Overkill Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 har du kollat bon iver-länken då eller ska du göra mig ännu mer besviken? 😕
Fidden Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 32 inlägg upp till fidden... 😕 Men de tar jag lägtt om några dagar... jag håller väl högst medelhastighet av folket här 😛 Några dagar? du har det om en kvart 😛
Fidden Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 har du kollat bon iver-länken då eller ska du göra mig ännu mer besviken? 😛 jag har sparat den till ikväll 😕
Pazo Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Några dagar? du har det om en kvart 😕 Mäh... nu är jag väl i lite spamhumör eftersom det är ny tråd 😛
Fidden Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 Sopigt fidden! Har far slutat internetta nu? 😛 aa, nu fick det räcka 😕
Fidden Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 så jäääla trött, kört hårdträning hela veckan.
Overkill Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 så jäääla trött, kört hårdträning hela veckan. därför du ligger före pazo? 😕
Overkill Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 vi ska ha mitterminsfest i november och då ska det vara utklädnad. hoppas temat är något så jag kan klä ut mig till ett kilo mjöl 😕
Fidden Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 vi ska ha mitterminsfest i november och då ska det vara utklädnad. hoppas temat är något så jag kan klä ut mig till ett kilo mjöl 😕 Haha, du får övertala någon att komma som das kapital och nån annan som en makrill eller nåt
Pazo Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Nu är mina 3å ett halvt år gamla adidassneakers så rena å fina de nog kan bli! har nog spenderat totalt bortåt en timma på att få rent dem 😕
Fidden Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 De var klassade som biologiska massförstörelsevapen eller?
Pazo Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 De var klassade som biologiska massförstörelsevapen eller? Nä luktmässigt var de helt ok 😕
Fidden Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 Nä luktmässigt var de helt ok 😕 naajs 😛 mina brukar USA komma och ta... några tusen strök med i bombräderna sist, men de hade ändå dött av skorna annars.
Overkill Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 micke, till vilken hållplats ska man åka på lördag?
Micke H Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 micke, till vilken hållplats ska man åka på lördag? Solna centrum. Vanligtvis blåa linjen, men nu håller dom på och bygger om, så ni får tar ersättningsbussar. Tror det är 989 från Rådhuset. Hur dags kommer ni vara där typ? Kl tolv?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Solna centrum. Vanligtvis blåa linjen, men nu håller dom på och bygger om, så ni får tar ersättningsbussar. Tror det är 989 från Rådhuset. Hur dags kommer ni vara där typ? Kl tolv? Hade ju varit smidigare om bussarna utgick från Fridhemsplan med tanke på byten.
Micke H Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Eller nu tänker jag nog fel...enligt SL är det ju bara att åka till Fridhemsplan och där byta till blåa linjen? Varför har dom ersättningsbussar för då just nu?
Dingbats Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Eller nu tänker jag nog fel...enligt SL är det ju bara att åka till Fridhemsplan och där byta till blåa linjen? Varför har dom ersättningsbussar för då just nu? Mycket smidigare att ta gröna till Fridhemsplan, det gör jag varje dag.
Micke H Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Ja, var det jag tänkte. Varför ha bussar överhuvudtaget Ta gröna till Fridhemsplan och byt!
Analogfreak (oregistrerad) Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Eller så tar man röda linjen till Hornstull och går över Västerbron till Thorildsplan och grön linje en station till Fridhemsplan och byter till blå linje.
Recommended Posts