Hur använder man en sån? Har tappat bruksanvisningen. Ni vet en sån där glaskanna, där man lägger i kaffe och varmt vatten man kokat upp och pressar ned ett metallfilter, efter att kaffet dragit en stund. Var lägger man kaffet? Längst ned i botten av kannan? Vattnet först eller efteråt?
Memphis Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 (redigerat) Tack det samma! Memphis e en trevlig prick IRL! Jösses vad det blev sent. Och det blev galet på många sätt. Gunatt! Kul att du tyckte det. 🙂 Det var lite jobbigt bara när damen i rött klängde på mig och störde en del.. 🙁 Ser inte folk att man pratar liksom.. Redigerat 27 september 2009 av Memphis
SadamJR Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Pretentiös är den finaste egenskap man kan ha! Dingbats, jag ska säga till Niklas vad du sa nästa gång jag träffar honom... Det är svårt att ha missat A Camp. I can buy you - A Camp Varför är det bra att va pretentiös?
Pazo Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Kul att du tyckte det. 🙂 Det var lite jobbigt bara när damen i rött klängde på mig och störde en del.. 🙁 Ser inte folk att man pratar liksom.. 😄
Memphis Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Som vanligt så är man inte bakis. Jag e typ imun mot bakfylla. 🙂 Jag tappades antagligen i en tunna med öl när jag var bebis. 🙁
Overkill Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 vad har micke gjort? 🙂 han skulle ju vara med pernilla 🙁
Overkill Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Som vanligt så är man inte bakis. Jag e typ imun mot bakfylla. 🙂 Jag tappades antagligen i en tunna med öl när jag var bebis. 🙁 jag är inte det minsta bakis heller 😄 asnajs!
Recommended Posts