Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Du kan få min om jag hittar den. Är inte säker dock.

Det vore helt fantastiskt isåfall! Då ska du få ett äpple el dyl på posten som tack.

Postat
Det vore helt fantastiskt isåfall! Då ska du få ett äpple el dyl på posten som tack.

Hoppas att jag inte sagt för mycket, men ska kolla. Återkommer.

Postat
Sådärja då har man tvättat.

Fan jävla satans huvudvärk. Måste kanske kolla det snart eller så är det den envisaste efterslängsförkylningen jag haft. 🙂

Eller the big Nöff Nöff?

Postat (redigerat)
Sådärja då har man tvättat.

Fan jävla satans huvudvärk. Måste kanske kolla det snart eller så är det den envisaste efterslängsförkylningen jag haft. 🙂

Hm. Svinfluensan kommer inte alltid, men ibland, i två omgångar och det är väl under andra omgången, efter det att man trott att man var bra och återställd som den slår till mot vilket inre organ som helst och man dör, så har jag fattat det iaf. En gick det åt magen på och någon åt huvudet på det sättet, det vanligaste är dock att lungorna drabbas. I förrgår på jobbet var det ett as som hade haft känningarna enligt listan, känts sig bättre ett par dagar efteråt men sedan fått tillbaka det i magen.

De som känner sig sjuka har inte på arbetsplatser att göra!

Redigerat av debatt
Postat

Dingbats_

Om du har ett analogt kassettband som är inspelat på bägge sidor, så ligger ett stereospår (2 kanaler) i ena riktningen på A-sidan och ett stereospår (2 kanaler) i andra riktningen på B-sidan. Om du lägger det i en portastudio så kommer 2 av spåren gå åt rätt håll, medan de andra två spåren går åt fel håll. En porta bygger ju på tekniken att alla 4 spåren ska spelas in i samma riktning, till skillnad från ett kassettdäck. Portan kommer att föra alla 4 spåren på banden framåt i samma riktning, varför 2 av spåren kommer att låta rätt, men 2 av spåren kommer att låta baklänges. Du kan alltså därför INTE samtidigt föra över alla 4 spåren från portan till något annat, såsom in i en dator, så att alla spåren låter rätt. Vill du ändå så kan du ju dock medvetet föra över alla fyra spåren såklart. Att det skulle skada portan stämmer åtminstone teoretiskt om det skulle vara ett extremt högfrekvent parti som spelas upp baklänges, men det som mest skadas är i så fall hörlurar eller hörsel. Man det är ju inte nödvändigt att ha monitorläget extremt högt. Tonhuvudet borde inte skadas.

//:debatt

Postat
Portan kommer att föra alla 4 spåren på banden framåt i samma riktning, varför 2 av spåren kommer att låta rätt, men 2 av spåren kommer att låta baklänges. Du kan alltså därför INTE samtidigt föra över alla 4 spåren från portan till något annat, såsom in i en dator, så att alla spåren låter rätt.

Jo men det är ju bara att vända på filerna, det är ju inget problem.

Postat
Hm. Svinfluensan kommer inte alltid, men ibland, i två omgångar och det är väl under andra omgången, efter det att man trott att man var bra och återställd som den slår till mot vilket inre organ som helst och man dör, så har jag fattat det iaf. En gick det åt magen på och någon åt huvudet på det sättet, det vanligaste är dock att lungorna drabbas. I förrgår på jobbet var det ett as som hade haft känningarna enligt listan, känts sig bättre ett par dagar efteråt men sedan fått tillbaka det i magen.

De som känner sig sjuka har inte på arbetsplatser att göra!

Ja alltså jag låg ju halvdäckad fem dagar med hög feber för ca 2 veckor sedan. Huvudvärken/segheten kommer framåt kvällen samt lite rethosta så det kanske är nåt sånt typ "second coming" vilket förövrigt förde mig in på en KISS-dvd med samma namn.

Har två korta spelningar imorn som ändå ska kunna genomföras. Testat idag men känner mig grymt orepad så det får bli någorlunda säkra kort.

Sa nån Foppa 🙂

Postat
Ja alltså jag låg ju halvdäckad fem dagar med hög feber för ca 2 veckor sedan. Huvudvärken/segheten kommer framåt kvällen samt lite rethosta så det kanske är nåt sånt typ "second coming" vilket förövrigt förde mig in på en KISS-dvd med samma namn.

Har två korta spelningar imorn som ändå ska kunna genomföras. Testat idag men känner mig grymt orepad så det får bli någorlunda säkra kort.

Sa nån Foppa 🙂

Foppa spelar hockey just nu.

Second coming är ganska bra, men dom har bättre.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.