Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
det är nästan kusligt att se att du som är så smart inte förstår att folk kan tycka om sånt som du inte gillar. 🥰

Jovisst är smaken olika,

men min enda fråga är,

VAD är bra med Kents musik?

😲

Postat
Jovisst är smaken olika,

men min enda fråga är,

🥰

vilken fråga 😲 jag tycker skivan isola är bra men varför är ju svårt att säga.

Postat (redigerat)
Jovisst är smaken olika,

men min enda fråga är,

😲

Det beror väl på vem du frågar. Jag gillar texterna, melodierna och gitarröset. 🥰

Redigerat av Fidden
Postat

jag har slut på yoghurt och mjölk och alltså kan jag inte äta müsli till frukost. mackor går ju fort att fixa men igår fanns det ingen osthyvel 🥰 orkar inte steka massa stuff för det tar tid

Postat
Det beror väl på vem du frågar. Jag gillar texterna, melodierna och gitarröset. 🥰

Ja, var och en svarar för sig själv.

Overkill har ingen aning.

Fidden gillar texterna, melodierna och gitarrspelet.

Bra.

Hur är trummisen?

Är han speciell på något vis?

Postat

Reklamen på Spotify, ligger den delvis mitt i låtarna, eller är den efter låtarna och tar lite av uttoningarna (som det kan vara på radion) eller ingetdera?

Postat

Nu läste jag på Wikipedia om Spotify. Reklam efter var sjätte låt. Artister ska själva kunna ladda upp låtar där så småningom. De har avtal med flera organisationer och företag, bl.a. ifpi, stim och cd baby. Kanske kan vara något. Synd om ersättningen är dålig. Magnus Uggla har klagat.

Postat
Ogg Vorbis är det format som gäller på Spotify.

Undrar om jag har det...

Du behöver inte ha nåt eget codec, det funkar av sig självt.

Postat
Du behöver inte ha nåt eget codec, det funkar av sig självt.

Ja jo, ljudet kommer väl att höras... men jag tänkte mer på ifall jag f.n. kan omvandla från och till Ogg V i wavelab t.ex eller i andra omvandlingsprogram, till wav, mp3 etc.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.