Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 Denna killen hade rätt schyssta moves xD
Memphis Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Fidden, vad sökte du egentligen på för att hitta det klippet? 😆
Memphis Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Fast han hade faktiskt sköna moves, kommer säkerligen bli en streetdansare.
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 Fidden, vad sökte du egentligen på för att hitta det klippet? 😆 det var länkat från ett klipp med baconkungen juh 😛
Pazo Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Denna killen hade rätt schyssta moves xD Alltså seriöst... Om han liksom styrde upp sina moves å inte bara körde dem lite random skulle han fan va grym!
Memphis Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 (redigerat) säkert fidden 😆 Redigerat 5 november 2009 av Memphis
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 Alltså seriöst... Om han liksom styrde upp sina moves å inte bara körde dem lite random skulle han fan va grym! Jag menar det, grym närvaro och taktkänsla redan nu dock med de där skinksmällarna och awsome ögonpekningar a'la barney stinson xD
Memphis Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 4 timmar CAD imorn, ska bli sköjj! Söva nu, får lägga mig tidigt för en gångs skull. I´m movi´n out! Peace ya´l!
Memphis Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 (redigerat) 😛 fan, nu kommer jag drömma onda mardrömmar som innehåller följande två saker: ... ... 😆 Redigerat 5 november 2009 av Memphis
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 😆 vi ses inatt då, puss o kram sålänge 😛
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 vad tror ni är bäst, skicka ansökan en fredag när mottagaren är glad, men halvt tagit helg redan och kanske inte tar tag i mailet ELLER skicka ansökan på måndag när mottagaren kanske inte är på lika gott humör, men liksom tar tag i det för att det är en ny arbetsvecka.
Dingbats Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 vad tror ni är bäst, skicka ansökan en fredag när mottagaren är glad, men halvt tagit helg redan och kanske inte tar tag i mailetELLER skicka ansökan på måndag när mottagaren kanske inte är på lika gott humör, men liksom tar tag i det för att det är en ny arbetsvecka. Tisdag.
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 ja men på tisdag ska jag ha skickat redan, för då ska jag träffa jobbcoachen... jag tycker också tisdagen är bättre än både måndag och fredag annars. iofs kan jag skicka på tisdag morgon. Ja, så får det bli. Tack 😆
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 svårt att undvika ibland tycker jag 😆
Dingbats Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Mååååååste det klia när man har på kräm mot finnarna!!! argh
Neosus Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Vafan glor ni på? ...eller nej ja alltså jo..nej.
Recommended Posts