Overkill Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 🥰 ja, eller förvaltningspolitik är det väl om man ska vara petig. den "riktiga" förvaltningskursen börjar om ett år, nu är det förvaltningspolitik som del av statskunskap A.
Fidden Postat 6 november 2009 Trådstartare Postat 6 november 2009 jag gillar det där.. alltså att gotes inlägg var utan smileys och när pico citerade så blev det plötsligt ett inlägg. sånt gillar jag. 😏
debatt Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Nu har jag varit på Kents sida på My Space och kollat in. Det var en låt jag kände igen faktiskt. De har en rätt stor portion synthljud i sin musik. Kent har avtal med Stim, men Stim menar att man inte får lägga upp sin musik på MySpace eftersom de saknar avtal med Stim. (Ja, nästan alla artister har ju sitt på MySpace och helt officiellt, så det är inte bara en Kent-grej) - men hur funkar det egentligen? Är det avtalsbrott?
Fidden Postat 6 november 2009 Trådstartare Postat 6 november 2009 kul, jag blandade ihop orden "inlägg" och "smiley". Hej demens.
Fidden Postat 6 november 2009 Trådstartare Postat 6 november 2009 undrar om jag borde låta någon läsa igenom mina ansökningar innan jag skickar dem... tänk om jag blandar ihop typ ordet "logisk" med "läderbög" eller nåt.
Micke H Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 jag gillar det där.. alltså att gotes inlägg var utan smileys och när pico citerade så blev det plötsligt ett inlägg. sånt gillar jag. 😆 😏
Fidden Postat 6 november 2009 Trådstartare Postat 6 november 2009 "Jag är läderbög, gillar att träffa nya människor och att arbeta i grupp"
Pico Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 "Jag är läderbög, gillar att träffa nya människor och att arbeta i grupp" "Vi på Blue Oyster Bar tror att du skulle passa in perfekt i vårat team. Din handledare kommer vara George, eller Boy som han föredrar att kallas."
Gote Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Skicka ansökningarna till mig Fidden så fixar jag dem och skickar direkt till företagen... 😏
Pazo Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Ja, var och en svarar för sig själv.Overkill har ingen aning. Fidden gillar texterna, melodierna och gitarrspelet. Bra. Hur är trummisen? Är han speciell på något vis? Trummisern är det verkligen inget sepciellt med... han brukar ju inte ens spela på låtarna 😏
Dingbats Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Jag laddade ner Spotify nu, och gick igenom mina topp 50-artister på last.fm. Statistiken följder nedan. Naturligtvis finns en viss grad av godtycklighet i vad som räknas som vilken kategori, men i stora drag: Artister som har i stort sett hela sin katalog uppe: 16 (32%) Artister som har stora delar uppe men saknar ett fåtal album: 6 (12%) Artister som har vissa delar uppe men saknar många album: 7 (14%) Artister som har något enstaka album uppe: 5 (10%) Artister som har en enda låt uppe: 2 (4%) Artister som inte finns alls: 14 (28%) Sammanfattningsvis kan jag säga att det var fler än jag trodde som fanns med, oavsett antal låtar, men det var fler än jag trodde som hade stora brister i vad som låg uppe.
Micke H Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Mojo säger (13:19): sup tonight Mickeh säger (13:19): nah, upptagen ikväll Mojo säger (13:20): nej alltså, "sup" som i "whats up" frågade va som sker 😏 Vafan. 😆
Micke H Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Känns bekant. 😏 Det var det jag menade. 😆 Att jag både medvetet och omedvetet tycks uppfatta allt på det viset. 😛
Micke H Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Och han tog den svettiga musen i handen och strök långsamt fingret över dess välvda yta. Till slut kände han att det låg rätt och tryckte försiktigt till. Omedelbart kom reaktionen, likt ett skalv i miniatyr - Firefox öppnades.
Recommended Posts