Gote Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Gote är verkligen på G idag. 😛 Stulet från Craig Shoemaker... 😛
Pico Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Stulet från Craig Shoemaker... 😎 Come on and tell Pinocchio a lie! 🙂
Fidden Postat 6 november 2009 Trådstartare Postat 6 november 2009 Coolt, kent spelade live på skavlan... kollar inte på det programmet, så jag visste inte om det. Måste vara första riktiga live-spelningen på tv på ganska länge för deras del, har varit jobbigt mycket playback ett tag.
Overkill Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 japp och faktiskt en helt okej låt, lyssnat på den några gånger
Pazo Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 hahahaha... Siter å flinar sönder på lektionen!! 😎🙂
Fidden Postat 6 november 2009 Trådstartare Postat 6 november 2009 nu lyssnar jag på nya skivan varför finns den inte på spotify? Eller finns den på spotify? varför ser jag den inte på spotify?
debatt Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Kent är inte kul... Jocke verkar desutom dryg Nån som håller med mig - är det sant???! 😎 Vad ful sångaren såg ut när han sjöng. Trodde det var en stand up comedy-grej först. Men publiken var helt tyst, så då fattade jag att, nähä det ska va så... Kan någon förklara VAD som är bra med Kent?
Pazo Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 WOHO! Gratis uppdatering till en ny LE version av ableton live! 😎 fan va gätt!
debatt Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Det ska va nån gala på tv inom kort... Kent och Amanda Jensen ska vara med.
Gote Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Kan någon förklara VAD som är bra med Kent? Musiken. Vad är bra med Elvis? Mozart? 😎
Dingbats Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Kent är inte kul... Jocke verkar desutom dryg Det är det största problemet med dem, att de är dryga. För de har gjort en hel del bra musik.
debatt Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Musiken. Vad är bra med Elvis? Mozart? 😎 VAD i musiken är bra med Kent? Är det sångarens utdragna och gnälliga toner eller är det det fantasilösa ba-ba-ba-ba-ba-ba-malandet på gitarrerna? Om vi håller oss till låten på tv.
Fidden Postat 6 november 2009 Trådstartare Postat 6 november 2009 Nån som håller med mig - är det sant???! 😎 Vad ful sångaren såg ut när han sjöng. Trodde det var en stand up comedy-grej först. Men publiken var helt tyst, så då fattade jag att, nähä det ska va så... Kan någon förklara VAD som är bra med Kent? Ja, jag ska förklara det. Du förstår, olika människor har olika smak. 🙂
debatt Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 WOHO! Gratis uppdatering till en ny LE version av ableton live! 🙂 fan va gätt! Jag fick med Ableton LiveLite 7 m ljudkortet jag köpte i våras. Är det bra? Borde jag installera det och kanske även uppgradera det nu då - för jag antar att du pratar om nån version 8, 9 eller kanske 10? 😎
debatt Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Det är nästan lite kusligt att de som gillar Kent inte vet varför. Masspsykos?
Fidden Postat 6 november 2009 Trådstartare Postat 6 november 2009 Det är nästan lite kusligt att de som gillar Kent inte vet varför. Masspsykos? det är nästan kusligt att se att du som är så smart inte förstår att folk kan tycka om sånt som du inte gillar. 😎
Micke H Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Det är nästan lite kusligt att de som gillar Kent inte vet varför. Masspsykos? 😎
Recommended Posts