Dingbats Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 för mig har det blivit så att jag väljer bort artister istället för spotify. finns inte ¡All-Time Quarterback! så nähä, synd för dom då lyssnar jag väl på Spoon istället då. typ. Precis! Och så vill jag absolut inte att det ska bli! Då låter man ju musikindustrin bestämma. Artister som sitter på stora skivbolag finns där, andra finns där i väldigt begränsad utsträckning. Det är ett steg bakåt för musiken om alla bara ska lyssna på det som finns på Spotify. Jag skulle kunna vara mycket argare i mitt ordval.
slejnard Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 donnie brasco är bra! darko också. jag kollar på crash. 😛 börjar komma fler kända och bra filmer till voddler! crash, lucky number slejnard, lord of war, m.fl. tänk vad en felstavning kan göra 😑
slejnard Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Jag är inte full! 😑 Bara lite salongsberusad 😛
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 imorn ska jag köpa massa budweiser till 60-tals festen. 😑 Det e bra skiiit! Wazzzaaa! typ enda ölsorten som e god.
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Precis! Och så vill jag absolut inte att det ska bli! Då låter man ju musikindustrin bestämma. Artister som sitter på stora skivbolag finns där, andra finns där i väldigt begränsad utsträckning. Det är ett steg bakåt för musiken om alla bara ska lyssna på det som finns på Spotify. Nej, du har fel. Det är definitivt långt ifrån artister på majorbolag som bara är på spotify, snarare är det ju en sjukt stor chans för små artister och bolag att bli lättillgängliga för den stora massan. Majorbolagsartsiterna finns ju redan både på Rix FM, ICA och Statoil. Dessutom skulle jag vilja påstå att det är ganska naivt att tro att musikindustrin inte redan bestämmer vad man lyssnar på. Är det ett band jag väldigt väldigt gärna vill lyssna på så går det ju ganska enkelt att fixa, men annars när jag letar ny musik så kollar jag rekommenderade artister på spotify och kollar vilka som finns, eller läser recensioner på pitchfork. Har jag då två artister som verkar intressanta och så finns en av dom på spotify så är ju det jättebra. Det finns så mycket musik jag skulle vilja lyssna på så jag är på ett sätt väldigt tacksam över begränsningen, även om den faktiskt inte är särskilt stor, spotify innebär. Your turn!
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 imorn ska jag köpa massa budweiser till 60-tals festen. 😛 Det e bra skiiit! Wazzzaaa! typ enda ölsorten som e god. vad har du för konstig smak! 😑
slejnard Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Ähh hår är överskattat! 😄 Kan rapportera festen: Började trevande, jag tog tag i........ ...å sen var det igång! Ni fattar eller? 😑 Nähä 🙁 Men hans banjo var så konstigt stämd. Lät som ett sus4 i öppen stämning så det vart indisk musik blandad med country. Kul ändå!" 😛
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 vad har du för konstig smak! 😑 Din mamma är konstig! 😛
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 det gör mig lite ledsen att se håkan hellström följt av broder daniel i topp bland mina rekommenderade artister på last fm 😑
Neosus Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Ähh hår är överskattat! 😄Kan rapportera festen: Började trevande, jag tog tag i........ ...å sen var det igång! Ni fattar eller? 😑 Nähä 🙁 Men hans banjo var så konstigt stämd. Lät som ett sus4 i öppen stämning så det vart indisk musik blandad med country. Kul ändå!" 😛 En bra stämning med andra ord 🙁 ...ja alltså på festen
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 (redigerat) Ähh hår är överskattat! 😄Kan rapportera festen: Började trevande, jag tog tag i........ ...å sen var det igång! Ni fattar eller? 😑 Nähä 🙁 Men hans banjo var så konstigt stämd. Lät som ett sus4 i öppen stämning så det vart indisk musik blandad med country. Kul ändå!" 😛 Currypolka spelandes av en salongsberusad Slejnard! Det bildas snabbt bilder på min näthinna. 🙁 Verkar varit en kul fest m.a.o. Redigerat 7 november 2009 av Memphis
Fidden Postat 7 november 2009 Trådstartare Postat 7 november 2009 det var länge sedan jag drack en hof, men den tror jag du kan gilla, memphis. Har du provat den?
slejnard Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Japp! Hör att de andra raglar ner för trappuppgången nu 😑 Eftersom att jag skriver så långsant så hann jag även höra taxin åka iväg... 😛
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 hm.. har testat rätt många sorter ändå... hm.. hof? eeh.. förkortning av?
slejnard Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 JAG VILL JAMMa CURRYPOLKA NU!!! 😑 ...orkar int
Overkill Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 jag drack wisby pils eller nått sånt i lördags, den var väldigt god (till skillnad från den mindre goda - men billigare - spendrupsen).
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 (redigerat) Japp! Hör att de andra raglar ner för trappuppgången nu 😛Eftersom att jag skriver så långsant så hann jag även höra taxin åka iväg... 😄 Slejj, du får helt enkelt öva. http://playfreeonlinegames.eu/playonline/t...healphabet.html 😑 slå 4,45s! ^^ Redigerat 7 november 2009 av Memphis
Fidden Postat 7 november 2009 Trådstartare Postat 7 november 2009 hm.. har testat rätt många sorter ändå... hm.. hof? eeh.. förkortning av? förkortning av carlsberg hof 😑
Neosus Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 Slejj, du får helt enkelt öva. http://playfreeonlinegames.eu/playonline/t...healphabet.html 😛 slå 4,45s! ^^ 23.86 s 😑
Fidden Postat 7 november 2009 Trådstartare Postat 7 november 2009 fast gillar man inte öl så gillar man nog inte öl. du får la dricka cider eller nåt 😑
Fidden Postat 7 november 2009 Trådstartare Postat 7 november 2009 jag ska upp om 9 timmar jag ska till kalmar om en vecka. och till jönköping imorgon blir nog öl på båda platserna. vad ska du göra uppe?
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 (redigerat) förkortning av carlsberg hof 😛 varför säger du inte det då ffs! 😄 jo, den har jag testat, var inte så dum ändå. Men bud e bäst. 😑 ..just watching the game, having a bud.. Redigerat 7 november 2009 av Memphis
Memphis Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 (redigerat) 23.86 s 😛 😄 23sek? Jag hinner ju bli vuxen, skaffa familj och spela alphabet med dem innan du e klar.. 😑 Redigerat 7 november 2009 av Memphis
Recommended Posts