Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Kan man spela vanliga kassettband med musik på i en porta utan komplikationer tror ni?

Det beror på om det är en digitalporta eller analogporta!

Är det en analogporta går det säkert, för de flesta sådana hanterar just analoga kassetter.

Kul om du kan få fram hastigheten 4.75 cm/s, för då hör du vad som spelas.

Är det inspelat på bägge sidor av bandet är det en fördel att dra ned ljudét på kanal 3 och 4, om den är 4-kanalig.

Postat
Det beror på om det är en digitalporta eller analogporta!

Är det en analogporta går det säkert, för de flesta sådana hanterar just analoga kassetter.

Kul om du kan få fram hastigheten 4.75 cm/s, för då hör du vad som spelas.

Är det inspelat på bägge sidor av bandet är det en fördel att dra ned ljudét på kanal 3 och 4, om den är 4-kanalig.

Klart det är en kassettporta ☺️

Men kan man inte spara tid genom att spela in båda sidorna samtidigt till datorn? Sida A på kanal 1 & 2 och sida B på kanal 3 & 4? Fast sida B blir baklänges, men det kan man ju vända runt i datorn.

Postat

En rasist tycker illa om andra raser, men vad är man om man tycker illa om andra arter? ☺️

Postat
Klart det är en kassettporta ☺️

Men kan man inte spara tid genom att spela in båda sidorna samtidigt till datorn? Sida A på kanal 1 & 2 och sida B på kanal 3 & 4? Fast sida B blir baklänges, men det kan man ju vända runt i datorn.

Nej

Postat

"How the story feels" har jag haft i skallen hur länge som helst utan att jag kommit på att det var just DSO som gjort den...

Postat

Jag tycker illa om mitt jobb, vad är jag?

Jag är på väg hem... ☺️

Postat
tydligen ska de ge iväg svinisvaccin gratis idag i bmc. Min bror vill att jag ska ta en sväng dit och bli besprutad.

vaccinet är gratis överallt hela tiden ändå så vad spelar det för roll ☺️

Postat

nej, det betyder Analsex På Trött Rikskändis. Det är en ny folkrörelse. Kärlekspar från hela landet åker hem till Lasse Brandeby och har analsex ovanpå honom. Dock inte MED honom, det vore ju inget vidare.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.