Gote Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Bara för att testa tog jag den här quizzen. Jag blev Peach... 😆
Micke H Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 You are : Link A warrior type with nothing to fear. You know exactly what you have to do and can't wait to get stuck in.
Micke H Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Sedär, nu blev jag Mario... 🙂 Du var inte nöjd med Peach? 😛
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Vi får vara nöjda med vad gud (eller facebook eller random quiz) gett oss.
Gote Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Men quizzar är precis som religioner; om man inte gillar svaren kan man hitta en annan quiz... 🙂
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Men quizzar är precis som religioner; om man inte gillar svaren kan man hitta en annan quiz... 😛 Så fan heller, må quizz-programmeraren krossa dina nötter! Jag ska ge mig ut på korståg för facebooks quiz, och om du inte konverterar så kommer du att bli, öh, aningen mer död än du redan är 🙂
SadamJR Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Så fan heller, må quizz-programmeraren krossa dina nötter! Jag ska ge mig ut på korståg för facebooks quiz, och om du inte konverterar så kommer du att bli, öh, aningen mer död än du redan är 🙂 Hur kommer man åt dessa facebook quizes? Har en del issues att bena ut.
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Man blir medlem i facebook och skaffar sig några vänner... sen löser det sig själv.
Gote Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Jag har varken facebook eller vänner så jag går säker... 🙂
SadamJR Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Man blir medlem i facebook och skaffar sig några vänner... sen löser det sig själv. Vänner, visste väl att det var nåt krux. Har inte ens några riktiga fiender längre.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Nån som testat FarmVille? haha
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Vänner, visste väl att det var nåt krux. Har inte ens några riktiga fiender längre. Det är ganska lugnt tror jag, de flesta har en massa vänner som de inte ens känner 🙂
Gote Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Det är ganska lugnt tror jag, de flesta har en massa vänner som de inte ens känner 😛 🙂 Hur definieras "vän" nuförtiden?
Micke H Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Det begreppet har blivit lite omdefinierat sen Facebook kom, den saken är klar... 🙂
Dingbats Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Jag har klippt mig hos nån kille med typ italienskt utseende och det blev lite pottfrillevarning, så ni får ignorera min frisyr när ni träffar mig imorgon.
Fidden Postat 2 oktober 2009 Trådstartare Postat 2 oktober 2009 Det begreppet har blivit lite omdefinierat sen Facebook kom, den saken är klar... 🙂 Det började väl redan med lunarstorm och helgon 😛
Micke H Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Jag har klippt mig hos nån kille med typ italienskt utseende och det blev lite pottfrillevarning, så ni får ignorera min frisyr när ni träffar mig imorgon. Jag ska peka och skratta!
Micke H Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Det började väl redan med lunarstorm och helgon 🙂 Jag har aldrig haft Lunarstorm och Facebook skaffade jag innan Helgon. 😛 Fast det har väl iofs inte med saken att göra...
Recommended Posts