Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Jag har aldrig haft Lunarstorm och Facebook skaffade jag innan Helgon. 🙂 Fast det har väl iofs inte med saken att göra... whaaaa, jag trodde du var en såndär typisk "helgon-sedan-1748"-person 😛
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 det är lite läskigt när man har tagit på sig pulsmätaren men inte hunnit bli svettig än, och visaren går ner på 0 och börjar pipa ibland :X
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 - CLEAR! [bZZ] [bOFF] [PIP PIP PIP PIIIIIIIP]
Micke H Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 whaaaa, jag trodde du var en såndär typisk "helgon-sedan-1748"-person 😄 Jag var faktiskt ganska sent ute med alla sådana där communityn. 😛 Facebook var den allra första. 🙂
Gote Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Jag var faktiskt ganska sent ute med alla sådana där communityn. 😄 Facebook var den allra första. 😛 Jag har oskulden kvar. Väntar på den rätta communityn... 🙂
Micke H Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Jag har oskulden kvar. Väntar på den rätta communityn... 🙂 Nej, du har fel! För Studio forum var faktiskt ett community ett tag. 😛
Gote Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Nej, du har fel! För Studio forum var faktiskt ett community ett tag. 😛 När var det det? Och var jag här då? 🙂
Dingbats Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 När var det det? Och var jag här då? 🙂 06-07 nån gång i några månader.
Micke H Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Missade du det? 😛 Rena katastrofen. Buggigt och jävligt. Men Olsberg ska ha jävla credit för att ha mod nog att inse att det inte höll och att det inte var vad användarna ville ha. Så allting slutade ju lyckligt till slut. 🙂
Dingbats Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Plan för dan: - Lyssna klart på den här låten och kanske de två nästa. - Gå ner och träffa min syrra och hyra film och köpa godis. - Lyssna klart på skivan. - Mixa minimalt på nån låt och så förhoppningsvis bounca ut alla spåren så jag kan mastra nån gång. INTRESSANT VA??
Gote Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Plan för dan: - Lyssna klart på den här låten och kanske de två nästa. - Gå ner och träffa min syrra och hyra film och köpa godis. - Lyssna klart på skivan. - Mixa minimalt på nån låt och så förhoppningsvis bounca ut alla spåren så jag kan mastra nån gång. INTRESSANT VA?? Jag skrev ut det. 🙂
Micke H Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Jag skrev ut det. 🙂 Jag satte upp det på anslagstavlan. 😛
Dingbats Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Var det nån av er som smsade mig och frågade vilken frekvens P1 är?
Dingbats Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Fy vad irriterande, måste gå ner och träffa min syrra och det är tre låtar kvar på skivan.
Gote Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Fy vad irriterande, måste gå ner och träffa min syrra och det är tre låtar kvar på skivan. Kom en akademisk kvart sent... 🙂
Gote Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Dagens fakta: Dan Ariely fick Ig Nobel Price 2008 för att ha visat att dyra placebo funkar bättre än billiga... 🙂
Micke H Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Du får väl surfa på din backup... 😄 Bra idé. 😄 Måste bara hitta en server att lägga upp allt på...
Recommended Posts