Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 (redigerat) kul! jag är från vänersborg just ja, det e du ja. Enda gångerna jag varit där är för badpalatset. 😄 Har ni ens något annat? 🙂 Redigerat 7 november 2009 av Memphis
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 känns som om jag ser framemot skidresan minst lika mycket just eftersom jag ska köra 🙂
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 vi har en asfet arena! annars är det väl inte så mycket.
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 åt ju frukost vid tre och nu äter jag middag.. 🙂 Fan va skevt allt blev idag, beror väl på att jag sov till tolv. Satte klockan på 9 men snoozade några gånger... 😄
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 nu kollar jag lite oc sen ska jag duscha och äta sen får jag väl dra. jag har ölen och romen så pazo vill nog att jag kommer tidigt 🙂
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 uts uts alla mina kläder ligger på golvet typ hur ska jag hitta nått bra uts uts
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 (redigerat) va lyssnar du på? Owl City? 🙂 Redigerat 7 november 2009 av Memphis
Emulator Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Snabb du var på att svara Emu... (inte 🙂 ) Jag tänkte mig praktik på något företag som Graniten du vet, maskinkonstruktionsföretag till förpacknings/emballage-industrin typ. Japp, gratis. Tänkte gärna vara med i ingenjörernas arbete, CAD-konstruktion, hållfastighetsberäkningar osv, om det går, Kan gärna också skruva/montera maskiner, vilket är det jag gjort på de flesta företag jag jobbat på hittills, Graniten, Volvo m.fl, men det är ingenjörsrollen jag vill inrikta mig på. Tänkte mig till till sommaren ungefär dock. Vad tror du? EDIT. just ja, tänkte mig runt Götet eller Uddevalla. graniten :S fuck, när va du där senaste? har ju jobbat med dem... annars kanske det går å fixa i uppsala om du fixar boende. hos pazo(overkill? 😄
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 annars kanske det går å fixa i uppsala om du fixar boende. hos pazo(overkill? 🙂 Haha, han kan få sova i vår hall sen 😄
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 (redigerat) graniten :S fuck, när va du där senaste? har ju jobbat med dem... annars kanske det går å fixa i uppsala om du fixar boende. hos pazo(overkill? 😄 Jo jag vet att du jobbat där,, vi pratade ju om det på KR en gång, när de av en olycka råkade få en chat på förstasidan en stund. 😛 Aja, alla har inte lika kickass minne som jag. Jag var där somamren -05 så det var ett tag sedan. Jag gjorde väldigt bra intryck och jobbinsatser där så e nog inte helt omöjligt att få en plats där tror jag. ☺️ Sova hos Pazo och Killis? 🙂 Vågar man ens det? Dom e ju helt knäppa! 😄 Redigerat 7 november 2009 av Memphis
Emulator Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 haha 😄 vi får la kolla lite ☺️ jag behöver cadhjälp iaf 🙂
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 dingis du hade nog kanske gillat all-time quarterback
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 dingis du hade nog kanske gillat all-time quarterback Vad är det för skillnad mot Death Cab?
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Vad är det för skillnad mot Death Cab? jättemycket mer lo-fi och så lite mer udda liksom
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 jättemycket mer lo-fi och så lite mer udda liksom Blir väl till att kolla upp det då.
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Jobbigt, för jag har två andra skivor jag inte har hunnit lyssna på heller.
Pico Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 [...] Sova hos Pazo och Killis? 🙂 Vågar man ens det? Dom e ju helt knäppa! 😄 Kanske blir supermysigt! ☺️😛
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 😄☺️ 🙂 Jag får nog överväga den saken ordenligt! Pazo din alkis. 😛
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Kanske blir supermysigt! 🥰😄 😆😆 vad har jag gett mig in på
Recommended Posts