Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Solna centrum. Vanligtvis blåa linjen, men nu håller dom på och bygger om, så ni får tar ersättningsbussar. Tror det är 989 från Rådhuset.

Hur dags kommer ni vara där typ? Kl tolv?

Jag kollade tågtider förut och vi är nog på centralen 11:49, för typ 11:10 gick ett regionaltåg. Annars är det länståg med byte och då är det en timmas restid istället. Så strax efter 12 är vi nog där.

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Eller så tar man röda linjen till Hornstull och går över Västerbron till Thorildsplan och grön linje en station till Fridhemsplan och byter till blå linje.

Eller så tar man pendeln till Märsta, byter till tåg mot Västerås och liftar tillbaka till Solna.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Jag kollade tågtider förut och vi är nog på centralen 11:49, för typ 11:10 gick ett regionaltåg. Annars är det länståg med byte och då är det en timmas restid istället. Så strax efter 12 är vi nog där.

Stannar regionaltåget i Märsta?

Postat (redigerat)

Jag tycker Karlbergs station är väldigt mysig. Skulle gärna bo där i Birkastan. :rolleyes:

Redigerat av Analogfreak
Postat
Eller så tar man pendeln till Märsta, byter till tåg mot Västerås och liftar tillbaka till Solna.

Ja det är ju ett annat mycket bra alternativ.

Postat
Ta bilder imorgon :rolleyes:

Fast helst inte så mycket pungbilder bara...

Postat

Hehe.. Kalle å jag har märkt ett fint sambannd :rolleyes:

De är alltid nån av oss tre som inte är hemma på kvällen. Och så äre alltid någon som sover i soffan nån dag 🙂

Båda kan vara starkt relaterade till varandra 🙂

Postat
ja å tåg från stockholm till västerås fanns det fint på lördag...

Märkte att det lär sarkastiskt... Men alltså.. det var det inte! jag menar seriöst att det finns bra med tåg så det inte är ett problem 😛

Postat

min kompis drog bland annat in $1000 i september på en nystartad sida som grejar med wordpressdesigns (det var första månaden) och sen sålde han en hemsida han gjorde för sitt gymnasieföretag (han gick sam-ekonomi) för €1000. 😛 helt sjukt, han är 19 och tjänar bra som fan

Postat
min kompis drog bland annat in $1000 i september på en nystartad sida som grejar med wordpressdesigns (det var första månaden) och sen sålde han en hemsida han gjorde för sitt gymnasieföretag (han gick sam-ekonomi) för €1000. 🤪 helt sjukt, han är 19 och tjänar bra som fan

Orättvist 😛

Postat

som fan. dessutom har han inget liv förutom datorn så vad fan ska han lägga pengarna på? 🤪 och så är han redan rikemansbarn med massa pengar i familjen 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.