Dingbats Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Det kan jag. Tänkte bara spela över dem till datorn en gång per band. Man borde kunna spela över alla fyra kanalerna var för sig va, och få a-sidan och b-sidan i två spår var, och vända på det ena paret baklänges?
Gote Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Det trillade ner en liten bit apelsinskal i tangentbordet... 😏
Gote Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Djävla smidigt tangentbord dock. Tangenterna är uppfällbara... 😏
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 *gäspa* hmm, hittat ett företag till att skicka ansökan till. bara 2 kvar. plus att jag måste komma på hur jag ska utforma mitt brev denna gången. gaah. jag kommer nu klicka på shift-tangenten några gånger för att kompensera för avsaknaden av versaler.
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 Men ååååh, herregud 😏 Det ligger en nyhetsartikel på sportbladet om att assyriska fick en flaska med kebabsås inkastad på planen under en fotbollsmatch, vilket de tydligen ska bli bestraffade för. I anknytning till artikeln finns en såndär webfråga. Där frågar man hur hård domen bör bli. Alternativen är "Mild" och "Stark".
Gote Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Men ååååh, herregud 😏Det ligger en nyhetsartikel på sportbladet om att assyriska fick en flaska med kebabsås inkastad på planen under en fotbollsmatch, vilket de tydligen ska bli bestraffade för. I anknytning till artikeln finns en såndär webfråga. Där frågar man hur hård domen bör bli. Alternativen är "Mild" och "Stark". XD
Dingbats Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 http://www.youtube.com/watch?v=F7F9VcMpdUA&feature=fvst
Micke H Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Men ååååh, herregud 😏Det ligger en nyhetsartikel på sportbladet om att assyriska fick en flaska med kebabsås inkastad på planen under en fotbollsmatch, vilket de tydligen ska bli bestraffade för. I anknytning till artikeln finns en såndär webfråga. Där frågar man hur hård domen bör bli. Alternativen är "Mild" och "Stark". 😛
Gote Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 http://www.youtube.com/watch?v=F7F9VcMpdUA&feature=fvst Jag synar din Rick Astley och höjer med .
SadamJR Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 (redigerat) 😏 Har jag inte sagt det? Jag går på medicin mot mina ryggproblem som inte kan kombineras med alkohol. Kan eller bör? Redigerat 5 november 2009 av SadamJR
Micke H Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Kan eller bör? Dricker jag några öl kommer jag inte falla ned död. Min lever kommer dock ta stryk av det, som kanske inte märks på en gång, men kanske om 10-15 år. Känns som en onödig risk att ta. 😏
Dingbats Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Jag synar din Rick Astley och höjer med . Uuuä, det var ju inte samma tonart...
SadamJR Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Men ååååh, herregud 😏Det ligger en nyhetsartikel på sportbladet om att assyriska fick en flaska med kebabsås inkastad på planen under en fotbollsmatch, vilket de tydligen ska bli bestraffade för. I anknytning till artikeln finns en såndär webfråga. Där frågar man hur hård domen bör bli. Alternativen är "Mild" och "Stark". Kebabsås. Då är det väl rasism?
Gote Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Jasså nu helt plötsligt är man rädd om levern... 😏
SadamJR Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Dricker jag några öl kommer jag inte falla ned död. Min lever kommer dock ta stryk av det, som kanske inte märks på en gång, men kanske om 10-15 år. Känns som en onödig risk att ta. 😛 Håller med. Obs att jag inte var okänslig. Letade bara efter ett kryphål.
SadamJR Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Jasså nu helt plötsligt är man rädd om levern... 😛 Man ska va rädd om alla sina organ. Inre som yttre.
Recommended Posts