Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
You are :

Link

A warrior type with nothing to fear. You know exactly what you have to do and can't wait to get stuck in.

headbang.gif

Postat

Men quizzar är precis som religioner; om man inte gillar svaren kan man hitta en annan quiz... 🙂

Postat
Men quizzar är precis som religioner; om man inte gillar svaren kan man hitta en annan quiz... 😛

Så fan heller, må quizz-programmeraren krossa dina nötter! Jag ska ge mig ut på korståg för facebooks quiz, och om du inte konverterar så kommer du att bli, öh, aningen mer död än du redan är 🙂

Postat
Så fan heller, må quizz-programmeraren krossa dina nötter! Jag ska ge mig ut på korståg för facebooks quiz, och om du inte konverterar så kommer du att bli, öh, aningen mer död än du redan är 🙂

Hur kommer man åt dessa facebook quizes? Har en del issues att bena ut.

Postat
Man blir medlem i facebook och skaffar sig några vänner... sen löser det sig själv.

Vänner, visste väl att det var nåt krux. Har inte ens några riktiga fiender längre.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Nån som testat FarmVille? haha

Postat
Vänner, visste väl att det var nåt krux. Har inte ens några riktiga fiender längre.

Det är ganska lugnt tror jag, de flesta har en massa vänner som de inte ens känner 🙂

Postat
Det är ganska lugnt tror jag, de flesta har en massa vänner som de inte ens känner 😛

🙂

Hur definieras "vän" nuförtiden?

Postat

Jag har klippt mig hos nån kille med typ italienskt utseende och det blev lite pottfrillevarning, så ni får ignorera min frisyr när ni träffar mig imorgon.

Postat
Det begreppet har blivit lite omdefinierat sen Facebook kom, den saken är klar... 🙂

Det började väl redan med lunarstorm och helgon 😛

Postat
Jag har klippt mig hos nån kille med typ italienskt utseende och det blev lite pottfrillevarning, så ni får ignorera min frisyr när ni träffar mig imorgon.

Jag ska peka och skratta!

Postat
Det började väl redan med lunarstorm och helgon 🙂

Jag har aldrig haft Lunarstorm och Facebook skaffade jag innan Helgon. 😛

Fast det har väl iofs inte med saken att göra...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.