Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Eftersom det ingick en massa annat också... trumstol, fem par trumstockar, soft pads x 7, dvd-kurs...

så kostar väl själva trummorna inkl pedaler hitaten och cymbalen... 1700?

Jag tror han menar att själva trummorna inte är bra, inte priset.

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Eftersom det ingick en massa annat också... trumstol, fem par trumstockar, soft pads x 7, dvd-kurs...

så kostar väl själva trummorna inkl pedaler hitaten och cymbalen... 1700?

Jag hade INTE köpt 😱

Postat

Nu ska jag åka och handla för min sjuka morsa och se matcher på tv sedan, zappa mellan AIK-IFK Gbg (TV4) och Reading-Ipswich (TV4 Sport).

Har iaf fått installerat en hel del program hittills under helgen, för: cd-bränning, mastering, cdlabellayout, bildbehandling, textigenkänning, brusreducering m.m.

Ha de!

He da!

Postat

Meh!!! Hittade förväntansfullt ett gammalt mattehäfte från åttan och tänkte nu jävlar ska jag se vad för kul jag skrev i det, men så var det tomt!

Postat
Meh!!! Hittade förväntansfullt ett gammalt mattehäfte från åttan och tänkte nu jävlar ska jag se vad för kul jag skrev i det, men så var det tomt!

Brände alla mina böcker när jag gick ut nian. Ska du inte ha fest nu när du är FF.

Postat
Brände alla mina böcker när jag gick ut nian. Ska du inte ha fest nu när du är FF.

Jag är inte FF... och även om jag var det skulle jag bara sitta här och refresha längsta och Facebook tills jag somnar.

Postat

Koffeinet sublimerar vid 178»¢“”nµ@æøłĸøłjĸħjħŋđðŋđßæ@łłŧ¶€←↓¶↓←→↓←→↓þþӧ\}]\}|¾¾[¾|½¾½£½@£©@@<>©‘>‘N©‘©º’×÷×NºŁØ&JŁ&Ħ&JĦªÐªŊª§ÆŁΩ¥Ŧ®¥ı↑¥ŦııØı↑Þıı¿¿}{}{\}{⅝{{}°C

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.