debatt Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 längesen jag använde mina ZX Racers... kör på dom idag! Det är mitt fel alltsammans! ☺️
debatt Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Kan man spela vanliga kassettband med musik på i en porta utan komplikationer tror ni? Det beror på om det är en digitalporta eller analogporta! Är det en analogporta går det säkert, för de flesta sådana hanterar just analoga kassetter. Kul om du kan få fram hastigheten 4.75 cm/s, för då hör du vad som spelas. Är det inspelat på bägge sidor av bandet är det en fördel att dra ned ljudét på kanal 3 och 4, om den är 4-kanalig.
debatt Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Kebabsås. Då är det väl rasism? Framförallt är det rasistiskt att använda ordet rasism. ☺️
Dingbats Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Det beror på om det är en digitalporta eller analogporta!Är det en analogporta går det säkert, för de flesta sådana hanterar just analoga kassetter. Kul om du kan få fram hastigheten 4.75 cm/s, för då hör du vad som spelas. Är det inspelat på bägge sidor av bandet är det en fördel att dra ned ljudét på kanal 3 och 4, om den är 4-kanalig. Klart det är en kassettporta ☺️ Men kan man inte spara tid genom att spela in båda sidorna samtidigt till datorn? Sida A på kanal 1 & 2 och sida B på kanal 3 & 4? Fast sida B blir baklänges, men det kan man ju vända runt i datorn.
Gote Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 En rasist tycker illa om andra raser, men vad är man om man tycker illa om andra arter? ☺️
debatt Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 En rasist tycker illa om andra raser, men vad är man om man tycker illa om andra arter? ☺️ Artist! 😛
Micke H Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Jag tycker illa om andra taktarter...ganska taktlöst av mig. ☺️
debatt Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Klart det är en kassettporta ☺️ Men kan man inte spara tid genom att spela in båda sidorna samtidigt till datorn? Sida A på kanal 1 & 2 och sida B på kanal 3 & 4? Fast sida B blir baklänges, men det kan man ju vända runt i datorn. Nej
Gote Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Jag tycker illa om rasister, vad är jag då? Rasistist? ☺️
Micke H Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Jag tycker illa om rasister, vad är jag då? Rasistist? ☺️ Jag tycker illa om dig, vad är jag då? Gotesist? 😛
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 Aaaah, nu vet jag vad det var som fattades idag, lite David Sandström Overdrive! ☺️
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 "How the story feels" har jag haft i skallen hur länge som helst utan att jag kommit på att det var just DSO som gjort den...
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 jag hatar cyklister... jag är cykel
Gote Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Jag tycker illa om dig, vad är jag då? ☺️ Avundsjuk. 😛
Gote Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Jag tycker illa om mitt jobb, vad är jag? Jag är på väg hem... ☺️
Dingbats Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 APTR, Asosiasi Petani Tebu Rakyat (Indonesian: Sugar Cane Farmers Association) Nej
Overkill Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 tydligen ska de ge iväg svinisvaccin gratis idag i bmc. Min bror vill att jag ska ta en sväng dit och bli besprutad. vaccinet är gratis överallt hela tiden ändå så vad spelar det för roll ☺️
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 nej, det betyder Analsex På Trött Rikskändis. Det är en ny folkrörelse. Kärlekspar från hela landet åker hem till Lasse Brandeby och har analsex ovanpå honom. Dock inte MED honom, det vore ju inget vidare.
Recommended Posts