Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Det är därför jag måste göra en minnespärm. Har ju över 40 olika koder att komma ihåg...

Du borde tatuera dom på din längsta kroppsdel. Själv har jag samma kod till allt.

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Vad betyder det?

Bowser är en framstående politiker, här från ett möte med en annan mycket framgångsrik och duktig politiker, nämligen George W Bush:

bush_bowser.jpg

Postat

haha, hoppas inte olsberg tog illa upp av mitt inlägg. kom på att det kanske kan ha varit känsligt.. 😄

Postat
haha, hoppas inte olsberg tog illa upp av mitt inlägg. kom på att det kanske kan ha varit känsligt.. 😄

Som han svarade verkar han kunna hantera det. 😄

Postat (redigerat)

det faktum att han spann vidare på skämtet tror jag är ett tecken på det motsatta 😄

Redigerat av Overkill
Postat

Nu kan du ha skitit i det blå skåpet. Vilket inlägg?

Postat
iofs 🙁

eller också använde han humor för att dölja att han blev knäckt 🙁

😄

Kanske kommer en recension av någon av dina låtar i nästa nummer. 😄

Postat

Ska vi gissa att emu kom hit för att kolla i sin inbox? 😄

får hoppas att han stannar kvar 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.