debatt Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 (redigerat) Jag installerade ett cd-bränningsprogram idag också. Det skulle ta kanske 5 max 10 minuter, det tog 3.5 timme. Efter det havererade datorn. Fick aldrig nåt registreringsbekräftelsemail. Kunde inte öppna upp eller stänga programmet heller och slängdes ut från Nätet ideligen. Det är ett bra cd-bränningsprogram, rekommenderar det starkt, man kan lägga in isrc-koder och ändra en massa annat. Verkar funka nu. Sonic Record Now Deluxe Suite 7.3 för Win XP Pro Redigerat 6 november 2009 av debatt
Overkill Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 ÄNTLIGEN så funkar macen o min projectmix 😳 hej emu! trevligt 😄
debatt Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Nu har jag ställt in nåltrycket på skivspelaren. Det var alldeles för lågt förut. "och hoppades..."
slejnard Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 aloha longsters dricksugen men måste vänta till ca 20.00. gig ett avklarat...4 låtar. kl 19 blir nästa ca 30 min. Å ingen hosta 😳
debatt Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Steinberg är inte möjligt att få mailsvar från under helgen väl?
Pico Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 aloha longstersdricksugen men måste vänta till ca 20.00. gig ett avklarat...4 låtar. kl 19 blir nästa ca 30 min. Å ingen hosta 😄 God idé där, får bli en whirre här. 😳
slejnard Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 God idé där, får bli en whirre här. 😄 Vi ses här klockan 20 då så super vi oss redlösa å snackar rappakalja 😄 Japp emulator gott här å kul att se längstalegendarer kika in. 😳
debatt Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Ja, men jag undrar om Steinberg kan nås after office hours...
Overkill Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 ja här är det fint, men jag blev sugen på att testa att åka longboard av nån anledning. var i uppsala bor du?
Overkill Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 EN STAKARS VOGEL! jag tyckte inte själva klippet var kul utan bara kul såhär i efterhand 😳
slejnard Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Ja, men jag undrar om Steinberg kan nås after office hours... inge naning 😳 kan du inte se det på nån sida...eller bränn iväg ett mail som en ren chansning
debatt Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 inge naning 😳 kan du inte se det på nån sida...eller bränn iväg ett mail som en ren chansning Grejen e att jag tänkte köpa Wavelab Essential 6 från butiken nu snart, men man måste ju registrera produkten för att kunna använda den. Men så hittade jag varken mitt användarnamn eller mitt lösenord till MySteinberg-kontot. Tänkte mastra i helgen. Tänkte först använda mitt Wavelab Lite, men då kom det upp en varning som sa att datorn inte hittade rätt hårdvara för det programmet!! Dvs. den hittade inte mitt gamla E-mu-ljudkort. Tala om skräddarsydd programvara... funkar bara till ett gammalt ljudkort som jag inte kan använda till denna datorn ändå. Måste köpa Wavelab Ess 6 därför för en tusing. Hittade nu användarnamnet, men lösenordet som också stod där har jag nog bytt, kommer dock inte ihåg till vad... 😄
debatt Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 (redigerat) Det är därför jag måste göra en minnespärm. Har ju över 40 olika koder att komma ihåg... Redigerat 6 november 2009 av debatt
Overkill Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Längstalegendar 😳 ja bor i Årsta i uppsala 😄 Trevligt! Jag har flyttat hit jag med så i en månad till bor jag i Flogsta 😄
Pico Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 jag köpte chips idag igen 😳😄 Rättade ditt inlägg. 😄
Overkill Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Rättade ditt inlägg. 😄 😳 köpte även 2 dl gräddfil för den kostade 5 kronor så kanske gör nån dipp med.
Fidden Postat 6 november 2009 Trådstartare Postat 6 november 2009 UTS UTS UTS! KKNEEEEENNNTTTTTTTTTTTTT
Overkill Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 vilka kentskivor är bra? jag har bara lyssnat på isola.
Fidden Postat 6 november 2009 Trådstartare Postat 6 november 2009 jag tycker det är deras bästa sedan hagnesta hill. du o jag döden var iofs hyfsad också däremellan, men röd känns bättre än så länge. annars är "verkligen" bra också, fast den är ju mycket mer gitarrbaserad.
SadamJR Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Hur länge har Jam öppet idag?När öppnar de imorgon? Ska du köpa den där cellon?
SadamJR Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Jag installerade ett cd-bränningsprogram idag också. Det skulle ta kanske 5 max 10 minuter, det tog 3.5 timme. Efter det havererade datorn. Fick aldrig nåt registreringsbekräftelsemail. Kunde inte öppna upp eller stänga programmet heller och slängdes ut från Nätet ideligen. Det är ett bra cd-bränningsprogram, rekommenderar det starkt, man kan lägga in isrc-koder och ändra en massa annat. Verkar funka nu. Sonic Record Now Deluxe Suite 7.3 för Win XP Pro Vad kostar det? Finns det inte bra gratisgrejer för sånt?
Recommended Posts