Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

Det var nåt snille som tog fram en lista över vilka som hade satt alla de jämna tusentalsinläggen i denna tråd, det var kul. Jag klockades för #7000 och nu #17000.

☺️

Nu ska jag installera ännu fler program.

Hittills idag ett cd-bränningsprogram och ett inspelningsprogram.

NU:

Scannerprogram, bildbehandlingsprogram och ett brusreduceringsprogram från Steinberg.

Postat

donnie brasco är bra! darko också.

jag kollar på crash. ☺️ börjar komma fler kända och bra filmer till voddler! crash, lucky number slevin, lord of war, m.fl.

Postat

alltså sandra bullock är ju inte med typ alls i crash! och när hon väl är med får hon först en pistol riktad mot sig och sen ramlar hon i en trappa. alltså borde ju gote älska crash!

Postat
alltså sandra bullock är ju inte med typ alls i crash! och när hon väl är med får hon först en pistol riktad mot sig och sen ramlar hon i en trappa. alltså borde ju gote älska crash!

Mäh, finally... 😆😛

Postat

The hjärta & smärta EP. Min mamma har inte köpt den nya än och jag tankar inte Kent av princip (jag tänker inte vara så engagerad).

Postat (redigerat)

Okej, fick gjort en början på lite gungig house iallfall.

Alltså, typ vanlig house kan ju vem som helst göra pilla ihop, men att göra ett kul och intressant tema som är memorabelt och får folk att gå igång på dansgolvet är en annan femma. Sedan skall det inte vara för enformigt, det ska låta proffsigt, sticka ut lite från andra, and so on.., mäh, det tar sån tid att få ihop något sådant.

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)
du hade väl skaffat spotify?

Bara i OS X och bara för att kolla vilka artister som fanns där och inte. Ville jag lyssna på Röd skulle jag kunna tanka den på en halv minut i vilket fall. Spotify är som det ser ut nu (och det ska mycket till för att det ska ändras inom en överskådlig framtid) inte nåt alternativ. Det finns inte så mycket musik där helt enkelt.

Redigerat av Dingbats
Postat

för mig har det blivit så att jag väljer bort artister istället för spotify. finns inte ¡All-Time Quarterback! så nähä, synd för dom då lyssnar jag väl på Spoon istället då. typ.

Postat
eehh.... Inte mycket musik på Spotify? Det är möjligtvis inte P2 du råkat få in? xD

Se mitt tidigare inlägg:

Jag laddade ner Spotify nu, och gick igenom mina topp 50-artister på last.fm. Statistiken följder nedan. Naturligtvis finns en viss grad av godtycklighet i vad som räknas som vilken kategori, men i stora drag:

Artister som har i stort sett hela sin katalog uppe: 16 (32%)

Artister som har stora delar uppe men saknar ett fåtal album: 6 (12%)

Artister som har vissa delar uppe men saknar många album: 7 (14%)

Artister som har något enstaka album uppe: 5 (10%)

Artister som har en enda låt uppe: 2 (4%)

Artister som inte finns alls: 14 (28%)

Sammanfattningsvis kan jag säga att det var fler än jag trodde som fanns med, oavsett antal låtar, men det var fler än jag trodde som hade stora brister i vad som låg uppe.

Postat

så länge man har ett musiksystem som funkar för en själv så är det ju skitsamma ifall det så är att man spelar in bra låtar på radion på mobilen och sen lyssnar eller om man rippar låtar från youtube.

Postat

ok 😑

*springer iväg och hämtar en stekspade som jag daskar mig själv i pannan med eftersom jag blev så brutalt ägd*

nämen, du har väl cp musiksmak bara. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.