Pico Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 haha, är det texten eller bilden som stämmer? Texten.
Fidden Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 Texten. attans.. eller det spelar nog ingen roll förresten, hade inte sett det hur som helst 🙁
Pico Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 attans.. eller det spelar nog ingen roll förresten, hade inte sett det hur som helst 🙁 😆
Fidden Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 Ja, det gör ju inget! 😆 för du har ingen hjärna? 🙁
Pico Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 för du har ingen hjärna? 😆 Nu ska vi inte vara sånna! 🙁
SadamJR Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Och jag som trodde att olsberg skulle lägga ner chatten.
Fidden Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 Nu ska vi inte vara sånna! 🙁 jag hade nog bara fel betoning i tanken när jag läste.. 😆
SadamJR Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 för du har ingen hjärna? 🙁 Om man äter tillräckligt mycket blåbär växer det ut en hjärna.
Fidden Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 (redigerat) Och jag som trodde att olsberg skulle lägga ner chatten. and unleash the fucking fjury? Redigerat 1 oktober 2009 av Fidden
Pico Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 jag hade nog bara fel betoning i tanken när jag läste.. 🙁 😆
Fidden Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 Om man äter tillräckligt mycket blåbär växer det ut en hjärna. Coolt, det ska jag prova 🙁
Pico Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 and unleash the fucking fjury? Lär ju bli random-chat lite överallt då ju! 🙁
Pico Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Så uhm.. "Vilket jävla blåbär!" är typ en komplimang?
Fidden Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 Lär ju bli random-chat lite överallt då ju! 😆 my defenition of heaven 🙁
Fidden Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 Så uhm.. "Vilket jävla blåbär!" är typ en komplimang? Ja, så får man jättehjärna säga. NEEEEEJ SLÅ MIG!
Fidden Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 Patrik Andersson vinner idag tror jag.
Dingbats Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Inte för det har med er att göra, men jag skriver det här så är det officiellt: JAG LOVAR att nästa gång jag sitter bredvid söta blonda tjejen i min klass, eller står bredvid henne på perrongen vid tunnelbanan, eller nån annan liknande situation, så ska jag ÅTMINSTONE fråga henne vad hon heter. Så.
Dingbats Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Nu läser dingbats och micke ifatt 🙁 Nja, jag hoppade en tio sidor.
Fidden Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 Nja, jag hoppade en tio sidor. 🙁 Nääää, fan vad sopigt... och vi som tillägnade 10 sidor till dig 😆
SadamJR Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Patrik Andersson vinner idag tror jag. Tycker superstars har varit helt ointressant. Det ska inte va nån lagtävling.
Fidden Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 Inte för det har med er att göra, men jag skriver det här så är det officiellt: JAG LOVAR att nästa gång jag sitter bredvid söta blonda tjejen i min klass, eller står bredvid henne på perrongen vid tunnelbanan, eller nån annan liknande situation, så ska jag ÅTMINSTONE fråga henne vad hon heter. Så. Bra 🙁
SadamJR Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Inte för det har med er att göra, men jag skriver det här så är det officiellt: JAG LOVAR att nästa gång jag sitter bredvid söta blonda tjejen i min klass, eller står bredvid henne på perrongen vid tunnelbanan, eller nån annan liknande situation, så ska jag ÅTMINSTONE fråga henne vad hon heter. Så. Hur kommer det sej att du inte vet vad heter om hon går i din klass?
Fidden Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 Tycker superstars har varit helt ointressant. Det ska inte va nån lagtävling. Håller med dig lite. Många potentiella vinnare har fallit pga dåliga lagkamrater.
Pico Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 (redigerat) Jag tyckte Mästarnas mästare var ett helt ok program, och det kommer väl igen snart här, tror jag. Superstars har jag inte kollat på så mycket, men har inte känts så intressant... kanske inte gett det en riktig chans. Redigerat 1 oktober 2009 av Pico
Fidden Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 plötsligt blev jag jättesugen på ett äpple...
Fidden Postat 1 oktober 2009 Trådstartare Postat 1 oktober 2009 Jag tyckte Mästarnas mästare var ett helt ok program, och det kommer väl igen snart här, tror jag. Mmm, det var bättre tycker jag. Särskillt att det inte är reklampaus heeeela tiden.
Recommended Posts