Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Jag har ett jävligt långt rep, nån som vill ha?
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 25 golfbollar och en minigolfboll, säg till bara så skickar jag.
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Vad är det för skillnad på golfboll och minigolfboll? 😉 Det fanns förresten inga kvinnor på gymmet, fick lyfta skrot istället. 😑
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 en minigolfboll är helt rund i typ gummi medan en vanlig golfboll är rund och jävligt hård och så har den små hål typ
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Vad är det för skillnad på golfboll och minigolfboll? 😉 Det fanns förresten inga kvinnor på gymmet, fick lyfta skrot istället. 😑 Golfboll: Minigolfboll: Minigolfbollarna kommer med en glad kvinna på köpet. Och så är de matta, lite mindre och studsar inte lika bra.
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 en minigolfboll är helt rund i typ gummi medan en vanlig golfboll är rund och jävligt hård och så har den små hål typ Det finns minigolfbollar med gropar också.
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 (redigerat) Emu, du har ju jobbat på många teknikförtag. Vet du om man kan praktisera på industriföretag som privatperson? För på min 3:åriga utbildning har vi ingen praktik utlagd, bortsätt från examensarbetet på slutet som man gör med något företag.. men man behöver ju liksom lite mer kött på benen innan man kommer ut som maskiningenjör på arbetsmarknaden.. 😉 Redigerat 7 november 2009 av Memphis
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Om minigolftjejen var tio år yngre skulle hon vara attraktiv.
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Det finns två Sebastian Andersson födda 1991 i Uppsala.
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 nu bredvid mig på mitt skrivbord har jag en halv flaska med sköljmedel, en tom vattenflaska, ett mjölkpaket som är halvfullt, ett tomt mjölkpaket samt en flaska med rom. och en deodorant men den är nog slut så den går inte dricka
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Det finns två Sebastian Andersson födda 1991 i Uppsala. 😉
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 nu bredvid mig på mitt skrivbord har jag en halv flaska med sköljmedel, en tom vattenflaska, ett mjölkpaket som är halvfullt, ett tomt mjölkpaket samt en flaska med rom. och en deodorant men den är nog slut så den går inte dricka Vad för sköljmedel?
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Det finns minigolfbollar med gropar också. jag tänkte på den här: det är comfort concentrate, ljusblått
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 det är comfort concentrate, ljusblått Det innehåller nog olika alkoholer. Alkohol som alkohol, drick!
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 det gör den nog! och jag som är fett sugen på benzisothiazolinone dessutom!
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 det gör den nog! och jag som är fett sugen på benzisothiazolinone dessutom! Ja och det är bra för det dödar mikrober och svampar!
SadamJR Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Jag har ett jävligt långt rep, nån som vill ha? Mot en rostig skruv.
SadamJR Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 käkade nyss frukost... 😉 Ska du gå som sexliberal som jag föreslog?
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 (redigerat) Nej, tyckte inte det var något bra förslag Saddam. 😉 Ska strax ner te centrum och leta upp någon affär som säljer maskeradkläder. Budweiser är inhandlat. 😑 Redigerat 7 november 2009 av Memphis
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 😉 hur har jag kommit ikapp fidden? han låg ju typ 80 inlägg före mig igår eller i förrgår och så mycket har jag ju inte skrivit.
Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 är fidden i jkpg och dricker folköl nu? Läser hela tiden det som "ji-package".
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Nej, tyckte inte det var något bra förslag Saddam. 😉 Ska strax ner te centrum och leta upp någon affär som säljer maskeradkläder. Budweiser är inhandlat. 😑 buttericks! men kör inte på liksom en färdig kostym för sånt är tråkigt, utan fixa nått lite säreget! typ hendrix, med gura i papp och en peruk bara!
Recommended Posts