Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

jag lyssnade på nån av deras skivor en gång och tyckte det var dåligt, riktigt sliskig och äcklig electro som är billig postal service-härmning. såg den recensionen nu precis och lyssnade på låten och ja jag har fortfarande samma ståndpunkt.

Postat (redigerat)
Ja det är ju huvudsaken. Har du kommit på nån outfit?

nje, huvudsaken är att ha roligt när man festar. Outfiten blev inte riktigt så spännande som jag hoppats på men jag är rätt nöjd. Jag var ju inte ute i tid direkt så mycket var ju stängt. 😛 Inhandlade en stilig grå hatt med 60-tals stuk 😎 samt en mysig grå ylletröja, tänkte ha snygga grå byxor till det. 🙂 Jimmy hendrix får vänta tills nästa 60-tals fest.

Redigerat av Memphis
Postat
jag gillar inte owl city

Owl City e ju asskön! 😛

mäh, känns som att alla tycker tvärtemot mig i längsta. 😎

Ingen gillar budweiser heller osv. 🙂

Postat (redigerat)
Jag trodde huvudsaken var att få ligga 🙂

eeh.. sånna fester verkar inte alls så roliga och händelserika... 😛

U138P200T1D221739F12DT20090226192839.jpg

Redigerat av Memphis
Postat
För att jag fick lite existentiell ångest eller nåt sånt.

Eller oxå har du nån förträngd dröm om att bli bonde och köra gödselvagn hela dagarna.

Postat

På nästa fest tänker jag definitivt gå som 60tals sexliberal vilket temat än är. Det har jag å andra sidan

alltid gjort. Å tredje sidan är det ett tag sen jag blev inbjuden nånstans.

Postat (redigerat)

Om ni vill se en snubbe (Ägaren av DC shoes) som e djävulskt bra på att köra bil så kolla in det här:

🙂

Redigerat av Memphis
Postat

Jag har både massa finnar och jävligt torr hud. Hur går det ihop? Om jag smörjer mig med fuktkräm på morgonen så är kinderna helt fnasiga vid tvåtiden.

Postat

hey memphis! vart vill du ha praktik då, asso i vilken stad? gör du det gratis? kan du skruva lite? 🙂 har ju lite kontakter kors o tvärs. hur länge va det?

Postat
hey memphis!

Får mig att tänka på nyligen när vi satt och pratade med min moster som har bott i Canada i över tjugo år. Hon pratade om nånting och så helt plötsligt hoppar hon till och säger "hej!" och tittar på mig. Såg ut som hon var schizo eller nåt.

Postat (redigerat)
hey memphis! vart vill du ha praktik då, asso i vilken stad? gör du det gratis? kan du skruva lite? 😄 har ju lite kontakter kors o tvärs. hur länge va det?

Snabb du var på att svara Emu... (inte 🙂 ) Jag tänkte mig praktik på något företag som Graniten du vet, maskinkonstruktionsföretag till förpacknings/emballage-industrin typ. Japp, gratis. Tänkte gärna vara med i ingenjörernas arbete, CAD-konstruktion, hållfastighetsberäkningar osv, om det går, Kan gärna också skruva/montera maskiner, vilket är det jag gjort på de flesta företag jag jobbat på hittills, Graniten, Volvo m.fl, men det är ingenjörsrollen jag vill inrikta mig på. Tänkte mig till till sommaren ungefär dock. Vad tror du?

EDIT. just ja, tänkte mig runt Götet eller Uddevalla.

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

yepp killis. EDIT! Säg nu inte att vi egentligen är syskon.. 🙂

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.