Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag installerade ett cd-bränningsprogram idag också. Det skulle ta kanske 5 max 10 minuter, det tog 3.5 timme. Efter det havererade datorn. Fick aldrig nåt registreringsbekräftelsemail. Kunde inte öppna upp eller stänga programmet heller och slängdes ut från Nätet ideligen. Det är ett bra cd-bränningsprogram, rekommenderar det starkt, man kan lägga in isrc-koder och ändra en massa annat. Verkar funka nu.

Sonic Record Now Deluxe Suite 7.3 för Win XP Pro

Redigerat av debatt
Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
aloha longsters

dricksugen men måste vänta till ca 20.00. gig ett avklarat...4 låtar. kl 19 blir nästa ca 30 min. Å ingen hosta 😄

God idé där, får bli en whirre här. 😳

Postat
inge naning 😳 kan du inte se det på nån sida...eller bränn iväg ett mail som en ren chansning

Grejen e att jag tänkte köpa Wavelab Essential 6 från butiken nu snart, men man måste ju registrera produkten för att kunna använda den. Men så hittade jag varken mitt användarnamn eller mitt lösenord till MySteinberg-kontot. Tänkte mastra i helgen. Tänkte först använda mitt Wavelab Lite, men då kom det upp en varning som sa att datorn inte hittade rätt hårdvara för det programmet!! Dvs. den hittade inte mitt gamla E-mu-ljudkort. Tala om skräddarsydd programvara... funkar bara till ett gammalt ljudkort som jag inte kan använda till denna datorn ändå. Måste köpa Wavelab Ess 6 därför för en tusing.

Hittade nu användarnamnet, men lösenordet som också stod där har jag nog bytt, kommer dock inte ihåg till vad...

😄

Postat (redigerat)

Det är därför jag måste göra en minnespärm. Har ju över 40 olika koder att komma ihåg...

Redigerat av debatt
Postat

jag tycker det är deras bästa sedan hagnesta hill. du o jag döden var iofs hyfsad också däremellan, men röd känns bättre än så länge.

annars är "verkligen" bra också, fast den är ju mycket mer gitarrbaserad.

Postat
Jag installerade ett cd-bränningsprogram idag också. Det skulle ta kanske 5 max 10 minuter, det tog 3.5 timme. Efter det havererade datorn. Fick aldrig nåt registreringsbekräftelsemail. Kunde inte öppna upp eller stänga programmet heller och slängdes ut från Nätet ideligen. Det är ett bra cd-bränningsprogram, rekommenderar det starkt, man kan lägga in isrc-koder och ändra en massa annat. Verkar funka nu.

Sonic Record Now Deluxe Suite 7.3 för Win XP Pro

Vad kostar det? Finns det inte bra gratisgrejer för sånt?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.