Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det kan jag. Tänkte bara spela över dem till datorn en gång per band. Man borde kunna spela över alla fyra kanalerna var för sig va, och få a-sidan och b-sidan i två spår var, och vända på det ena paret baklänges?

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

*gäspa*

hmm, hittat ett företag till att skicka ansökan till. bara 2 kvar. plus att jag måste komma på hur jag ska utforma mitt brev denna gången. gaah.

jag kommer nu klicka på shift-tangenten några gånger för att kompensera för avsaknaden av versaler.

Postat

Men ååååh, herregud 😏

Det ligger en nyhetsartikel på sportbladet om att assyriska fick en flaska med kebabsås inkastad på planen under en fotbollsmatch, vilket de tydligen ska bli bestraffade för. I anknytning till artikeln finns en såndär webfråga. Där frågar man hur hård domen bör bli.

Alternativen är "Mild" och "Stark".

Postat
Men ååååh, herregud 😏

Det ligger en nyhetsartikel på sportbladet om att assyriska fick en flaska med kebabsås inkastad på planen under en fotbollsmatch, vilket de tydligen ska bli bestraffade för. I anknytning till artikeln finns en såndär webfråga. Där frågar man hur hård domen bör bli.

XD

Postat
Men ååååh, herregud 😏

😛

Postat (redigerat)
😏

Har jag inte sagt det? Jag går på medicin mot mina ryggproblem som inte kan kombineras med alkohol.

Kan eller bör?

Redigerat av SadamJR
Postat
Kan eller bör?

Dricker jag några öl kommer jag inte falla ned död. Min lever kommer dock ta stryk av det, som kanske inte märks på en gång, men kanske om 10-15 år. Känns som en onödig risk att ta. 😏

Postat
Men ååååh, herregud 😏

Kebabsås. Då är det väl rasism?

Postat
Dricker jag några öl kommer jag inte falla ned död. Min lever kommer dock ta stryk av det, som kanske inte märks på en gång, men kanske om 10-15 år. Känns som en onödig risk att ta. 😛

Håller med. Obs att jag inte var okänslig. Letade bara efter ett kryphål.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.