Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 jag gillar inte owl city En låt av dem fick 1 i betyg på Pitchfork och hade jättefult omslag.
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 jag lyssnade på nån av deras skivor en gång och tyckte det var dåligt, riktigt sliskig och äcklig electro som är billig postal service-härmning. såg den recensionen nu precis och lyssnade på låten och ja jag har fortfarande samma ståndpunkt.
SadamJR Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Nu saknar fläskgrytan bara potatis. Den får stå ett tag, så att den sätter sej.
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Min pappa växte upp på Vargvägen i Svarta kärret. Faktiskt sant.
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Jag blir ointresserad när jag ser sånt här: http://www.blocket.se/halland/Godseltunna_...m?ca=11&w=3
SadamJR Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Men ändå tillräckligt intresserad för att lägga upp den här. Undrar varför?
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 För att jag fick lite existentiell ångest eller nåt sånt.
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 (redigerat) Ja det är ju huvudsaken. Har du kommit på nån outfit? nje, huvudsaken är att ha roligt när man festar. Outfiten blev inte riktigt så spännande som jag hoppats på men jag är rätt nöjd. Jag var ju inte ute i tid direkt så mycket var ju stängt. 😛 Inhandlade en stilig grå hatt med 60-tals stuk 😎 samt en mysig grå ylletröja, tänkte ha snygga grå byxor till det. 🙂 Jimmy hendrix får vänta tills nästa 60-tals fest. Redigerat 7 november 2009 av Memphis
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 nje, huvudsaken är att ha roligt när man festar. Jag trodde huvudsaken var att få ligga 🙂
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 jag gillar inte owl city Owl City e ju asskön! 😛 mäh, känns som att alla tycker tvärtemot mig i längsta. 😎 Ingen gillar budweiser heller osv. 🙂
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 (redigerat) Jag trodde huvudsaken var att få ligga 🙂 eeh.. sånna fester verkar inte alls så roliga och händelserika... 😛 Redigerat 7 november 2009 av Memphis
SadamJR Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Jag trodde huvudsaken var att få ligga 🙂 Det skulle han få om han gick som sexliberal.
SadamJR Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 För att jag fick lite existentiell ångest eller nåt sånt. Eller oxå har du nån förträngd dröm om att bli bonde och köra gödselvagn hela dagarna.
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 eeh.. sånna fester verkar inte alls så roliga och händelserika... 🙂 Det här kanske är nåt att satsa på då?
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Eller oxå har du nån förträngd dröm om att bli bonde och köra gödselvagn hela dagarna. näe
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 (redigerat) ja Dingis, det ser klart roligare ut. 🙂 Redigerat 7 november 2009 av Memphis
SadamJR Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 På nästa fest tänker jag definitivt gå som 60tals sexliberal vilket temat än är. Det har jag å andra sidan alltid gjort. Å tredje sidan är det ett tag sen jag blev inbjuden nånstans.
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 (redigerat) Om ni vill se en snubbe (Ägaren av DC shoes) som e djävulskt bra på att köra bil så kolla in det här: 🙂 Redigerat 7 november 2009 av Memphis
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Jag har både massa finnar och jävligt torr hud. Hur går det ihop? Om jag smörjer mig med fuktkräm på morgonen så är kinderna helt fnasiga vid tvåtiden.
Emulator Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 hey memphis! vart vill du ha praktik då, asso i vilken stad? gör du det gratis? kan du skruva lite? 🙂 har ju lite kontakter kors o tvärs. hur länge va det?
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 fn- finns inte i engelska ord, det ska vi vara stolta över.
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 hey memphis! Får mig att tänka på nyligen när vi satt och pratade med min moster som har bott i Canada i över tjugo år. Hon pratade om nånting och så helt plötsligt hoppar hon till och säger "hej!" och tittar på mig. Såg ut som hon var schizo eller nåt.
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 (redigerat) hey memphis! vart vill du ha praktik då, asso i vilken stad? gör du det gratis? kan du skruva lite? 😄 har ju lite kontakter kors o tvärs. hur länge va det? Snabb du var på att svara Emu... (inte 🙂 ) Jag tänkte mig praktik på något företag som Graniten du vet, maskinkonstruktionsföretag till förpacknings/emballage-industrin typ. Japp, gratis. Tänkte gärna vara med i ingenjörernas arbete, CAD-konstruktion, hållfastighetsberäkningar osv, om det går, Kan gärna också skruva/montera maskiner, vilket är det jag gjort på de flesta företag jag jobbat på hittills, Graniten, Volvo m.fl, men det är ingenjörsrollen jag vill inrikta mig på. Tänkte mig till till sommaren ungefär dock. Vad tror du? EDIT. just ja, tänkte mig runt Götet eller Uddevalla. Redigerat 7 november 2009 av Memphis
SadamJR Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Du får alltså alltid alla tjejer på fester? 🙂 Japp. Och inte bara tjejerna.
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 (redigerat) yepp killis. EDIT! Säg nu inte att vi egentligen är syskon.. 🙂 Redigerat 7 november 2009 av Memphis
Pazo Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Om ni vill se en snubbe (Ägaren av DC shoes) som e djävulskt bra på att köra bil så kolla in det här: 🙂 Ja fyyyfan! 😄
Recommended Posts