Dingbats Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 jag har inte ätit godis på 310 dagar Får du en hundralapp av mamma om du håller dig i 55 dar till?
Overkill Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 nej men däremot har jag sparat mycket mer än så!
Dingbats Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 nej men däremot har jag sparat mycket mer än så! sant
debatt Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 jag har inte ätit godis på 310 dagar Starkt jobbat! Inte mina 7 spelare inatt heller. Men allvarligt, inget lösgodis? inget påsgodis? inget naturgodis? inga jordnötsringar? inga chips? ingen glass? inga kakor? inga bullar? ingen tårta? ingen sorbet? ingen chokladkaka? ingen oboy? inga ostbågar? ingen läsk? inga energibars? ingen alkoläsk? inget spunnet socker? ingen marmelad? inga donuts/munkar? ingen sylt? alltså, inget socker? 🙂
Overkill Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 bra. jag ska nog köpa mössa på lördag om jag hittar någon bra. har jag tur kanske pazo kan vara smakråd 🙂 fast isf lär jag ju sluta med en neongul mössa med rosa ränder typ
Dingbats Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 bra. jag ska nog köpa mössa på lördag om jag hittar någon bra. har jag tur kanske pazo kan vara smakråd 🙂 fast isf lär jag ju sluta med en neongul mössa med rosa ränder typ Snyggt. Apropå neon skulle jag vilja ha neonrör i mitt rum i nya lägenheten. Undra vad det kostar.
Dingbats Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Undra vad det kostar. Det var alltså en uppmaning till dig. Undra vad det kostar!
Overkill Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 jag sov fyra timmar till idag och är egentligen skittrött men ändå är jag här nu
debatt Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Service pack 3... Får mig att tänka på trälådan med porslin.
Dingbats Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 jag sov fyra timmar till idag och är egentligen skittrött men ändå är jag här nu här i denna världen menar du?
debatt Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 jag sov fyra timmar till idag och är egentligen skittrött men ändå är jag här nu Mina 7 spelare är inte trötta.
debatt Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Räknade ut förut lite hastigt att jag har över 40 koder att komma ihåg i huvet... Man kan inte ens slänga skit i soprummet här utan kod. Borde göra en minnespärm.
drloop (oregistrerad) Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 och nu 54 fyra uppdateringar till.... ouch
debatt Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Idag hörde jag en man nysa. Det var lite otäckt.
Dingbats Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Idag hörde jag en man nysa.Det var lite otäckt.
Dingbats Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Jag ska sälja alla dyra grejer jag äger och beställa en replika på stomatolskylten i storlek 10x30cm.
Dingbats Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Fetstil Kursiv Understruken Infoga länk Infoga bild Smileys Gör markering till citat Gör markering till kod, text med fast bredd Alla dessa val!!
debatt Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Imon är jag ledig. Jag brukar skjuta upp allt till helgen, så nu har jag fullt upp x10. Börja skriva på en ny bok. Läsa ut två mf-böcker, ska till ktb sedan. Se 1(!) match på tv på sön. Åka till torget västerut o handla skor. Köpa livsmedel. Börja mastra (eg remastra) debut-cdn. Städa, diska, golvrengöring, persedelvård. Köpa G Adolf-bakelser. Göra ett post master-lyssningsjobb åt någon för hans nya cd. Skriva mail. Påbörja en minnespärm. Lagra papper. Lämna in Europatips. Starta ut träningsprogrammet på allvar=träna fre, lör o sön. Installera scanner- och bildbehandlingsprogram. Installera cd-bränningsprogram. Installera masteringprogram. Installera mp3-program. säkert ännu mer grejer... Nästa vecka blir sedan mördande jobbig och måste komma in i rätt dygnsrytm också för det. När ska man få vila lite? 🥰
debatt Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Idag hörde jag en man nysa.Det var lite otäckt. Han nyste bara rätt ut. Borde täckt med en näsduk eller armvecket.
debatt Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Önskar alla en trevlig Gustav Adolfsdag!! Har ni förbeställt bakelserna?
Dingbats Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Han nyste bara rätt ut. Borde täckt med en näsduk eller armvecket. Han kanske var en spjuver.
debatt Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 nu ska farbrorn gå och lägga sig Det borde heta; nu ska farbror gå iväg till sängen för att därefter placera sin kropp i densamma. Eller möjligen gå för att lägga sig. Inte OCH lägga sig. Det kan bli missförstånd.
Recommended Posts