Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 (redigerat) trådgnistningsmaskin Har använt en sån. 😆 Redigerat 7 november 2009 av Memphis
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Nu bär det av här strax, ha en fortsatt trevlig kväll gott folk. /M
Pazo Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 ÖÖÖÖHöhhHhhHhhHHhH"! På festen nu! Ska väl börja dj:a snart!
slejnard Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 Hemma! Har vart på fest. Gissa vad vi gjorde? Festade!
slejnard Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 FETT grym video vi spelade in idag! 😄 Ska ingen sjunga!? 😮 Det lät stundvis väldigt bra spelmässigt och du har en marshallstack are 😎 Du borde ha nån effekt på det rena ljudet i den typen av musik.(chorus) Smal är du åxå å det ser jävligt rock n roll ut!! Nåt är i osynk om man ska vara petig men på det stora hela så kan ni bli en riktigt go powermetalkonstellation! Läckert! 🙂
Memphis Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 (redigerat) jao! var en trevlig fest. dags för sova nu. e fett trött. och så måste man plugga hela dan imorn... Det e förresten fars dag imorn, don´t forget! 😮 Har köpt Te med polkagrissmak till farsgubben. 😎 gonatt. Redigerat 8 november 2009 av Memphis
Micke H Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 Ska ingen sjunga!? 😄 Det lät stundvis väldigt bra spelmässigt och du har en marshallstack are 😎 Du borde ha nån effekt på det rena ljudet i den typen av musik.(chorus) Smal är du åxå å det ser jävligt rock n roll ut!! Nåt är i osynk om man ska vara petig men på det stora hela så kan ni bli en riktigt go powermetalkonstellation! Läckert! 🙂 Marshall-stacken är andra bandets, jag använder den inte. 😮 Det jag använder är enbart en Boss GT-8 in i PA:t, ingenting annat. Funkar klockrent och har den fördelen att jag har stora möjligheter att lägga på effekter på mitt ljud (som chorus-grejen du tipsade om exempelvis) och jag kan lätt ratta in samma ljud live. 🙂
slejnard Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 Marshall-stacken är andra bandets, jag använder den inte. 😎 Det jag använder är enbart en Boss GT-8 in i PA:t, ingenting annat. Funkar klockrent och har den fördelen att jag har stora möjligheter att lägga på effekter på mitt ljud (som chorus-grejen du tipsade om exempelvis) och jag kan lätt ratta in samma ljud live. 😮 Ålrajt, smidigt! Schyssta licks iaf! 😄 Känner ett uns av bakis här..
Dingbats Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 Jag förstår inte hur ni gamlingar kunde stå ut med att ha ett par sextonåringar här för ett par år sen. Och om några år kommer jag inte förstå hur ni kunde ha artonåringar här.
slejnard Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 I musik och humor spelar väl inte ålder så stor roll. Kul att läsa här och att alla är olika åldrar. Tänker inte så mycket på det.
Micke H Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 Visst märker jag av åldersskillnaden. Men det bidrar till var och ens charm om du frågar mig. 😎
Neosus Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 Barn är vi allihopa ...de e bara din mamma som blir äldre 😎
Pazo Postat 8 november 2009 Postat 8 november 2009 Sebbe ligger här i en soffa och kommer knappt upp...
Recommended Posts