Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 pazo har skrivit 1492 inlägg. tänk om det kommer massa indianer nu för det
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Ja mamma. 😛 vadå mamma! försöker bara göra dig till kungen på maskeraden. jag var ett kilo mjöl så jag vet hur det är 😎
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 it's an in moving party at the student way for rasmus and melissa!
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 vadå mamma! försöker bara göra dig till kungen på maskeraden. jag var ett kilo mjöl så jag vet hur det är 😎 Var du ett kilo mjöl? 😛😎 hahaha, snälla berätta mer.
SadamJR Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Nej, tyckte inte det var något bra förslag Saddam. 😛 Ska strax ner te centrum och leta upp någon affär som säljer maskeradkläder. Budweiser är inhandlat. 😎 Är det amerikanska bud? Det finns en antislogan om såna.
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 it's going to be shit funny! fail. it comes become shit funny.
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Var du ett kilo mjöl? 😛😎 hahaha, snälla berätta mer. temat för festen var tre, så vi var tre stycken som var ett kilo mjöl tillsammans. Så vi tog varsitt lakan och klippte hål i det på mitten (du vet som man gjorde när man var liten för att bli ett spöke) och så skrev vi 0,333 kilo mjöl på magen. Jag hade även en keps som jag hade skrivit lesbisk på samt en bok som det stod Marx Das Kapital på! en del bara "eeeh vafan är ni egentligen" medan andra bara "GAFFELTRUCK!" så det var lite skoj 😎
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 fail. it comes become shit funny. sorry I had wrong. I coming not to do it again
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 (redigerat) temat för festen var tre, så vi var tre stycken som var ett kilo mjöl tillsammans. Så vi tog varsitt lakan och klippte hål i det på mitten (du vet som man gjorde när man var liten för att bli ett spöke) och så skrev vi 0,333 kilo mjöl på magen. Jag hade även en keps som jag hade skrivit lesbisk på samt en bok som det stod Marx Das Kapital på! en del bara "eeeh vafan är ni egentligen" medan andra bara "GAFFELTRUCK!" så det var lite skoj 😄 hahahahahahah, herrejävlar va kul! 😛😎😎 Redigerat 7 november 2009 av Memphis
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 sorry forgive I had wrong. I coming come not to do it again
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Är oxå nyfiken. Blev det uppskattat? Det blev ju lite snudd på internskämt nästan, har man inte sett sketchen så är den ju inte alls kul. Men den är rätt välsedd och -känd på programmet jag går på så ganska många kände till den. Så jag menar man kunde gå i trappan upp till middagssalen och se hur folk kollade lite frågande på en medan andra ropade liksom "DET BÄLLER UR!" eller "GAFFELTRUCK!" eller liknande och då var det verkligen värt det. 😛
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 (redigerat) you are a dumb language police. take you in the bonfire Redigerat 7 november 2009 av Overkill
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 med brasa (i "ta dig i brasan"), vad för sorts brasa syftar man på då? alltså en stor valborgsbrasa, en brasa i en kamin hemma eller typ lägereld?
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 med brasa (i "ta dig i brasan"), vad för sorts brasa syftar man på då? alltså en stor valborgsbrasa, en brasa i en kamin hemma eller typ lägereld? rumpan...
SadamJR Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Är det amerikanska bud? Det finns en antislogan om såna. American bud is like making love in a canoe : It's fuckin' close to water.
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 ja men liksom... ordet kommer ju från en brasa, frågan är vilken brasa 😛
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 American bud is like making love in a canoe : It's fuckin' close to water. 😛
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 American bud is like making love in a canoe : It's fuckin' close to water. 😛
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh hata töntiga internskämt som dras för långt och äckliga personer!!!
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 American bud is like making love in a canoe : It's fuckin' close to water. va i helv... 😛
SadamJR Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Ingenting med er att göra naturligtvis. Hur tänker du nu?
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Hur tänker du nu? Sökte på "asdiw" på Google bilder såklart.
Recommended Posts