Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

Ska ingen sjunga!? 😮 Det lät stundvis väldigt bra spelmässigt och du har en marshallstack are 😎 Du borde ha nån effekt på det rena ljudet i den typen av musik.(chorus) Smal är du åxå å det ser jävligt rock n roll ut!! Nåt är i osynk om man ska vara petig men på det stora hela så kan ni bli en riktigt go powermetalkonstellation! Läckert! 🙂

Postat (redigerat)

jao! var en trevlig fest. dags för sova nu. e fett trött. och så måste man plugga hela dan imorn... Det e förresten fars dag imorn, don´t forget! 😮 Har köpt Te med polkagrissmak till farsgubben. 😎

gonatt.

Redigerat av Memphis
Postat
Ska ingen sjunga!? 😄 Det lät stundvis väldigt bra spelmässigt och du har en marshallstack are 😎 Du borde ha nån effekt på det rena ljudet i den typen av musik.(chorus) Smal är du åxå å det ser jävligt rock n roll ut!! Nåt är i osynk om man ska vara petig men på det stora hela så kan ni bli en riktigt go powermetalkonstellation! Läckert! 🙂

Marshall-stacken är andra bandets, jag använder den inte. 😮 Det jag använder är enbart en Boss GT-8 in i PA:t, ingenting annat. Funkar klockrent och har den fördelen att jag har stora möjligheter att lägga på effekter på mitt ljud (som chorus-grejen du tipsade om exempelvis) och jag kan lätt ratta in samma ljud live. 🙂

Postat
Marshall-stacken är andra bandets, jag använder den inte. 😎 Det jag använder är enbart en Boss GT-8 in i PA:t, ingenting annat. Funkar klockrent och har den fördelen att jag har stora möjligheter att lägga på effekter på mitt ljud (som chorus-grejen du tipsade om exempelvis) och jag kan lätt ratta in samma ljud live. 😮

Ålrajt, smidigt! Schyssta licks iaf! 😄

Känner ett uns av bakis här..

Postat

Jag förstår inte hur ni gamlingar kunde stå ut med att ha ett par sextonåringar här för ett par år sen. Och om några år kommer jag inte förstå hur ni kunde ha artonåringar här.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.