Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
32 inlägg upp till fidden... 😕

Men de tar jag lägtt om några dagar... jag håller väl högst medelhastighet av folket här 😛

Några dagar? du har det om en kvart 😛

Postat
har du kollat bon iver-länken då eller ska du göra mig ännu mer besviken? 😛

jag har sparat den till ikväll 😕

Postat
vi ska ha mitterminsfest i november och då ska det vara utklädnad. hoppas temat är något så jag kan klä ut mig till ett kilo mjöl 😕

Haha, du får övertala någon att komma som das kapital och nån annan som en makrill eller nåt

Postat
Nä luktmässigt var de helt ok 😕

naajs 😛

mina brukar USA komma och ta... några tusen strök med i bombräderna sist, men de hade ändå dött av skorna annars.

Postat
micke, till vilken hållplats ska man åka på lördag?

Solna centrum. Vanligtvis blåa linjen, men nu håller dom på och bygger om, så ni får tar ersättningsbussar. Tror det är 989 från Rådhuset.

Hur dags kommer ni vara där typ? Kl tolv?

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Solna centrum. Vanligtvis blåa linjen, men nu håller dom på och bygger om, så ni får tar ersättningsbussar. Tror det är 989 från Rådhuset.

Hur dags kommer ni vara där typ? Kl tolv?

Hade ju varit smidigare om bussarna utgick från Fridhemsplan med tanke på byten.

Postat

Eller nu tänker jag nog fel...enligt SL är det ju bara att åka till Fridhemsplan och där byta till blåa linjen? :rolleyes: Varför har dom ersättningsbussar för då just nu?

Postat
Eller nu tänker jag nog fel...enligt SL är det ju bara att åka till Fridhemsplan och där byta till blåa linjen? :rolleyes: Varför har dom ersättningsbussar för då just nu?

Mycket smidigare att ta gröna till Fridhemsplan, det gör jag varje dag.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Eller så tar man röda linjen till Hornstull och går över Västerbron till Thorildsplan och grön linje en station till Fridhemsplan och byter till blå linje.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.