Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Va kör du för kräm dingis?

Aberela. Den jag hade förut var 0,005% och den här är 0,05% och jag tycker den här funkar bättre. Men den kliar mer. Särskilt när jag inte har rakat mig på ett tag.

Postat
Aberela. Den jag hade förut var 0,005% och den här är 0,05% och jag tycker den här funkar bättre. Men den kliar mer. Särskilt när jag inte har rakat mig på ett tag.

Aberela hade jag också! och de var den som botade mig... Och ja... det sved och kliade å hade sig... och ju längre man använde den desto värre blev det :PO

Postat
förutom kinderna, pannan och ryggen så nä inte direkt 🥰

Öö, om det är något sånär i närheten av den mängd du hade på träffen så är du babyface i jämförelse med mig.

Postat
Jag hade asstört mkt på pannan och å tinningarna typ. som tur är har jag bara ärr vid tinningarna å inget på pannan.

Om munnen är en syreatom så har jag finnar där båda vätena skulle sitta om jag hade en vattenmolekyl ner mot hakan...

eller liksom jag har en massa finnar på kinderna helt enkelt

Postat
Öö, om det är något sånär i närheten av den mängd du hade på träffen så är du babyface i jämförelse med mig.

går väl i perioder har blivit lite bättre det sista men haft på ryggen sen typ början på ettan i gymnasiet och det är inte kul... tur det är vinter nu så man slipper bada. vene om man borde gå till läkare för det

Postat
går väl i perioder har blivit lite bättre det sista men haft på ryggen sen typ början på ettan i gymnasiet och det är inte kul... tur det är vinter nu så man slipper bada. vene om man borde gå till läkare för det

Hmm... ryggen är mest jävligt jobbigt när man råkar kliaaaaaaaaaaaaaaaaaj

Postat

Haha nä det är bara en leverfläck. Den kliar en del, men den ser inge farligt ut och på vårdcentralen sa de att den till 99% säkerhet var helt ofarlig.

Postat
Nu gjorde jag kvällstoa!

Fick tom för mig att tvätta nyllet! första gången jag gör det på kvällen på evigheter 🥰

WOOT

Om jag inte tvättar ansiktet får jag dödligt med finnar!

Jag stavade fel på dödligt minst tio gånger innan jag skrev rätt om ni undrade.

Postat
WOOT

Om jag inte tvättar ansiktet får jag dödligt med finnar!

Jag stavade fel på dödligt minst tio gånger innan jag skrev rätt om ni undrade.

har mest undvikit det för att jag blir så extremt torr i nyllet efter jag tvättat det. och på kvällen orkar jag inte "slösa" fuktkräm 🥰

så jag tar bara sånt på morgonen och därför brukar jag bara tvätta nyllet på möra

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.