Pico Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Fick mig en tankeställare på högskoleprovet. Jag var 20 år äldre än den yngsta skribenten i lokalen. Och hon söker till högskolan... 🥰🙁😆 Och du letar ålderdomshem, vad är din poäng? 🙁
Gote Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Och du letar ålderdomshem, vad är din poäng? 🥰 Poäng? Nej, den har jag glömt.. 😆
Gote Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Eller vänta, menar du högskolepoäng? 😆 Isåfall ligger jag runt 190 om jag minns rätt...
Pico Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Eller vänta, menar du högskolepoäng? 😆 Isåfall ligger jag runt 190 om jag minns rätt... Nja, jag tänkte ålderdomspoäng... kanske var det du menade. 🥰
Gote Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Hej Pico! Du verkar vara en trevlig prick! Håller du på med musik? Jag heter Anders men kallar mig Gote på det här forumet.
Micke H Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Och kom inte och säg att jag inte vet hur man lever! 😆
Micke H Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Själv? Rep på lördag, och på söndag middag med flickvännen och parentäääserna och sedan Michael Jackson-filmen. 🥰 Får se om det inte blir utgång på lördag kväll också. 😆
Gote Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Hej Micke H! Vad är det för gitarr du har i... vahettere... avarten? 😆
Micke H Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Hej Micke H! Vad är det för gitarr du har i... vahettere... avarten? 😆
Micke H Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Eller ja... 🙁 Schecter C1 Hellraiser. 😆 Sjukt nice gitarr. Lite tjockare hals, så ingen renodlad shredder-gitarr, men det tycker jag arbetar till dess fördel. Det känns som den har mer känsla, jag kan uttrycka mig bättre i vibratona och bendsen... 🥰 (Två små fina ord...)
Micke H Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Känns lixom mer som en Gibson än en Ibanez om man säger så. Dom aktiva EMG-mickarna är också niiiiiiiiice. 🥰 Verkar som det här forumet dissar EMG-mickarna, men det fattar jag inte. Sjukt tydligt och tight ljud tycker åtminstone jag... 😆
Pico Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Känns lixom mer som en Gibson än en Ibanez om man säger så. Dom aktiva EMG-mickarna är också niiiiiiiiice. 🥰 Verkar som det här forumet dissar EMG-mickarna, men det fattar jag inte. Sjukt tydligt och tight ljud tycker åtminstone jag... 😆 Din mamma är sjukt tydlig och tight! 🙁
Micke H Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Wow, den har jag aldrig hört talas om! 🙁 Blasphemy! 🙁🥰 Åter igen... 😄 😆
Pico Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 (redigerat) Jag googlade lite... 😛 pwnd! 😛 Fel smiley. 😛 Redigerat 6 november 2009 av Pico
Gote Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Den som kom på att lägga in en slumpfunktion i mediaspelare borde fan ha nobelpris! 😛
Pico Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Green Day Red hot chili pepper Black Sabbath Yello 😛
Recommended Posts